Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Porównanie Ecu VB 2.5 V6 I500 194KM i Omegi 3.0 V6 211KM


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 259 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 kwiecień 2016 - 20:29

Witajcie,zastanawiam się i oczekuje odpowiedzi czy mapa paliwowa ze sterownika Vectry B 2.5 V6 I500 194KM byłaby wydajniejsza od mapy Omegi 3.0 V6 211KM czy też nie?Czy taki transfer miałby jakieś pozytywne korzyści i czy jest wykonalny?I czy jest sens coś takiego robić?



#2 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 2983 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 kwiecień 2016 - 20:51

Chciałbyś przełożyć kość z vectry do omegi? Dobrze rozumiem?



#3 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 259 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 kwiecień 2016 - 21:24

Tak,ale czy to jest opłacalne i wykonalne?

#4 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 563 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 15 kwiecień 2016 - 17:54

Zrobić da się wszystko zależy tylko za ile.


Nigdy nie jest tak dobrze by nie mogło być lepiej

#5 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 259 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 kwiecień 2016 - 20:00

Przełożyć kość z mapami paliwa to nie drogi temat,tylko czy ecu Vectry jest bogatsze czy uboższe w paliwo?Może to jest to samo co w 3.0 ecu Omegi tyle że umieszczone w kompie 2.5 I500

#6 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 332 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 16 kwiecień 2016 - 06:15

W i500 zostały zamontowane ostrzejsze wałki i zmieniona mapa dlatego ma te 194km wydaje mi się że to jet ten sam sterownik co w zwykłym 2.5 v6



#7 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 2983 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 kwiecień 2016 - 11:15

A masz dostęp do tej kości? Może jest tam na niej coś napisane? Będziemy mieli wtedy punkt odniesienia. Bo wydaje mi się, że nikt od nas nie próbował takiej sztuczki. Możesz być pierwszy. :-)



#8 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 259 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 kwiecień 2016 - 15:51

Nie mam dostępu do kości z I500 ale jest do kupienia za 150 złotówek
Rozmawiałem osoba która ma nieco pojęcia w tym temacie i nie da się przełożyć kości z I500 do ecu 3.0 omegi.Prawdopodobnie budowa kości nie ppozwala na swap..więc się wyjaśniło..Poradził mi pchać 4x walek G i stroic Ecumasterem na hamowni..

#9 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 03 maj 2016 - 19:17

Tylko ecumaster lub EMU, szkoda czasu i nerwów na inne opcje :)

Dodam tylko, że dolanie paliwa na "pałę" nie doda mocy, bo do spalenia paliwa potrzebne jest powietrze :)

Silnik musi posiadać odpowiednią ilość paliwa do powietrza (AFR) i wtedy będzie moc...