Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana hb4


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   leisman

leisman
  • 102 postów
  • Dołączył: 05-09-2008
  • Skąd: Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 18 kwietnia 2016 - 05:11

Witam. Szybkie i może trochę głupie pytanie- jak wymienić żarówkę hb4 w halogenach w bfl? Chodzi o prawy przód. Ja mam tam jakieś kanały chyba od IC. Da rady jakoś normalnie czy trzeba pod auto włazić i coś demontować. Oma bfl.



#2 OFFLINE   dawtow

dawtow

    W posiadaniu , omega Bfl, ascona b, 4x4 i 4 udki und skuter :)

  • 1 708 postów
  • Dołączył: 14-08-2009
  • Skąd: Noje benczen
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 18 kwietnia 2016 - 06:03

Nie wiem jak w dieslu ale w benzynie wkładam rękę i bez problemu :) nie potrzebuję kanału
Róbmy screeny swoich postów :( tak szybko z pomocą administracji, a z przykazu zarządu znikają :(

NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest Forum - masz problem? Napisz na Forum !

Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy :)

#3 OFFLINE   leisman

leisman
  • 102 postów
  • Dołączył: 05-09-2008
  • Skąd: Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 18 kwietnia 2016 - 11:37

Lewą też wymieniłem bez problemu ale jak pisałem z prawej jest IC i jest zabudowane dojście do halogenu. Nie mam na razie dostępu do kanału i nie wiem, być może jest tam jakiś patent. Ale chyba muszę poczekać. Teraz trochę głupio wygląda jedna świeci na biało a druga na żółto.

#4 OFFLINE   dawtow

dawtow

    W posiadaniu , omega Bfl, ascona b, 4x4 i 4 udki und skuter :)

  • 1 708 postów
  • Dołączył: 14-08-2009
  • Skąd: Noje benczen
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 18 kwietnia 2016 - 11:39

Rozmawiałem z kolegą co ma 2,5 dti i idzie zrobić bez kanału tylko musisz się położyć
Róbmy screeny swoich postów :( tak szybko z pomocą administracji, a z przykazu zarządu znikają :(

NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest Forum - masz problem? Napisz na Forum !

Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy :)

#5 OFFLINE   leisman

leisman
  • 102 postów
  • Dołączył: 05-09-2008
  • Skąd: Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 18 kwietnia 2016 - 12:05

No to fajnie. Tak przypuszczałem. Chyba jakaś klapka lub osłonka do dokręcania tam będzie.

#6 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 18 kwietnia 2016 - 14:34

Chyba jakaś klapka lub osłonka do dokręcania tam będzie.

 

Jest klapa inspekcyjna, graba wchodzi.


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#7 OFFLINE   leisman

leisman
  • 102 postów
  • Dołączył: 05-09-2008
  • Skąd: Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 18 kwietnia 2016 - 19:27

Dzięki za info. Jutro z rańca zalegam pod ome puki mały ruch bo na krawężnik musze wjechać. Nisko przód wisi ;-)

#8 OFFLINE   leisman

leisman
  • 102 postów
  • Dołączył: 05-09-2008
  • Skąd: Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 kwietnia 2016 - 11:02

No i udało się. Nawet sprytnie to wykombinowali z tą klapką ale i tak najlepiej to robić z kanału albo podnieść auto. Jeszcze urwał mi się jeden przewód przy samej kostce tak że trochę czasu poświęciłem. Ale warto było. Zmieniłem "żółte" Philips'y na OSRAM HB4 NIGHT BREAKER UNLIMITED +110%. Różnica kolosalna choć do ksenonów jeszcze brakuje.
Teraz czas wymienić żarówy od długich chyba też padnie na osram'y
Dzięki za porady i pozdrawiam.

Edytowany przez leisman, 19 kwietnia 2016 - 11:05.


#9 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 kwietnia 2016 - 11:05

Zmieniłem "żółte" Philips'y na OSRAM HB4 NIGHT BREAKER UNLIMITED +110%. Różnica kolosalna choć do ksenonów jeszcze brakuje.

 

Na mgłę żółte lepsze. 


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#10 OFFLINE   leisman

leisman
  • 102 postów
  • Dołączył: 05-09-2008
  • Skąd: Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 kwietnia 2016 - 11:08

Hmmm... o tym nie pomyślałem! Zobaczymy jak się sprawią.