Zaklepane dziś oponki zimowe
Falken HS 449 205/55/16
Napisany 22 sierpnia 2016 - 14:30
W dniu jutrzejszym Opel odwiedzi zakład Silesia LPG w Katowicach celem
-prawidłowego montażu wielozaworu LPG (nasz "ekspert" smokebite tak mi ustawił wielozawór że z 38l gazu można tylko wykorzystać 28.... )
-strojenie za pomocą sondy AFR
-ogarnięcie bajzlu pod maską
I ogólnie wiem że to będzie już na stałe zakład gdzie będę serwisował swoje LPG
W weekend zrobione Oplem prawie 900km i w tym czasie spalonych zostało niespełna 100litrów paliwa LPG prędkości mocno autostradowe.... uwielbiam LPG
Tyle kilometrów od wymiany(6500) ...prędkości, turbina dmucha a oleju dalej MAX
Z awarii w ostatnim czasie to awaria termostatu koszt to 150zł (termos Vernet+płyn chłodzący Dynagel 2000)
Jestem Pan zadowolony.
Napisany 03 września 2016 - 21:02
Nudne te auto...nic się nie dzieje...nic sie nie chce zepsuć...
W sierpniu zrobione 4200km , ubytku oleju nic... w dniu dzisiejszym do licznika kilometrów przybyło kolejne 1050km (w 80% autostrada) z prędkościami 170-200kmh. Wjazd na A4 w Jarosławiu o 17:00 a na PPO Kraków-Balice byłem o 18:20(10minut tankowanie w międzyczasie). Szybko...
Nuda nuda....
Edytowany przez Dawido89, 03 września 2016 - 21:02.
Napisany 03 września 2016 - 21:16
Wjazd na A4 w Jarosławiu o 17:00
Był w okolicy i się nie odezwał. Świnia
Napisany 07 września 2016 - 12:12
Napisany 07 września 2016 - 20:00
http://allegro.pl/sh...item=5870471734
Mały mod
A immobilizer już szaleje i świeci auto z kłódką???
Przy konwersji ze zwykłego na scyzoryk lubi się to pojawić z uwagi na to, że "pastylka' w scyzoryku jest dalej odsunięta od stacyjki
Edytowany przez Dreed, 08 września 2016 - 07:14.
dodałem cytowanie.
Napisany 09 września 2016 - 13:46
A ja robiłem rok czy 2 lata temu konwersję ze zwykłego na scyzoryk to po włożeniu płytki z obwodem drukowanym zaczął pojawiać się notorycznie błąd immobilisera.
Wcześniej nie miałem problemu z tym nigdy. Wymiana baterii również nie pomogła bo otwieranie/zamykanie działało dobrze, a przy odpalaniu problem.
Z forum vectry wiem, że nie byłem jedyny z takimi problemami.
Po prostu w scyzoryku odwód drukowany jest dalej odsunięty od stacyjki (scyzoryk ma wydłużoną obudowę i pastylka nie jest zaraz przy grocie, ale bardziej z góry).
Oby u Dawida działało, ale trzeba się też liczyć z tym, że może nie działać
Napisany 09 września 2016 - 15:58
Edytowany przez ozeh2, 09 września 2016 - 18:50.
Napisany 10 września 2016 - 08:19
pastylką "masowałem grot"
można coś bliżej na ten temat ?
Napisany 10 września 2016 - 15:12
Napisany 10 września 2016 - 20:52
No właśnie to jest ten problem o którym mówię Szkoda bo scyzoryk fajna sprawa
Na odpalanie z blokadą immo mam patent, bo przypadkiem to wynalazłem. Ale jest to upierdliwe jak kilka razy muszę to robić na mieście gdzie chcę odpalić a za każdym razem błąd wywala
Edytowany przez FOTON, 10 września 2016 - 20:53.
Napisany 11 września 2016 - 08:14
Napisany 11 września 2016 - 19:46
To jest cała płytka drukowana z baterią i przyciskami. Z tego co wiem to kluczyki przedliftowe (ten który masz normalnie) i poliftowe (czyli scyzoryki) różnią się elementami elektroniki na płytce drukowanej.
O ile układ tych elementów i ich rodzaj jest ten sam to nie udało mi się potwierdzić czy w kluczyku scyzoryku nie ma mocniejszej cewki od immobilisera, żeby wychwycić kluczyk, który jest właśnie dalej od stacyjki.
Do tej pory nie słyszałem o przypadku, żeby ktoś to przelutował czy wykonał i żeby chodziło. Sam to robiłem chyba ze 2 lata temu i mi się nie udało (wiem, że kilka osób było zainteresowanych tym modem na vkp i czekali czy się udaje przełożyć " bezboleśnie").
Nikt tez się nie chwalił, żeby poprawił tak pilota z przedlifta, żeby działał w obudowie poliftowej (scyzoryku).
Wydaje mi się, że jedyne sensowne wyjście to dorobienie nowego kluczyka (jak musowo chcesz koniecznie scyzoryk to drogo, ale jak masz np. 1 klucztyk i chcesz zapasowy dorobić to może cenowo ujdzie) - zaprogramować od nowa nowy czysty kluczyk (musi być nie programowany, bo jak już był używany w jakimś aucie wczesniej to nie da się drugi raz zaprogramować).
Koszt to jakieś 300-500 zł zaleznie od tego czy uda Ci się kupić jakiś "czysty" nie programowany nigdy wczesniej kluczyk.
Dlatego odpuściłem to sobie bo mam 2 przedliftowe i dla scyzoryka żeby tylko mieć nie wydam 400 zł
Żebyś też się nie nabrał na oferty np. z olx czy allegro że kluczyki po kilkadziesiąt złotych, bo to shit i nic nie zrobisz, chyba, że przełożysz jeszcze immo
Także wybór należy do Ciebie, a na forum vectra klub polska jest temat o kluczykach i na pewno znajdziesz więcej info
Napisany 12 września 2016 - 21:49
Napisany 14 września 2016 - 20:24
No to cieszę się. Wspólnymi siłami się udaje
No tylko, że wyjdzie Ci że przycisk od otwierania zamyka ??
Edytowany przez FOTON, 14 września 2016 - 20:26.
Napisany 08 grudnia 2016 - 19:12
Stało się. I się nie odstanie... chwila zagapienia się (nie zmęczenia). Deszcze, nadmierna prędkość.... Proszę o nie dobijanie mnie. Sytuacja z października a ja dopiero dziś w zasadzie mam odwagę o tym powiedzieć.
Obecnie FORD...
W dieslu...
w kombi...
Później pokażę.
Edytowany przez Dawido89, 08 grudnia 2016 - 19:17.