Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zapowietrzyła się !!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 01 stycznia 2016 - 13:18

Wiem że pewnie już gdzieś ten temat został poruszany ,ale chciał bym jakoś najprostszym a zarazem skutecznym sposobem odpowietrzyć swoją kluskę .Wczoraj wymieniałem obudowę filtra paliwa oraz filtr i koniec nie odpala za cholerę   





#2 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 01 stycznia 2016 - 14:25

Zalałeś filtr paliwa przed założeniem? Jeżeli nie to trochę minie zanim napłynie do niego. Plak w rękę i sciągaj wąż od dolotu i psikaj z daleka bez grzania świec bo może się cofnąć. 



#3 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 01 stycznia 2016 - 14:29

Wszystkie te czynności wykonałem i nic ;/



#4 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 stycznia 2016 - 15:23

musisz go odpowietrzyć

 

na pierwszym cylindrze poluzuj nakrętkę wtrysku (1/2 - 3/4 obrotu) i zakręć z pedałem w podłodze (po odpaleniu wszystkie 4ry trzeba zluzować w czasie pracy)

albo odsysarka w przelew i odciągniąć bąbelki



#5 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 01 stycznia 2016 - 15:41

jutro sprawdzę dzięki :)



#6 OFFLINE   rafik88

rafik88
  • 276 postów
  • Dołączył: 22-08-2014
  • Skąd: Gorzów Wielkopolski
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 01 stycznia 2016 - 15:57

a paliwo jakie masz zalane ? może też tak jak u mnie wytrąciła się parafina u cb i blokuje dopływ paliwa.Ja odpalałem psikając naprawdę długo i odpalil, na plaka wg się silnik ''odzywa''?

#7 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 01 stycznia 2016 - 15:59

zalałem paliwo z shella i to nitro .Odpalałem go na plaku i łapał ,ale jak tylko przestane psikac to odrazu gaśnie .Dodam że naprawde długo go psikałem aż akumulator musze podladowac


Edytowany przez lippen20, 01 stycznia 2016 - 16:01.


#8 OFFLINE   rafik88

rafik88
  • 276 postów
  • Dołączył: 22-08-2014
  • Skąd: Gorzów Wielkopolski
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 01 stycznia 2016 - 16:08

psikaj non stop do środka rury i jak załapie to dalej psikaj a druga osoba gaz w podłogę i w końcu odpali

#9 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 stycznia 2016 - 18:34

Tak ostatnio w Mazdzie próbowaliśmy i w dwie osoby dało radę. Jutro się do ciebie lipa odezwę

#10 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 stycznia 2016 - 19:10

dti to nie mazda  :p

więcej plaka pójdzie niż to warte 



#11 OFFLINE   rafik88

rafik88
  • 276 postów
  • Dołączył: 22-08-2014
  • Skąd: Gorzów Wielkopolski
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 01 stycznia 2016 - 19:26

dti to nie mazda  :p
więcej plaka pójdzie niż to warte

heh będzie dobrze i odpali

#12 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 01 stycznia 2016 - 19:30

Dzieki graba ,mimo wszystko szukam jakiś podpowiedzi  bo 2.2 z tym zapowietrzaniem się to jakaś porażka jest ;/



#13 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 stycznia 2016 - 22:33

często w tych silnikach DTI jest pęknięta pokrywka filtra paliwa i stąd biorą sie problemy.



#14 OFFLINE   rafik88

rafik88
  • 276 postów
  • Dołączył: 22-08-2014
  • Skąd: Gorzów Wielkopolski
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 01 stycznia 2016 - 22:44

tak obudowa lubi pękać i do tego oringi znajdujące się w obudowie gdzie wkładamy przewody paliwowe lubią parcieć, kurczyć się i wpuszczać powietrze

#15 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 02 stycznia 2016 - 12:33

Panowie zrobiłem tak jak pisaliście i nic .Najdziwniejsze jest to że  po poluzowaniu pierwszej nakrętki od wtrysku paliwo tam dochodzi ,Nie wiem co jej może być ;/


Edytowany przez lippen20, 02 stycznia 2016 - 12:33.


#16 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 stycznia 2016 - 16:59

ale kręciłeś z poluzowaną i zakręciłeś nakrętkę zanim motor stanął ?



#17 OFFLINE   lippen20

lippen20
  • 49 postów
  • Dołączył: 16-01-2014
  • Skąd: Piotrków Trybunalski
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 02 stycznia 2016 - 17:10

odkręciłem i kręciłem silnikiem  aż sie paliwo pojawiło .Jak zobaczyłem że leci to zakreciłem 


Edytowany przez lippen20, 02 stycznia 2016 - 17:16.


#18 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 stycznia 2016 - 19:08

tak obudowa lubi pękać i do tego oringi znajdujące się w obudowie gdzie wkładamy przewody paliwowe lubią parcieć, kurczyć się i wpuszczać powietrze

 

też o tym myślałem, jakaś lipa ten plastik i jeszcze te 6NM na obudowie...

jako że autko moje to mogę kombinować i zamontowałem filtr z toyoty, wszystko metalowe, żadnych oringów i jest jeszcze pompka w razie co, narazie pompka tylko raz się przydała jak klękł pod marketem ale winny był przewód przy zbiorniku albo zamulone sitko

 

199230657_1_644x461_podstawa-filtra-pali



#19 OFFLINE   rafik88

rafik88
  • 276 postów
  • Dołączył: 22-08-2014
  • Skąd: Gorzów Wielkopolski
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 02 stycznia 2016 - 19:21

jako że autko moje to mogę kombinować i zamontowałem filtr z toyoty, wszystko metalowe, żadnych oringów i jest jeszcze pompka w razie co, narazie pompka tylko raz się przydała jak klękł pod marketem ale winny był przewód przy zbiorniku albo zamulone sitko

sprawdzi się takie rozwiązanie w dti ?



#20 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 stycznia 2016 - 20:44

w dti tak mam


Edytowany przez barteklodz, 02 stycznia 2016 - 20:45.