Dziękuję Panowie za rady, na dniach postaram się przejrzeć wszystko po kolei zaczynając od jutra. Na wstępie sprawdzę multimetrem czy będzie przejście między MID'em, Radio, złączem X1 i sterownikiem. W teorii przejście powinno być, skoro wszystko jest z jednego źródła. Skoro tak byłoby, to ewentualny brak przejścia do ECU lub radio świadczyłby o przerwie w obwodzie i dalszych poszukiwaniach przerwy (ten wariant obstawiam) lub jeśli sygnał dochodzi, to niestety usterka radio i ECU. Nieprawidłowy sygnał wychodzący odrzucam, bo MID działa prawidłowo, prędkościomierz też i założyłem dziś drugi na 100% sprawny sterownik ABS, co nie przyniosło zmiany.
Mógłbyś mi powiedzieć jak bardzo powinno radio reagować na zwiększanie prędkości, od jakich prędkości da się usłyszeć różnicę ?
Mniej więcej w przedziale 70-90km/h zaczynało się podgłaśniać. Dokładnie już nie pamiętam. Kolejne podgłośnienie było już chyba w okolicy 120km/h ale ręki nie dam sobie obciąć, bo nigdy nie przykuwałem uwagi do prędkości przy której się to działo. Zauważalne było podgłośnienie razem z narastaniem szumu oporu powietrza Łatwo w zasadzie jest to sprawdzić czy działa wyciszając radio i rozpędzając samochód. Ewentualnie od wyciszonego podgłośnić o jeden stopień i wtedy zacząć się rozpędzać.
Tutaj jest opisana możliwość nawet własnej kalibracji automatycznego podgłaśniania: http://klubzafira.pl...co-CDR500pl.pdf
Generalnie to nie brak samoczynnego podgłaśniania mnie drażni lecz błąd w sterowniku, który się pojawia i obroty biegu jałowego po zarejestrowaniu błędu.
Spokojnej nocki życzę wszystkim i od jutra zabieram się do poszukiwań.
Edytowany przez Ruki1989, 26 czerwca 2017 - 22:54.