Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

zakladam lpg do 3.0v6 250KM


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
20 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 14 grudzień 2015 - 11:08

Zakladam LPG do vectry i mam pare pytan do madrzejszych glow od mojej.

 

 

Jako ze zostala mi instalacja z omegi bede chcial wsadzic do vectry

 

Instalacja sekwencja:ESGI

 

1.jaki do niego reduktor zeby mi ogarnelo te 250KM?

cos takiego znalazlem:

 

http://allegro.pl/re...5119790351.html

 

2.jakie wtryskiwacze bo tam teraz siedza turboczerwone waldemary?

3. jakie fi przewody miedzianego powinien byc z butli to reduktora?

 

 

 

 





#2 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 grudzień 2015 - 12:37

Magiczny reduktor w poprzedniej wersji puszczał wysokie ciśnienie do układu chłodzenia rozwalając węże i głowice silników . Teraz jest poprawiony ale są problemy ze stabilnością ciśnienia na wolnych obrotach ale niektórzy chwalą mówiąc że to dobry reduktor za małe pieniądze.Zgadzając się z taką opinią wszystko zależy jak się trafi. Większość reduktorów za małe pieniądze posiada jakieś wady i albo przyśpiesza zużycie wtryskiwaczy zwłaszcza tych dokładnych albo niszczy silnik przy zastosowaniu elektrozaworków typu Valtek.

 

Jeżeli ma być dobrze to powinny być dwa reduktory np.zavoli n , lub jeden  KME TUR twin  ,,, wtryskiwacze barakuda  

Na jednym reduktorze zawsze będzie ryzyko ale ,,,,, większe moce działają na reduktorach AC250  ,, co do magicznego to zdania są podzielone ale poprawiona wersja zbiera pochlebne opinie.


Edytowany przez manro, 14 grudzień 2015 - 12:57.


#3 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 14 grudzień 2015 - 13:04

pytanie czy ten link co podalem to juz poprawiona wersja.

 

Valteki tez wyleca na rzecz czegos lepszego. Czy barracuda bedzie dobra? a moze jakas alternatywa? jesli bym sie zdecydowal na barracudy to jest jeden model czy ktory mam wybrac?

 

 

 

Co do dwoch reduktorów to nie mam miejsca pod maską

 

 

a moze KME gold?
http://allegro.pl/r8...5853439190.html


Edytowany przez Phantom, 14 grudzień 2015 - 15:06.


#4 OFFLINE   Exodos

Exodos

    LPG Powering

  • 88 postów
  • Dołączył: 28-11-2010
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 grudzień 2015 - 16:12

KME Twin obrobi bez problemu ten motor, wtryski barracuda i zapominasz  czymś takim jak gaz.



#5 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4038 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 grudzień 2015 - 18:58

A może Gurtner Black.. Hany zielone i zamiast miedzi Faro 8?


Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#6 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 grudzień 2015 - 11:17

zamowilem ten:

http://allegro.pl/r7...5838431101.html

 

wejde w weze faro jak ben napisal. pozostaje tylko kwestia doboru barracud, moze jakies sugestie.



#7 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 700 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 15 grudzień 2015 - 19:36

Bez gazu bez gazu :D    Ino moja sugestia :p


Edytowany przez OMEGATOR, 15 grudzień 2015 - 19:37.


#8 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 grudzień 2015 - 11:16

Z tego co pamiętam to barracudy się nie dobiera bo one mają dysze do rozwiercania

#9 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3158 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 grudzień 2015 - 17:56

Z tego co pamiętam to barracudy się nie dobiera bo one mają dysze do rozwiercania

to się nie orientujesz, są dwa typy o różnej wydajności :)



#10 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 grudzień 2015 - 19:05

jesli tak to ktory wybrac?



#11 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3158 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 grudzień 2015 - 19:36

jesli tak to ktory wybrac?

np taki http://lpg.sklep.pl/...lmin-p-453.html



#12 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 grudzień 2015 - 23:06

A gdzie jest np. ten inny?

#13 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 grudzień 2015 - 23:26

zauwazylem po alledrogo ze wszyscy maja 115, nie moglem namierzyc nikogo ze 130.



#14 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 17 grudzień 2015 - 01:31

wtryski barracuda będą najlepsze. Przewód do gazu z butli najlepiej 8. Faro łatwiej kłaść. Reduktor ja bym pewnie KME Golda wrzucił :)

 

http://allegro.pl/y9...5856119089.html

 

jaki problem znaleźć :F

 

Alternatywy dla tych wtrysków to hana, ale te nowe dość szybko się zużywają :( a za keihina zapłacisz jak za zboże

 

 

dobre graty i dobrze założone a nie wrzucone w auto i będzie chodzić lepiej jak na beni a nie będzie nawet widać że jest gaz :) poza kosztami na stacji


Edytowany przez smokebite, 17 grudzień 2015 - 01:32.

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#15 OFFLINE   matigreg06

matigreg06
  • 228 postów
  • Dołączył: 08-08-2008
  • Skąd: zielona góra
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 grudzień 2015 - 07:33

Barracudy dobry wybór, ok pół roku jeżdżę i nic złego się nie dzieje, sondy ładnie pracują,  także polecam, i cena jest też spoko



#16 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3158 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 grudzień 2015 - 16:22

A gdzie jest np. ten inny?

np tu http://lpg.sklep.pl/...lmin-p-453.html



#17 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 18 grudzień 2015 - 23:33

Oba to samo 130Nl/min

#18 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3158 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 grudzień 2015 - 17:26

Oba to samo 130Nl/min

no weź sobie sam luknij, są 115 i 130 :p



#19 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 grudzień 2015 - 20:22

zamowie  130tki. patrzylem dzisiaj pod maska jakby to ulozyc.... jest ciasno :D



#20 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 19 grudzień 2015 - 23:03

hana green bez dysz, acr01 red lub kme gold, faro 8 mm, bez redukcji na 6mm, cisnienie 1,35 bar