Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Klekotanie po wymianie oleju.Silnik 2.6v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
114 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   dudek840

dudek840
  • 161 postów
  • Dołączył: 17-11-2008
  • Skąd: częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 01 sierpnia 2016 - 18:08

Też nie moge zwalczyć stukania u siebie, nawet juz temat o tym założyłem. Cisnienie mam takie jak Ty, przy zmianie rozrządu wymieniłem wszystkie szklanki na INA i dalej stuka w górze silnika po stronie pasażera. Zrobiłem tak już z 15tyś. Ostatnio przed zmianą oleju przepłukałem silnik preparatem z liqmoil (czy jakoś tak xd) i zalałem motulem 10w40. Wydaje mi się, że stuka troche mniej i szybciej przestaje (u mnie stuka tylko na zimnym i niekiedy na mocno rozgrzanym delikatnie stuka jak długo postoi odpalony na jałowych obrotach z wyłączoną sprężarką od klimy). Przy następnym rozrządzie zmienie wałki bo mam zapasowe- jak nic wczesniej nie padnie- może pomoże a jak nie to całą głowice bo innych pomysłow już nie mam. Ewentualnie może na syntetyk jakiś dobry przejde???? W moim temacie możesz oblukać jak u mnie stuka.

Pzdr

Damian



#102 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 01 sierpnia 2016 - 18:23

Jak by podobne te stukanie.U mnie na zimnym odpale to chwilka ciszy i zaczyna stukac jak sie troche rozgrzeje to cisza.A jak po rozgrzanym zgasze na 30 min to potem stuka inaczej

#103 OFFLINE   Adriano2747

Adriano2747
  • 42 postów
  • Dołączył: 04-12-2015
  • Skąd: Kępno
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 01 sierpnia 2016 - 21:08

Też mam 2.6 v6 i też u mnie stuka własnie góra identycznie jak u Ciebie, i są to popychacze, wlałem liqui moly createc, trochę ucichło ale nadal stuka, zrobiłem już tak 20 tyś i nie mam zamiaru raczej niz z tym robić, bo trochę bierze mi też oleju i jak już to wsadzał bym słupek z 3.2 :)


Edytowany przez Adriano2747, 01 sierpnia 2016 - 21:11.


#104 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 sierpnia 2016 - 16:07

Dlaczego stuka skoro nowe popychacze

#105 OFFLINE   dudek840

dudek840
  • 161 postów
  • Dołączył: 17-11-2008
  • Skąd: częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 02 sierpnia 2016 - 21:04

A gniazda popychaczy Ok, nie sa porysane?

#106 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 03 sierpnia 2016 - 09:05

A gniazda zaworu nie sprawdzalem.Czlowiek uczy sie cale zycie.Moze posprawdzam stare popychacze jak wygladaja wizualnie

#107 OFFLINE   badboy2673

badboy2673
  • 14 postów
  • Dołączył: 11-05-2014
  • Skąd: Ostrołęka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 07 sierpnia 2016 - 21:13

tez walczylem ze stukaniem popychaczy. xd rozbieram patrze popychacz jeden rozsypany totalnie(w 3 kawalkach go wyjąłem) wiec zalozylem kpl ina odpalam i d.u.p.a dalej stuka tak samo. przykładam stetoskop pokolei no i zalozyl bym sie ze te nowe popychacze sa uszkodzone ale ze nie mialem czasu jezdzilem tak po 4 tys km przez awarie czujnika przygrzal mi sie silnik  i puscila uszczelka .nie chcialo mi sie go robic wiec zalozylem z32se (podziekowania dla GUTEK I DEMBON SHOP  a dokładnie dla Gutka ) za ogarniecie silnika zmienile i smigam w koncu cisza.DD a wiec co stukalo?zdejmuje głowice i widze biale miejsce na głowicy okazalo sie ze na stronie L tłoki stukaly o głowiuce .myslalem ze uszczelka ale po pomiarze mikrometrem uszczelka ok powod to tłoki wydarte za duzy luz pomiedzy pasowaniem tłok-tuleja a dzwiek byl identyczny jak ciapiące popychacze.

wał korb i panewki ok zadnych luzow. cisnienie na wolnych po mocnym nagrzaniu na 5w40    1 bar ddodanie gazu do 2000obr i 3.5 b dodanie wiecej cisnienie roslo az do odciecia zaworem


Edytowany przez badboy2673, 07 sierpnia 2016 - 21:16.


#108 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 08 sierpnia 2016 - 17:19

Kazda wypowiedz jest ciekawa.Nie kupie innego motoru jak ten chodzi oleju nie bierze.:-)

#109 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 sierpnia 2016 - 13:41

tez walczylem ze stukaniem popychaczy. xd rozbieram patrze popychacz jeden rozsypany totalnie(w 3 kawalkach go wyjąłem) wiec zalozylem kpl ina odpalam i d.u.p.a dalej stuka tak samo. przykładam stetoskop pokolei no i zalozyl bym sie ze te nowe popychacze sa uszkodzone ale ze nie mialem czasu jezdzilem tak po 4 tys km przez awarie czujnika przygrzal mi sie silnik  i puscila uszczelka .nie chcialo mi sie go robic wiec zalozylem z32se (podziekowania dla GUTEK I DEMBON SHOP  a dokładnie dla Gutka ) za ogarniecie silnika zmienile i smigam w koncu cisza.DD a wiec co stukalo?zdejmuje głowice i widze biale miejsce na głowicy okazalo sie ze na stronie L tłoki stukaly o głowiuce .myslalem ze uszczelka ale po pomiarze mikrometrem uszczelka ok powod to tłoki wydarte za duzy luz pomiedzy pasowaniem tłok-tuleja a dzwiek byl identyczny jak ciapiące popychacze.

wał korb i panewki ok zadnych luzow. cisnienie na wolnych po mocnym nagrzaniu na 5w40    1 bar ddodanie gazu do 2000obr i 3.5 b dodanie wiecej cisnienie roslo az do odciecia zaworem

A powiedz mi w jakim silniku tak było? Rozbierałem 2.6 i 3.2 i tłoki do głowicy miały kilka milimetrów więc jak mogły w nią stukać?



#110 OFFLINE   badboy2673

badboy2673
  • 14 postów
  • Dołączył: 11-05-2014
  • Skąd: Ostrołęka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 11 sierpnia 2016 - 22:35

w x30xe ale nie tylko o głowice stukal sa sladi ze w gmp o boki udezal



#111 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 13 sierpnia 2016 - 20:44

A te cisnienie jest ok?
Zmierzone cisnienie.Jakies kroki dalsze? Stuka po kilkunasu min postoju dalej

Edytowany przez karls, 14 sierpnia 2016 - 17:40.


#112 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 18 sierpnia 2016 - 19:56

Cisnienie mam ok?

#113 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 22 sierpnia 2016 - 17:40

Kiedys tam wymienialem walek ssacy od strony pasazera i zauwazylem stetoskopem ze na tym walku jest ciszej jak na wydechowym ktorego nie wymienilem.Walki wygladaja ok krzywki ladne.Moze to zawory stukaja

#114 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 22 sierpnia 2016 - 21:43

Zrób kompletne głowice i po temacie...


Dodany obrazek


#115 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 23 sierpnia 2016 - 03:36

Jestem umowiony z warsztatem na diagnoze i omega odrazu zostaje na naprawe.Koniec zartow:-)