Wymiana CID-a
#1 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2016 - 12:27
Silnik:2.2dti
Witam. Mam pytanie dotyczące wymiany Cida w B FL, mianowicie mój cid umarł śmiercią naturalną i nie chciałbym się bawić w wysyłanie i naprawę, a normalnie kupić sprawny używany wyświetlacz o tym samym numerze seryjnym.
Więc pytanie czy każdy wyswietlacz o tym samym numerze seryjnym będzie pasował i wszystkie informacje na nim będą normalnie działały czy różni się to od np wersji wyposażenia samochodu? Może jeszcze jakieś programowanie jest potrzebne?
Dzięki za pomoc
#2 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2016 - 12:45
normalnie kupić sprawny używany wyświetlacz o tym samym numerze seryjnym.
Musi być wylogowany,w przeciwnym przypadku nie będzie działał.
#3 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2016 - 13:02
Edytowany przez przemjak1, 03 kwietnia 2016 - 13:02.
#4 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2016 - 13:38
wylogowanie przez techa da się wykonać
Zdaje mi się że tak,ale poczekaj może ktoś mądrzejszy odpisze, albo poszukaj na forum bo coś o tym było.
#5 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2016 - 15:34
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2016 - 14:02
a to wylogowanie przez techa da się wykonać
CID można wylogować tylko Tech 2 "sprzętowy" lub Op-com "ori". Zalogować CID (wylogowany!) można "zwykłym" Op-comem.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#8 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2016 - 15:55
#9 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2016 - 07:58
#10 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2016 - 08:16
#11 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2016 - 08:56
Dodam ze radio mam NCDC2015
#12 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2016 - 09:40
czy da się każdy jeden wyswietlacz zalogować
Da się, jeśli CID jest wylogowany.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#13 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2016 - 09:48
#14 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2016 - 10:12
Trzeba "wyczyścić" Eprom CID-a. Fachowcy od wyświetlaczy takie cuda robią.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#15 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2016 - 10:27
#16 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2016 - 10:31
To chyba lepsza opcja, bo nie masz pewności, ile Ci potrzyma używka.
#17 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2016 - 10:35
Dzięki za pomoc
#18 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2016 - 16:29
#19 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2016 - 16:35
#20 OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2018 - 14:01
Koledzy odgrzeję kotleta trochę - dopadł mnie ten sam problem i rozebrałem trochę to ustrojstwo i mam pytanie czy rzeczywiście musimy bawić się w programowanie? Wystarczy przecież przełożyć sam wyświetlacz LCD bez elektroniki do naszego układu. Chyba sam wyświetlacz nie ma w sobie elektroniki (mam na myśli SAMO szkło z taśmą łączącą) a ta taśma jest najsłabszym ogniwem i to w niej jest problem. Sprostujcie mnie jeśli się mylę.