Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wysoka temperatura wewnątrz deski rozdzielczej

Nagrzewnica ogrzewanie grzanie klimatronic

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
23 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   pppuchacz

pppuchacz
  • 4 postów
  • Dołączył: 03-02-2016
  • Skąd: Olsztyn/Warszawa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 28 czerwca 2016 - 06:01

A co steruje tym zaworem, że on wie że ja nie chce ogrzewania?

 

Ten cały rezystor (JEŻ)? Może on jest trafiony i podaje na zawór, żeby puszczał płyn na nagrzewnicę.

Chyba że ten zawór nie jest aż taki mądry. I przesadzam z zaawansowaniem technicznym Omegi :)



#22 OFFLINE   zeta198

zeta198
  • 147 postów
  • Dołączył: 22-03-2015
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 28 czerwca 2016 - 06:08

A co steruje tym zaworem, że on wie że ja nie chce ogrzewania?
 
Ten cały rezystor (JEŻ)? Może on jest trafiony i podaje na zawór, żeby puszczał płyn na nagrzewnicę.
Chyba że ten zawór nie jest aż taki mądry. I przesadzam z zaawansowaniem technicznym Omegi :)

Podcisnienie nim steruje a Ty nim z deski rozdzielczej:)

Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka



#23 OFFLINE   pppuchacz

pppuchacz
  • 4 postów
  • Dołączył: 03-02-2016
  • Skąd: Olsztyn/Warszawa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 02 lipca 2016 - 11:44

Z klimatronika tez? Nie widziałem za panelem żadnego podciśnienia podpietego?

#24 OFFLINE   zeta198

zeta198
  • 147 postów
  • Dołączył: 22-03-2015
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 02 lipca 2016 - 11:52

Z klimatronika tez? Nie widziałem za panelem żadnego podciśnienia podpietego?

Dotyczy Omegi A i senatora B:

 

Bo w klimatroniku jest elektryka która steruje zaworami od podciśnienia. Jedynie otwieranie klap od kierunków nawiewów jest na cięgna. Te 2 wskaźniki z regulacją temperatury podają info do do jakiegoś sterownika(?) a ten za pomocą odczytu temperatury ze środka(2 przewody które są podłączone do mini wentylatora który "zasysa powietrze" do czujnika temp.) samochodu steruje klapami tak aby podawać powietrze o odpowiedniej temperaturze. W każdym razie zimą po wymianie nagrzewnicy to u mnie działało normalnie. Mogłeś z jednej strony zapodać zimne powietrze a z drugiej full gorące i tak faktycznie leciało tylko podcinienie potrzebuje chwili aby się przestawić :) Niestety z tyłu takiej regulacji brak ze względu na jeden tunel doprowadzający powietrze do kratki.

Poprawcie mnie jeżeli źle mówię


Edytowany przez zeta198, 02 lipca 2016 - 11:54.






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: Nagrzewnica, ogrzewanie, grzanie, klimatronic