Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jak sie dobrać do kolektora wydechowego od strony kierowcy v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Knal

Knal
  • 275 postów
  • Dołączył: 05-11-2014
  • Skąd: Koniec świata
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 stycznia 2016 - 21:08

Szperam po forum szperam i załamuje się. Potrzebuje wytargać kolektor od tej strony bo pierdzi. Nie widzi mi sie wyciąganie silnika albo głowicy..  da sie go wyrwać bez tych rzeczy?





#2 OFFLINE   bartek2xy

bartek2xy
  • 5 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Jawornik Niebylecki
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 stycznia 2016 - 21:50

Witam robilem to w poprzedniej omedze I jak wszyscy tutaj Ci powiedza jest to nie mozliwe Mi udalo sie odkrecic i wyjac po wygieciu odpowiednio kluczy ale pozniej nie ma jak go dobrze dokrecic wiec znowu dmuchnelo uszczelke Twierdze ze jest to nie mozliwe bez wyjecia glowicy lub opuszczenia silnika z saniami Ale mozesz probowac Mam gdzies nawet fotke jak udalo mi sie go wyciagnac ale to zbedna robota bo pozniej nie dokrecisz



#3 OFFLINE   Knal

Knal
  • 275 postów
  • Dołączył: 05-11-2014
  • Skąd: Koniec świata
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 stycznia 2016 - 22:13

No ale jak odreciles to czemu nie dokrecisz? Grzechotka mala nie wchodzi? Daj foto :)

#4 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 341 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 01 lutego 2016 - 00:30

Ludzie żywe dzieci rodzą a jak się da śruby odkręcić to i jakiś sposób na ich solidne dokrecenie się znajdzie:-)

#5 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 lutego 2016 - 11:05

da sie, trzeba miec odpowiedni sprzet i chirurgiczne rece.



#6 OFFLINE   Knal

Knal
  • 275 postów
  • Dołączył: 05-11-2014
  • Skąd: Koniec świata
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 lutego 2016 - 11:36

Ale przerąbane! Problem jest z samymi blachami osłaniajacymi już.. U gory widze coś by dało radę zrobić ale gorzej widze te dolne.. prawie w ogole nie widać ich. Do tego narkętki takie są skorodowane, że szkoda gadać..



#7 OFFLINE   bartek2xy

bartek2xy
  • 5 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Jawornik Niebylecki
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 lutego 2016 - 18:35

Tak jak kolega wyzej napisal da sie ale trzeba byc jak chirurg i miec odpowiednie narzedzia Ja robilem to w domowym garazu



#8 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 lutego 2016 - 20:30

da się

trzeba tylko wytargać pompę absu z mocowaniem (jedna śruba pod łapą silnika ) i zbiorniczek wspomagania i jeszcze kilka rzeczy wadzących

sam kolektor się odkręca od góry dobrą 6kątną nasadką

osłony trzeba wyrwać na chama jak nie idzie odkręcić, przy montaży wystarczy śrubka z szerokim łbem albo podkładka z miedzi/nierdzewki


Edytowany przez barteklodz, 01 lutego 2016 - 20:34.


#9 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 lutego 2016 - 22:49

to juz bym wolal podniesc silnik.....

#10 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 01 lutego 2016 - 23:14

- Odkrecasz dwie poduchy. Jedną od góry od str pasażera i jedną od dołu od str kierowcy. 

- Zwalasz podszybie i górny dolot. 

- Odkrecasz dany wydech od katalizatorów (o ile są)

- Lewarujesz silnik do góry, nie polecam podstawiać lewarka na środek misy olejowej, bardziej jakiś drewniany klocek i bliżej rantu. 

 

Tym sposobem masz już więcej miejsca na odkręcenie blach a potem samego kolektora wydechowego. Najgorzej będziesz miał odkręcić śrubę/szpilę przy samym bagnecie.