Szperam po forum szperam i załamuje się. Potrzebuje wytargać kolektor od tej strony bo pierdzi. Nie widzi mi sie wyciąganie silnika albo głowicy.. da sie go wyrwać bez tych rzeczy?
Jak sie dobrać do kolektora wydechowego od strony kierowcy v6
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2016 - 21:50
Witam robilem to w poprzedniej omedze I jak wszyscy tutaj Ci powiedza jest to nie mozliwe Mi udalo sie odkrecic i wyjac po wygieciu odpowiednio kluczy ale pozniej nie ma jak go dobrze dokrecic wiec znowu dmuchnelo uszczelke Twierdze ze jest to nie mozliwe bez wyjecia glowicy lub opuszczenia silnika z saniami Ale mozesz probowac Mam gdzies nawet fotke jak udalo mi sie go wyciagnac ale to zbedna robota bo pozniej nie dokrecisz
#3 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2016 - 22:13
#4 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2016 - 00:30
#5 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2016 - 11:05
da sie, trzeba miec odpowiedni sprzet i chirurgiczne rece.
#6 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2016 - 11:36
Ale przerąbane! Problem jest z samymi blachami osłaniajacymi już.. U gory widze coś by dało radę zrobić ale gorzej widze te dolne.. prawie w ogole nie widać ich. Do tego narkętki takie są skorodowane, że szkoda gadać..
#7 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2016 - 18:35
Tak jak kolega wyzej napisal da sie ale trzeba byc jak chirurg i miec odpowiednie narzedzia Ja robilem to w domowym garazu
#8 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2016 - 20:30
da się
trzeba tylko wytargać pompę absu z mocowaniem (jedna śruba pod łapą silnika ) i zbiorniczek wspomagania i jeszcze kilka rzeczy wadzących
sam kolektor się odkręca od góry dobrą 6kątną nasadką
osłony trzeba wyrwać na chama jak nie idzie odkręcić, przy montaży wystarczy śrubka z szerokim łbem albo podkładka z miedzi/nierdzewki
Edytowany przez barteklodz, 01 lutego 2016 - 20:34.
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 01 lutego 2016 - 23:14
- Odkrecasz dwie poduchy. Jedną od góry od str pasażera i jedną od dołu od str kierowcy.
- Zwalasz podszybie i górny dolot.
- Odkrecasz dany wydech od katalizatorów (o ile są)
- Lewarujesz silnik do góry, nie polecam podstawiać lewarka na środek misy olejowej, bardziej jakiś drewniany klocek i bliżej rantu.
Tym sposobem masz już więcej miejsca na odkręcenie blach a potem samego kolektora wydechowego. Najgorzej będziesz miał odkręcić śrubę/szpilę przy samym bagnecie.