Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Czyszczenie/regeneracja wtrysków


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
28 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 stycznia 2016 - 11:33

Witam, koledzy muszę oddać wtryski do czyszczenia, bo wszystkie objawy wskazują na to, że są już zasyfione. Mam u siebie Keihiny - pomarańczowe, na necie znalazłem dwie firmy które się tym zajmują

 

- http://prinsczyszczenie.pl/index.php

-http://www.lpgspec.p....php/o-nas.html

 

Ogólnie to opinie jednej jak i drugiej są ok, cena za usługę też zbliżona, różnica jest w czasie realizacji oraz  w tym, że lpgspec daje roczną gwarancje na usługę, gdzie BDB w ogóle nie ponosi odpowiedzialności za to co robi. Może któryś z Was już to robił, ma jakieś doświadczenie, mógłby coś poradzić.

 

Pozdrawiam





#2 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 03 stycznia 2016 - 13:36

jak cena prawie ta sama to nie ma sie nad czym zastanawiac i dac do profesjonalistow, ktorzy wiedza co robia i daja gwarancje



#3 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 03 stycznia 2016 - 16:35

Ile masz na nich najechane, że one ci padły.
Lekki szok przy ich cenie.
Jakie filtry FL używasz i jak często wymiana?

#4 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 stycznia 2016 - 19:29

Ile masz na nich najechane, że one ci padły.
Lekki szok przy ich cenie.
Jakie filtry FL używasz i jak często wymiana?

Będzie gdzieś koło 140tys, aczkolwiek do końca pewny nie jestem bo auto kupiłem w sierpniu, tak samo z filtrami, po zakupie od razu była wymiana na oryginał BRC, a jak wcześniej? Kto wie...

Cena za regenerację 6 wtryskow to 300zl +wysyłka w lpgspec

#5 OFFLINE   industra

industra
  • 221 postów
  • Dołączył: 15-06-2011
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 stycznia 2016 - 21:24

Będzie gdzieś koło 140tys, aczkolwiek do końca pewny nie jestem bo auto kupiłem w sierpniu, tak samo z filtrami, po zakupie od razu była wymiana na oryginał BRC, a jak wcześniej? Kto wie...Cena za regenerację 6 wtryskow to 300zl +wysyłka w lpgspec


O ile były robione to jeszcze u poprzedniego właściciela, u mnie był tylko parownik robiony z tych grubszych elementów.

Edytowany przez industra, 03 stycznia 2016 - 21:25.


#6 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 03 stycznia 2016 - 23:09

To ja bym kupił barracudy a te sprzedał na alle, napewno jakiś ich fascynat by je nabył, to duża szansa, że na zero byś wyszedł

#7 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 stycznia 2016 - 05:01

Ile masz na nich najechane, że one ci padły.

Będzie gdzieś koło 140tys,

 

Sprawdziłem i wg papierów pierwszy przegląd gazowy był robiony przy 233tys, teraz jest niecałe 307, czyli nalatane mają niecałe 100tyś



#8 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 stycznia 2016 - 07:19

To d*py nie urywa

#9 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 stycznia 2016 - 19:43

To d*py nie urywa

A powinno?



#10 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 stycznia 2016 - 21:12

Ty no za tą cenę???

#11 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 stycznia 2016 - 22:22

Te wtryski spokojnie 300 tyś pojadą,  i nie mają sobie równych na rynku, myć i jeżeli są dobre to tylko się cieszyć.



#12 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 stycznia 2016 - 23:34

Sory ale jak mam je myć w cenie nowych barracud, to jak pisałem wcześniej, sprzedać komuś kto jest nagrzany na markę, a samemu kupić za to dobre i sprawdzone i latać bezstresowo

#13 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 stycznia 2016 - 21:43

Koledzy czy po takim zabiegu należy ustawiać/regulowac gaz?

#14 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 stycznia 2016 - 23:34

Tak

#15 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 stycznia 2016 - 23:38

Nawet jeżeli zakład po czyszczeniu przeprowadzi ich kalibracje?

#16 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 stycznia 2016 - 09:27

Po pierwsze to pytanie czy podczas ostatniego ustawiania wtryski były odpowiednio skalibrowane to raz, a dwa to pamiętaj, że sekwencja i tak stale zmienia sobie czasy wtrysków, wiec kontrolnie nie zaszkodzi zajrzeć

#17 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 stycznia 2016 - 10:29

Jeżeli wydatek nie zmienił się znacząco to teoretycznie nic nie trzeba robić ale należy skontrolować i koniecznie sprawdzić korekty w ecu silnika czy aby na pewno są zbliżone do tych na benzynie.



#18 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 stycznia 2016 - 13:02

No to czyli tak czy tak, kabelek trzeba podpiąć, a to co będzie dalej zależy od tego co wyświetli się na monitorze

#19 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 16 stycznia 2016 - 18:13

Ja dawałem swoje Hany zielone do BDB ze 2 tygodnie temu, po kilku dniach miałem je już u siebie. Jak zrobili zadzwonili do mnie i powiedzieli jaka wydajność wyszla, ze nierowna i trzeba procentowo w Stagu zmienic. Zapłaciłem 180zł za 6szt plus 2 przesylki. Wczoraj wszystko złożyłem ale bede jezdzil dopiero po 8 lutym

Były tak brudne że przy przyspieszaniu mieszanka uboga była przy nowym reduktorze.

Mają ze 60tyś ale jezdzilem na gazie z butli i zakleiło mi całą instalacje


Wydajność wyszła 36 37 39 34 34 34 



#20 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 stycznia 2016 - 18:42

Wiesz, No raczej Każdy Z Nas jezdzi Na gazie Z butli