jak w temacie
według tego opisu:
http://www.archiwum....18xe_x20xev.htm
nie zgadzają mi się wartości na pinie 4 wtyczki przepływomierza-powinno być 4,5-5,2v u mnie jest 0,1v (reszta ok)
napięcia podczas pracy silnika mierzone na pinie 2 są w zależności od obrotów również zaniżone w stosunku to prawidłowych wartości podanych w linku powyżej np. na wolnych oscylują u mnie w granicach 0,4v a powinno być 0,7v, ( na wyższych obrotach również są trochę za nisko ale w granicach normy)
czego winą może być tak niskie napięcie na pinie 4 i czy napięcia na pinie drugim mogą być właśnie konsekwencją zaniżonego napięcia na pinie 4
według tego opisu:
http://www.archiwum....18xe_x20xev.htm
nie zgadzają mi się wartości na pinie 4 wtyczki przepływomierza-powinno być 4,5-5,2v u mnie jest 0,1v (reszta ok)
napięcia podczas pracy silnika mierzone na pinie 2 są w zależności od obrotów również zaniżone w stosunku to prawidłowych wartości podanych w linku powyżej np. na wolnych oscylują u mnie w granicach 0,4v a powinno być 0,7v, ( na wyższych obrotach również są trochę za nisko ale w granicach normy)
czego winą może być tak niskie napięcie na pinie 4 i czy napięcia na pinie drugim mogą być właśnie konsekwencją zaniżonego napięcia na pinie 4
sprawdziłem podłączenie do ecu i jest przejście z 4go pinu do pinu 8 w ecu
największym problemem jest to, że czasami auto przestaje jechać(wywala błąd sondy i czasami błąd przepływomierza)- zaczyna się dławić i nie wchodzi na obroty, dzieje się tak przeważnie na LPG, po przełączeniu na PB wszystko wraca do normy
najbardziej irytujące jest to, że są dni podczas których auto jeździ normalnie, co dodatkowo utrudnia znalezienie usterki