Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Wymiana silnika na 3.2V6

tuning wymiana silnika 3.2v6

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
29 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   michalmadmax

michalmadmax
  • 69 postów
  • Dołączył: 04-05-2009

Napisany 27 listopad 2016 - 19:27

Witam do mojej omegi 2,5 z 94r. włożyłem sam słupek 3,2

auto jeździ choć lekko się przydusza przy ruszaniu

nie mam pojęcia dla czego.

Mam pytanie co powinienem zrobić żeby wszystko grało.

Dodam jeszcze że na orginalnych  wtryskach z 3,2 to go zalewało kopcił kichał parskał. 

zrobiłem już od wymiany silnika 5000tyś.km. i po za tym przyduszaniem się podczas ruszania wydaje się być dobrze

chodzi bardzo równo mocy też mu nie brakuję, ale zastanawiam się czy na duszą mete (taki zestaw, osprzęt i sterownik od 2,5 + słupek 3,2 ) sprawdzi się bez większych konsekwencij dla silnika.

przy wymianie silnika wymieniłem:

świecę, kable, cewkę rozrząd.



#22 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 27 listopad 2016 - 20:45

Weź jedź zrób program i będzie dobrze. Bo założę się ze w górnych partiach obrotów ma za ubogo. A tłoki i głowica tego nie lubią. Sterownik z 2.5 w jakimś stopniu skoryguje mieszankę, ale to i tak za mało.
Zrobisz program, zobaczysz jak fajnie ten motorek jeździ.
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#23 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 listopad 2016 - 23:41

Witam do mojej omegi 2,5 z 94r. włożyłem sam słupek 3,2

auto jeździ choć lekko się przydusza przy ruszaniu

nie mam pojęcia dla czego.

Mam pytanie co powinienem zrobić żeby wszystko grało.

Dodam jeszcze że na orginalnych  wtryskach z 3,2 to go zalewało kopcił kichał parskał. 

zrobiłem już od wymiany silnika 5000tyś.km. i po za tym przyduszaniem się podczas ruszania wydaje się być dobrze

chodzi bardzo równo mocy też mu nie brakuję, ale zastanawiam się czy na duszą mete (taki zestaw, osprzęt i sterownik od 2,5 + słupek 3,2 ) sprawdzi się bez większych konsekwencij dla silnika.

przy wymianie silnika wymieniłem:

świecę, kable, cewkę rozrząd.

 

 

wtryski z 3.2 + regulator na listwę 3.8bara + pompa z 3.2 i musi być dobrze



#24 OFFLINE   michalmadmax

michalmadmax
  • 69 postów
  • Dołączył: 04-05-2009

Napisany 28 listopad 2016 - 11:17

Na listwie wtryskowej  z 3,2 nie chciał jeździć.

A możecie polecić kogoś kto by mi zrobił program z mapami.



#25 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 listopad 2016 - 13:56

a kolektor ssacy (ten alu gdzie wtryski montujesz  i ta czarna nadstawka nad glowice) zostawiles z 2.5? jesli tak to blad.



#26 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 28 listopad 2016 - 16:44

Na listwie wtryskowej z 3,2 nie chciał jeździć.
A możecie polecić kogoś kto by mi zrobił program z mapami.


Wszystko zależy skąd jesteś.
Ja wszystkie swoje auta stroiłem u Łukasza Lamika (turbolamik)i jego mogę Ci polecić z czystym sumieniem. Kontakt znajdziesz na Fb.
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#27 OFFLINE   michalmadmax

michalmadmax
  • 69 postów
  • Dołączył: 04-05-2009

Napisany 28 listopad 2016 - 21:01

Włożyłem sam słupek z kolektorami wydechowymi reszta została z 2,5. jest aż tak znacząca różnica w tych kolektorach ssących?.  kolektory które dostałem  z 3,2 miały powywiercane dziury na nyple gazowe więc ich nie wkładałem.



#28 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 28 listopad 2016 - 23:01

miejsca po wkrętkach łatwo się zaślepia

podstawa i pajączek jest większy w 3,2



#29 OFFLINE   michalmadmax

michalmadmax
  • 69 postów
  • Dołączył: 04-05-2009

Napisany 29 listopad 2016 - 17:07

Zmontuję na kolektorach z 3,2 i pojadę na zestrojenie. Dzięki wam za odpowiedzi. Pozdrawiam.



#30 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 102 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 21 maj 2017 - 20:26

Witam Jestem kolejnym, któremu korbowód się uwolnił w 3.0. Już mnie tak wkurzył ten samochód, że chyba go sprzedam, więcej stał niż jeździł a teraz to. I to przebiegu niecałe 300 tyś, a byłem przekonany iż ten silnik wytrzymuje 300 KM bez zmiany dołu, te słynne kompresory u Rosjan. Czy w silnikach 3.2 nie ma tego problemu? I jak wyjąć silnik, ze skrzynią czy bez?