a pompka jak działa jakieś osobne włączenie jej masz ? konstrukcja wygląda solidnie jak z wymianą takiego filtra? na nowy czy ma jakiś wkład ?
Zapowietrzyła się !!
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2016 - 22:47
jak nie chce zagadać to trzeba nabić ciśnienie tym czarnym grzybkiem (wciska się ), filtr cały metalowy jak na zdjęciu
#23 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2016 - 22:56
a wiązki przewodów jeden do podgrzewania paliwa a drugi ?
#24 OFFLINE
#25 OFFLINE
#26 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2016 - 12:26
i jak kolego, odpowietrzyles auto ?
Edytowany przez patrykkucharski, 04 stycznia 2016 - 12:26.
#27 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2016 - 15:23
Koledzy, podczas wymiany filtra paliwa, połamał się pierścień ustalający przewód paliwa w dekielku obudowy filtra. Nie mogę go nigdzie dostać podobno tylko w komplecie z deklem. Dorobię sobie z jakiejś rurki teflonowej albo dostanę gdzieś w śrubexach. Jak już ktoś to przerabiał,to podrzućcie wymiary. Śr. wew 10mm ale potrzeba zewnętrzną i grubość. Może ten drugi by się udało pomierzyć? Zostanie dla potomnych.
Załączone pliki
Edytowany przez Pirania, 20 listopada 2016 - 20:29.
#28 OFFLINE
#29 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2016 - 17:31
No... właśnie o te przy filtrze chodzi
Edytowany przez Pirania, 20 listopada 2016 - 17:35.
#30 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2016 - 21:52
a cieknie ?
oringu nie możesz dobrać zamiast niego ?
Edytowany przez barteklodz, 20 listopada 2016 - 21:52.
#31 OFFLINE
Napisany 21 listopada 2016 - 07:40
Nie, nic nie cieknie.
Oringi wymieniłem wcześniej na 9x2, silikonowe, olejoodporne, wg porady z zaprzyjaźnionego forum klubu vectry ( https://forum.vectra...filtrze-paliwa/) ale teraz przy wymianie filtra po prostu ten pierścień rozleciał się, a on jednak stabilizuje końcówkę przewodu paliwa w dekielku.