Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach , przerywa:(


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
111 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Danielos82

Danielos82
  • 83 postów
  • Dołączył: 14-02-2013
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 23 kwietnia 2016 - 11:05

Rok:1996

Silnik:2.5v6 LPG automat

 

Witam wszystkich. Mam problem a omesią, dwa dni temu jechałęm sobie do domku spokojnie zatrzymałem się na światłach kiedy spadły obroty zaczęło się piekło temp. cieczy 95 stopni żadnego błędu na desce a silnik chodzi jak w maluchu brak pracy na wszystkie cylindry zero mocy zatrzymałem się zgasiłem, pomyślałem oho pewnie padła cewka postanowiłem jechać do domu spokojnie ujechałem z 2 km zaczęło śmierdzieć spalenizną szybko zatrzymałęm się podnoszę maskę zobaczyłem lekki dymek z  podszybia  taki drażniący nos jakby topił się plastik albo izolacja przewodów. na następny dzień kupiłem cewkę przewody i nowe świeczki, w gniazdach świec nie mam oleju od razu mówię. dwie trzy świeczki które były w silniku miały czarny nalot poskładałęm wszystko uradowany że to koniec problemów odpaliłem a tu znów to samo załamałem ręce sprawdziłęm zbiorniczek wyrównawczy cieczy płyn czysty spalin też nie czuć, sprawdziłęm olej stan jak wcześniej, na korku lekkie masełko, z wydechu czuć jak cholera nie przepalone paliwo, dymienie z podszybia myślałem że ustało ale się myliłem kiedy zacząłęm jechać zaczęło się kopcić macie jakieś przypuszczenia ? dymi się zza silnika czy to może mieć wpływ ? 





#2 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 23 kwietnia 2016 - 11:43

Wpływ ma to co się pali a jak dymi to chyba nie problem żeby znaleźć co to

#3 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 kwietnia 2016 - 12:55

Czujnik wału który jest koło filtra oleju. Mi też padł i chodzi jak stara kukuryku

Edytowany przez digi, 23 kwietnia 2016 - 12:55.


#4 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 kwietnia 2016 - 19:48

mogła się poluzować śrubka od czujnika i też będzie świrował



#5 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 kwietnia 2016 - 19:53

Instalacja elektryczna się nie pali ?

Czy tak samo chodzi na obydwu "paliwach" ?


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#6 OFFLINE   dudek840

dudek840
  • 161 postów
  • Dołączył: 17-11-2008
  • Skąd: częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 kwietnia 2016 - 20:48

A UPG nie puścił czasem płynu na zewnątrz (płyn też potrafi  dość "drażniąco" capić)?



#7 OFFLINE   Gdybyś

Gdybyś
  • 28 postów
  • Dołączył: 14-04-2016
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 23 kwietnia 2016 - 20:57

Jesli już to prędzej mostek wodny między głowicami.

#8 OFFLINE   Danielos82

Danielos82
  • 83 postów
  • Dołączył: 14-02-2013
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 23 kwietnia 2016 - 22:29

Chodzi na gazie i na benie tak samo wycieku z tylu nie widzę płyn nie znika pracował mi silnik z dwadzieścia minut i żadnych plam. Czujnik wału korbowego by takie objawy powodował ?

#9 OFFLINE   Gdybyś

Gdybyś
  • 28 postów
  • Dołączył: 14-04-2016
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 24 kwietnia 2016 - 06:09

Nie.

#10 OFFLINE   Danielos82

Danielos82
  • 83 postów
  • Dołączył: 14-02-2013
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 24 kwietnia 2016 - 07:44

Ogarniam używkę na podmiane i może ożyje. Zwróciliśćie mi wiarę że może się udać :D próbowałem dostać się do kostki czujnika ale tak pięknie jakiś szpec ją schował że ręki zabrało ale namierzylem ogólnie czujnik oryginalny wykręcilem go trochę opiłków wiązka cała

Edytowany przez Danielos82, 24 kwietnia 2016 - 21:43.


#11 OFFLINE   Danielos82

Danielos82
  • 83 postów
  • Dołączył: 14-02-2013
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 27 kwietnia 2016 - 15:54

znalazłem czas na wyjęcie czujnika, teraz pytanie czy w roczniku 1996 były czujniki z owalną kostką o numerach 0261210 135 ?

