ona działa cały czas czy dopiero pod obciążeniem ?
nie działa cały czas. Potrzebuje spięcia wstępnego by zacząć działać. Równie to bywa, zwykle jak masz uniesiony tył i kręcisz wałem to koła kręcą się w różnych kierunkach a na szperze w tym samym. Ale nie zawsze to działa. Podobnie jak zblokujesz jedno koło i kręcisz wałem to przytrzymasz to koło (przy czym będzie czuć jak próbuje się przekręcić). Ale to też nie zawsze tak jest.
Łatwiej wyjąć półosie niż ściągać dekiel z tyłu dyfra. Olej się nie wyleje jeśli dyfra nie odkręcisz od budy po wyjęciu półosi
A co do TC i szpery ... hmmm TC to może nie ale TC+ (wersja od RM98 ze słynnym DX) robi jakby szperę. Bo gdy jedno koło mieli to je hamuje pompa ABS i wtedy zaczyna się kręcić drugie bo ma lżej niż pierwsze koło. Ale to tylko taka namiastka szpery. Chodź sporo pomaga np. podczas wyjazdu pod górkę na śniegu
Edytowany przez smokebite, 27 listopada 2015 - 09:43.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365