Sęk w tym, że BFL to jednak nie B
Omcia 2.0 a 2.5
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
#23 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2016 - 17:18
Została mi ostatnia prosta (yeeeeeey) do uzbierania wiekszej sumki na omegę b.
To znaczy ile bo jeżeli celujesz w B 2,0 to już 1500 starczy
NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest Forum - masz problem? Napisz na Forum !
Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy
#24 OFFLINE
#25 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2016 - 19:28
Z 7 kołaPamiętaj też o zestawieniu na pakiet startowy :-P
#26 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2016 - 19:34
Z 7 koła
W przypadku większości wymęczonych B może być zbyt mało na blacharza/lakiernika.
#27 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2016 - 20:26
W przypadku większości wymęczonych B może być zbyt mało na blacharza/lakiernika.
Panie nie malowałem, żeby kupujący widział że nie malowana po wypadku...
A prawda jest taka, że nikt nie włoży kilku tysięcy w Omegę. Tylko gorliwy fan modelu.
Kolega mocno odpłynął opisując swoje 2.0
, tym bardziej w porównaniu do V6
Za 1500zł to można opon do Omegi poszukać.
#28 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2016 - 21:53
#29 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2016 - 03:44
Za 1500zł to można opon do Omegi poszukać.
Ciekawe bo za 1600 kilka dni temu bfl sprzedałem
NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest Forum - masz problem? Napisz na Forum !
Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy
#30 OFFLINE
#31 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2016 - 19:06
#32 OFFLINE
Napisany 05 maja 2016 - 20:35
Jeśli interesujesz się kosztami i spalaniem to dlaczego odrzucasz LPG? Za zaoszczędzoną kasę można lepiej dbać o kluskę i dłuższymi podróżami się rajcować. Dzisiaj gaz to naprawdę nie problem a oplowskie serducha jak mało które nie mają nic przeciwko LPG. Jest tysiąc innych lepszych zajęć niż karmienie koncernów naftowych i rządowej kasy bez dna :-)
Pozdr
po 21tkm od zakupu kluska przestała gadać na benzynie :-( I tutaj ujawnia się kolejna zaleta LPG. Odpalam na gazie i jeżdzę dalej. Podejrzewam pompę, ale to się okaże - dzięki LPG mam czas na to by na spokojnie rozwiązać problem bo auto codziennie w użyciu i nie może pozwolić sobie na postój. Nie bój się LPG :-)
Edytowany przez arklin, 12 maja 2016 - 21:10.
#33 OFFLINE
Napisany 06 maja 2016 - 03:15
#34 OFFLINE
Napisany 06 maja 2016 - 09:10
#35 OFFLINE
Napisany 06 maja 2016 - 13:00
kolego, w ASO to nie wiem czy za 5k dostałbyś głowicę, a co dopiero silnik.
A kosztował, pisałam o tym już wielokrotnie, wydałem w wuj kasy, ale teraz już wiem, że historie o tym że 2.0 16V pali olej bo tak, są wyssane z palca, polecam wszystkim, który tak piszą, naprawić silnik, ale to kosztuje niestety
#36 OFFLINE
Napisany 06 maja 2016 - 19:11
#37 OFFLINE
Napisany 06 maja 2016 - 22:07
#38 OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2016 - 12:22
Trochę długo mnie nie było, ale ostatecznie się udało. Mam moją kluseczkę 98 rok, sedan, beżowa, silnik jednak 2.0 16 v (X20XEV) za zegarze 330k. Kupiona od rodziny, w której zawsze były omegi, a omega była po ś.p. taksówkarzu (zawieszenie lekko zmęczone, ale systematycznie sie wymienia zepsute części), silnik wporządku (minusem jest pocąca się uszczelka miski olejowej, na której wymiane jestem już umówiony z mechanikiem... niestety...) karoseria zadziwiająco zdrowa, żadnych parchów (bo garażowana) jedynie w podłodze zauważyłem dwa parchy, gdzie jest popękana warstwa "anty"korozyjna. Przed zimą się to zrobi i lalunia