Przesyłamy zdjęcia konkursowe na rok 2016r. pod tytułem "Zabierz flagę OKP w fajne miejsce"
E-mail do nadsyłania zdjęć: konkursfoto@omegaklub.eu
Start konkursu ustalamy na 01-02-2016
Regulamin konkursu fotograficznego Omega Klub Polska na rok 2016:
1. Postanowienia ogólne
1.1 Cel
Celem konkursu jest zabawa
1.2 Organizatorzy
Zarząd Omega Klub Polska
2. Zasady konkursu
2.1 Uczestnicy
W konkursie uczestniczą klubowicze i forumowicze
2.2 Tematyka
Zdjęcia mają zawierać motyw Flagi Klubowej, np. flagę którą trzyma ładna pani, samochód Opel/Vauxhall Omega lub choćby jego część z zamontowaną flagą, tylko wyobraźnia was ogranicza.
2.3 Terminy
Zdjęcia należy przesyłać od 01-02-2016 do 30-04-2016 r. Każdy uczestnik konkursu może wysłać maksymalnie 2 zdjęcia.
Od 10-05-2015 r. w ciągu 14 dni odbywać się będzie publiczne głosowanie w postaci ankiety mające na celu wybór 3 zwycięskich zdjęć. Prezentacja wyników nastąpi po upływie 14 dni - czyli po zakończeniu ankiety.
2.4 Nadsyłanie zdjęć
Zdjęcia należy nadsyłać na adres konkursfoto@omegaklub.eu. W treści nadesłanego maila powinien znajdować się nick autora, jaki posiada w klubie, natomiast temat maila to: "Konkurs foto flaga 2016 ".
2.5 Jakość zdjęć
Przesłane zdjęcia powinny być jak najlepszej jakości i o jak największej rozdzielczości. Zdjęcia, które będą zamazane bądź bardzo niskiej jakości, rozdzielczości, nie będą miały prawa udziału w Konkursie. Autor przesłanego zdjęcia o powyższych parametrach zostanie poinformowany.
2.6 Wybór zdjęć w konkursie
Wstępna weryfikacja zdjęć nastąpi na poziomie przewodniczących Konkursu, zgodnie z punktem 2.5. Wyboru zdjęć dokonują wszyscy zarejestrowani użytkownicy forum w formie głosowania, w przygotowanym do tego celu wątku na forum: forum.omegaklub.eu. Każdy głosujący ma prawo oddać maksymalnie 3 głosy na trzy różne fotki.
2.7 Wybór zdjęć.
a) wygrywają 3 zdjęcia, które zdobędą największą ilość głosów, zwycięzca otrzyma nagrodę główną (op-com v1,45) a pozostałe osoby nagrody niespodzianki.
2.8. Deklaracje
Nadesłanie prac na konkurs stanowi jednocześnie deklarację, że osoba nadsyłająca zdjęcie jest autorem/autorką załączonego zdjęcia, przyjmuje warunki ww. regulaminu, prawa osób portretowanych zostały wyjaśnione i osoby sportretowane wyrażają zgodę na wystawienie i ich publikowanie również dla celów reklamowych Konkursu oraz przyjmuje na siebie wszelkie roszczenia jakiejkolwiek natury, które osoby trzecie mogłyby kierować przeciwko organizatorom Konkursu, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883), wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Organizatorów Konkursu nadesłanych zdjęć w dowolnym czasie i formie dla celów promocji Omega Klub Polska.
2.9. Konkurs jest konkursem z nagrodami, nagrody zostaną przekazane zwycięzcom na XX zlocie
3.1 Nadesłane zdjęcia nie powinny zawierać treści niezgodnej z przyjętymi ogólnie normami oraz zasadami moralnymi, nie powinny dyskryminować ani obrażać w żaden sposób innych osób oraz społeczności.
3.2 Organizator konkursu nie ponosi odpowiedzialności za treść nadesłanych zdjęć.
3.3 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień niniejszego regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Konkursu.
3.4 Jeśli w nadesłanych pracach są widoczne tablice rejestracyjne zostaną one zasłonięte na potrzeby konkursu. W Kalendarzu nadesłane zdjęcia zostaną zamieszczone w oryginale.
3.5 Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
3.6 Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.
Opiekunem konkursu jest dawtow, pytania oraz problemy kierujemy na konkursfoto@omegaklub.eu
Serdecznie zapraszamy do nadsyłania zdjęć.
Edytowany przez Konkurs Fotograficzny, 25 lutego 2016 - 20:22.