po swietach bede odkrecał,to napisze jak poszło.. czekam jeszcze na uszczelki,
Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź
#18421 OFFLINE
#18422 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2017 - 17:30
Smaruj smarem ceramicznym i nie tylko gwint ale jeszcze kawałek dalej. W trzysecie miałem 4 gromnice posmarowane i się odkręciły bez problemu, a 2 niesmarowane (ktoś na sztuki wymieniał) się upierd.... ale na szczęście się udało wyjąć bez rozbierania.
#18423 OFFLINE
#18424 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2017 - 12:13
po swietach bede odkrecał,to napisze jak poszło.. czekam jeszcze na uszczelki,
no i wymieniłem swiece, bez problemu wszystko sie odkreciło, posmarowałem swiece smarem ceramicznym , teraz bedzie ok..polecam swiece Champion, ma facet w Rudzie Sląskiej , jeszcze zapas z dobrych czasów..DOSIEGO ROKU
#18425 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2017 - 16:15
Witam Potrzebuję dziś odpalić auto, jeszcze w tym roku, po zmianie silnika, od maja stał, 3.0. Pierwszym razem od razu odpalił ale był bez wydechu i płynu chłodnicz więc od razu zgasiłem. Wczoraj założyłem wszystko i nie pali, odłączyłem wąż paliwa i nie daje pompa paliwa. Jak zewrzeć przekaźnik żeby na krótko podłączyć? zobaczyłbym czy wogóle pompa działa.
#18426 OFFLINE
#18427 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2017 - 18:01
Dobra znalazłem 30 z 87, pompa chodzi. Ale auto nadal nie zipnie, przy wstawionym przekazniku (też zamieniałem ten obok), nie rusza pompa. Pewnie immo blokuje. Na których pinach przekaznika pompy powinien być prąd, masa i kiedy?
#18428 OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2017 - 19:16
Już wiem, masy nie ma na przekazniku pompy. Do gniazda idą 2 kabelki, chyba oba do ecu. Jak tam masę podam przekaznik działa, pompa też ale i tak nie pali. OpelAutoskaner wogóle nie łączy się z ecu i innymi modułami, może coś nie tak mam z laptopem. Potrzebuje schemat gniazda ecu
#18429 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2017 - 17:19
No to krótkie pytanie. Coś się może stać, jeśli w gnieździe przekaźnika pompy zwierałem stały plus z pozostałymi pinami bo nie wiedziałem z którym, też z minusem zwarłem?
#18430 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2017 - 21:22
Coś się może stać, jeśli w gnieździe przekaźnika pompy zwierałem stały plus z pozostałymi pinami
Owszem. Może się bezpiecznik spalić....
Każdy obwód przechodzi przez bezpiecznik , więc jest logiczne , że sfajczy się , jak coś nie tak sie majstruje.
#18431 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2018 - 14:17
No w sumie. Ja się boję o ECU, bo ten minus idzie podobno prosto do ecu silnika (nawet 2 kabelki odchodzą) Bezpiecznik się nie spalił bo nadal jest napięcie na przekaźniku
#18432 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2018 - 21:58
#18433 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2018 - 02:00
Cześć ,co powiecie o tym zestawie rozrządu ?
http://allegro.pl/ro...5037851722.html
Jest to warte uwagi ?
#18434 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2018 - 15:28
Zestaw OK, tylko potwierdź czy na pewno jest do tego silnika bo do V-ki były 2 typy rozrządu.
#18435 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2018 - 15:11
Poradzi ktoś jak się zabrać z tym rozrządem ,żeby było możliwie tanio ? Kupić cały zestaw czy pojedynczo dobrać części ? Pompę wody wymieniać czy nie ?
#18436 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2018 - 16:55
Poradzi ktoś jak się zabrać z tym rozrządem ,żeby było możliwie tanio ? Kupić cały zestaw czy pojedynczo dobrać części ? Pompę wody wymieniać czy nie ?
kup zestaw, tylko po numerze silnika, pompa nie jest napędzana rozrządem, musisz ocenić swoją czy wymieniać, kiedyś zalecali wymieniać co drugą wymianę rozrządu
#18437 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2018 - 22:11
Poradzi ktoś jak się zabrać z tym rozrządem ,żeby było możliwie tanio ?
Tanio to w końcowym efekcie jest drogo!
Napisz do naszego forumowego kolegi "kczech" - dobierze Ci odpowiedni rozrząd do Twojego silnika, w odpowiedniej cenie, tylko musisz podać nr silnika. Ze swojej praktyki przez 10 lat wymieniałem trzy razy pasek w dwóch różnych silnikach silnikach, obydwa X25XE. Niby te same silniki a zestawy różne.
Do numeru silnika 08300418 był inny zestaw, od nr 08300419 do 08578511inny i od nr 08578512 inny. I choć prawdopodobnie pasek jest taki sam (225 zębów szer 30mm) to diabeł tkwi w szczegółach. Może być np inny kształt zębów a na pewno inne mocowanie napinacza, który zawsze przy wymianie rozrządu należy wymienić! Sama wymiana nie jest arcytrudna ale pracochłonna. Jest na forum instrukcja i da się.
#18438 OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2018 - 14:54
#18439 OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2018 - 15:31
Omega B - spryski w masce.
Omega BFL - spryski w podszybiu.
Błotniki różnią się listwą z kierunkiem.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#18440 OFFLINE
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 roleta elektryczna, bose, półka i 2 więcej... |
|
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 grill, Oława, omega, spot |
|
|