 

Wymieniłem Czujnik wału korbowego na nowy oryginalny Siemensa niestety nie ma wielkiej poprawy, kolejną rzecz jaką udało mi się zauważyć pod kompem, to to że nie chodzi jedna sonda stoi na 230-240 mV co myślicie o tym ?

 

Dla potomności, na drugim cylindrze świeca z maleńkimi kropelkami płynu chłodniczego na czwartym świeca okopcona jak cholera na pierwszym też, dla pewności podmienię jeszcze Komputer silnika bo nie wiem czy odrobina płynu nie wlała mi się przez wężyk od chłodzenia przepustnicy jak miałem odpięty :( 


Edytowany przez Danielos82, 04 maja 2016 - 14:01.


#12 OFFLINE   Tomek23

Tomek23
  • 381 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 21 maja 2016 - 09:37

Witam, spotkał się ktoś może z taka usterką. Auto pracuje tak jakby  na 3 cylindry jedzie ale bardzo słabo. Raz jedzie pare kilometrów ok. póżniej przerywa po jakimś czasie znowu załapie i chodzi ok Cewka zamieniana świece nowe.


tomek14829

#13 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 maja 2016 - 08:55

Na gazie czy na benie to występuje?

#14 OFFLINE   Tomek23

Tomek23
  • 381 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 maja 2016 - 09:13

Kolego na gazie i benzynie tak samo.


tomek14829

#15 OFFLINE   Tomek23

Tomek23
  • 381 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 25 maja 2016 - 19:08

Nadal podczas jazdy raz dobrze raz żle, miał ktoś z kolegów podobnie. Może to czujnik wału korbowego, błędów brak.  3 i 2 cylinder wtedy nie pracują. Nie ma iskry. Czy czujnik wału może powodowąc  ze nie ma iskry tylko na dwóch. Cewke podmieniałem na szrocie było to samo.


Edytowany przez Tomek23, 25 maja 2016 - 20:12.

tomek14829

#16 OFFLINE   Fahren

Fahren
  • 125 postów
  • Dołączył: 19-01-2016
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 25 maja 2016 - 22:12

Ja tak mialem, wyszlo, ze mieszalnik wpadal na przeplywke i odpinalo mi drugi cylinder, brak reakcji na odpiecie wtyku od przeplywki. Wmontowalem mieszalnik na miejsce, odpalilem ze dwa razy, uzupelnilem wode w chlodnicy, odpowietrzylem i teraz smiga.



#17 OFFLINE   Tomek23

Tomek23
  • 381 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 25 maja 2016 - 23:43

Z tego co czytam to bedzie cewka dobra opcja, lub sterownik silnika.


tomek14829

#18 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 12 czerwca 2016 - 19:28

Jakieś firmy cewka ?

Odpal na gazie i zaciskaj kombinerkami przewody od wtrysku do kolektora. Gdy nie będzie reakcji to ten cylinder nie pali. Potem wyjmij przewód wsadź starą świecę i zobacz czy jest iskra.

Niestety teraz jakość nowych części nawet tych drogich to loteria :(

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#19 OFFLINE   Konrad Latkowski

Konrad Latkowski
  • 82 postów
  • Dołączył: 16-01-2016
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 13 czerwca 2016 - 01:08

A może czujnik położenia wałka świruj? A z tą sondą uporałeś się już?

#20 OFFLINE   Adasko12222

Adasko12222
  • 64 postów
  • Dołączył: 17-09-2016
  • Skąd: Ciechanow
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 grudnia 2016 - 19:43

Rok:1999
Silnik:x30xe
Juz nie mam sily na te auto caly czas cos sie dzieje jak nie klamki to plywa po drodze ale nie w tym problem , poprostu odpalam omcie rano i jest git daje lekko gazu jest ok ale jak dam jej gazu do konca to przerywa nie pali na wszystkie gary a nie raz jak sobie troche pojezdze to jest caly czas dobrze i juz nie wiem czy to cewka czy komputer
Przewody i swiece nowe , oleju tez w swiecach nie ma , juz nie mam sily do niej i chyba bede musial ja sprzedac ....