Wiem że pewnie już gdzieś ten temat został poruszany ,ale chciał bym jakoś najprostszym a zarazem skutecznym sposobem odpowietrzyć swoją kluskę .Wczoraj wymieniałem obudowę filtra paliwa oraz filtr i koniec nie odpala za cholerę
Zapowietrzyła się !!
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 14:25
Zalałeś filtr paliwa przed założeniem? Jeżeli nie to trochę minie zanim napłynie do niego. Plak w rękę i sciągaj wąż od dolotu i psikaj z daleka bez grzania świec bo może się cofnąć.
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 15:23
musisz go odpowietrzyć
na pierwszym cylindrze poluzuj nakrętkę wtrysku (1/2 - 3/4 obrotu) i zakręć z pedałem w podłodze (po odpaleniu wszystkie 4ry trzeba zluzować w czasie pracy)
albo odsysarka w przelew i odciągniąć bąbelki
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 15:57
#7 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 15:59
zalałem paliwo z shella i to nitro .Odpalałem go na plaku i łapał ,ale jak tylko przestane psikac to odrazu gaśnie .Dodam że naprawde długo go psikałem aż akumulator musze podladowac
Edytowany przez lippen20, 01 stycznia 2016 - 16:01.
#8 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 16:08
#9 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 18:34
#10 OFFLINE
#11 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 19:26
heh będzie dobrze i odpalidti to nie mazda
więcej plaka pójdzie niż to warte
#12 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 19:30
Dzieki graba ,mimo wszystko szukam jakiś podpowiedzi bo 2.2 z tym zapowietrzaniem się to jakaś porażka jest ;/
#13 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 22:33
często w tych silnikach DTI jest pęknięta pokrywka filtra paliwa i stąd biorą sie problemy.
#14 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2016 - 22:44
#15 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2016 - 12:33
Panowie zrobiłem tak jak pisaliście i nic .Najdziwniejsze jest to że po poluzowaniu pierwszej nakrętki od wtrysku paliwo tam dochodzi ,Nie wiem co jej może być ;/
Edytowany przez lippen20, 02 stycznia 2016 - 12:33.
#16 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2016 - 16:59
ale kręciłeś z poluzowaną i zakręciłeś nakrętkę zanim motor stanął ?
#17 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2016 - 17:10
odkręciłem i kręciłem silnikiem aż sie paliwo pojawiło .Jak zobaczyłem że leci to zakreciłem
Edytowany przez lippen20, 02 stycznia 2016 - 17:16.
#18 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2016 - 19:08
tak obudowa lubi pękać i do tego oringi znajdujące się w obudowie gdzie wkładamy przewody paliwowe lubią parcieć, kurczyć się i wpuszczać powietrze
też o tym myślałem, jakaś lipa ten plastik i jeszcze te 6NM na obudowie...
jako że autko moje to mogę kombinować i zamontowałem filtr z toyoty, wszystko metalowe, żadnych oringów i jest jeszcze pompka w razie co, narazie pompka tylko raz się przydała jak klękł pod marketem ale winny był przewód przy zbiorniku albo zamulone sitko
#19 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2016 - 19:21
jako że autko moje to mogę kombinować i zamontowałem filtr z toyoty, wszystko metalowe, żadnych oringów i jest jeszcze pompka w razie co, narazie pompka tylko raz się przydała jak klękł pod marketem ale winny był przewód przy zbiorniku albo zamulone sitko
sprawdzi się takie rozwiązanie w dti ?
#20 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2016 - 20:44
w dti tak mam
Edytowany przez barteklodz, 02 stycznia 2016 - 20:45.