blad 73 cos z przeplywka
#1 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2008 - 19:06
#2 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2008 - 09:23
#3 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2008 - 17:11
#4 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2008 - 10:03
mi tak padala przeplywka przez rok /blad 73 -objawow brak/
az w koncu padla calkie , wyswietlilo sie i 73 i 74- czy cos kolo tego.
Chociaz mam razenie ze na niskich obrotach palil ok a na wysokich jakby za duzo
wprawdzie gdzies tutaj czytalem opinie ze przeplywka nie moze padac, , albo dzila , albo nie
ale na dzien dzisiejszy mam inne zdanie.
jesli moge poradzic wymien od razu przeplywke /120 u mariosa /, zaoszczedzisz tylko na paliwie
#5 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2008 - 13:42
:bad:
#6 OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2008 - 12:25
A teraz do tematu: Przeplywomierz moze sie zepsuc w taki sposob ze dziala ale ZLE, czyli ecu dostaje bledne informacje na temat obciazenia sinika w danym momencie (czesto tak siadaja przeplywki w slynnych VW 1, tdi). Aby to zdiagnozowac nalezy podpiac auto pod kompa i sprawdzic o jakich ilosciach wciaganego powietrza informuje przeplywomierz. Totalnie padnieta przeplywke (zerwany cieply drut) mozna sprawdzic w dwa sposoby: wzrokowo (jesli brakuje drucikow w srodku) oraz sciagnac rure dolotowa przy puszcze filtra i na odpalonym silniku dmuchnac ustami w kierunku (nie zbyt mocno)przepustnicy - przy dzialajacej przeplywce silnik powinien zareagowac zmiana obrotów w gore w dol.
Pozdrawiam
[B]
#7 OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2008 - 20:31
#8 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2008 - 22:58
Nie koniecznie zrabana - wlasnie dzialajaca (tylko nie wiadomo czy dobrze) bo silnik zareagowal, dmuchnales przeplywka odczytala zwiekszona ilosc powietrza i ecu wzbogacil paliwem bo dostal sygnal o obciazeniu silnika (tak w skrocie)... wiec go zalalo. No chyba ze dmuchnales z calej sily na max , majac przy ustach szczelnie rure. To ma byc w miare delikatne dmuchniecie. mozna np dmuchac jednostajnie bardzo bardzo delikatnie i powoli zwiekszac sile , silnik powinien zareagowac i tak bylo w Twoim przypadku. Wie pozostaje Ci porzadna diagnostyka ukladu wtryskowo zaplonowego
[B]
#9 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2008 - 15:34
#10 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2008 - 17:54
[B]
#11 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2008 - 19:05
samochod mi zgasl,ale nic sie nie wyswietlalo ze cos nie tak a od wczoraj gdy wracalem z Rzeszowa zaczola sie swiecic kontrolka silnika , dzis sprawilem jest to blad 73 ale tylko czasami sie zaswieca rano odpala i nie gasnie ale gdy dojerzdzam do skrzyzowania gasnie
przepływka do wymiany....
miałem to samo...
ale ja ma 2,5
kontrolka sie nie swieci ze jest cos nie tak a samochod nie dziala na wolnych obrotach
dokładnie.... na razie zbyt niskie napięcie....
jak wyskoczy ci 74 to będziez miał cały czas kontrolke zapaloną
miałem dokłądnie takie same objawy...
wymeiniaj nie zastanwiaj się .. mi zgasła w czasie jazdy na zakręcie.....
tragedia normalnie wyprowadzic takie cielsko
po wymianie przepływki.. na używke jast cacy...
pozdro
:mrgreen:
P.S.
sorki chłopaki niedoczytałem ze już zmieniona...
ja kupiłem oryginał... nie bawie się w zamienniki...
#12 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2008 - 21:02
POZDRAWIAM DZIKI CHLOPAKI ZA RADY :sad:
#13 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2008 - 21:04
czesc wymienilem przeplywke nio i bylo lepiej jakas chwile autko nie gasnie ale nie ma mocy takiej jak powinno byc no i od 3000 obr nie zbiera sie szarpie przewody wymienilem no i szarpie kurde :sad: no i teraz z bledu 73 zrobil sie 74 wiec wczoaj pojechalem na stacje by podpiac pod kompa skasowal mi blad ale dzis spowrotem zapalila sie kontrolka silnika wyszlo mi kupienie zamiennika z allegro za 120zl lipa az nie chce mi sie gadac na ten temat jutro dzwonie do goscia niech se wsadzi ten przeplywomierz i kolejne koszty bo kurna trzeb mu wydruk dolaczyc z kompa . :bad:
POZDRAWIAM DZIKI CHLOPAKI ZA RADY :sad:
pisalismy nie raz - zamienniki przeplywek i czujnikow walu + walkow omijamy szerokim lukiem
#14 OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2008 - 22:12
biszek piszesz że u mariosa ???