Witajcie, mam problem najprawdopodobniej z niesforną szklanką w V6, na zimnym klepie i często w miarę po nie długim czasie sie ucisza ale zdarza sie że, czasem nie chce sie uciszyć nawet na ciepłym. Co do oleju niby wymieniany na GM 10w ale nie wiadomo bo auto bylo zaniedbane. Co możecie polecić prócz wymiany szklanki aby ją troche tam uciszyć? Myslalem, żeby zrobić płukankę LM a potem zalać od nowa jakaś 10w. Może pomoc? Jest też środek wyciszający hydro z LM, ktoś testował?
Niesforny hydropopychacz, jak go uciszyć?
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 11:28
#3 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 11:54
#4 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 12:56
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 17:10
Płukanke sobie wybiłem z głowy. A co powiecie na mobila?
A ten środek z LM do uciszania hydro? To jakiś rozrzedzacz oleju?
#7 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 19:20
W profilu masz taczkę ver.2.2 a mowisz o v6?
Wlej dobry olej z hologramem typu Motul-polecam.
Szklanka wali z tego co sie dowiedziałem.
Zdejmij miske olejową przed wymiana oleju i zobacz stan zasyfienia.
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 21:38
A dlaczego nie Castrol ?
strasznie zasyfia silnik
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#10 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 22:01
oryginalny Castrol jest dobrym olejem ale trafić na niepodrabiany to trzeba mieć farta(tak samo Motul), tani też nie jest, 1L ok 15 euro , "lewy" zostawia więcej syfu niż stary selektol
od siebie polecam Orlena, kupujesz na stacjach bez większego ryzyka, ewentualnie Shell, z Castrola to tylko polecam olej do zawieszenia jak ktoś śmiga na 2oo
#11 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 22:03
Kanal,
W profilu masz taczkę ver.2.2 a mowisz o v6?
Wlej dobry olej z hologramem typu Motul-polecam.
Szklanka wali z tego co sie dowiedziałem.
Zdejmij miske olejową przed wymiana oleju i zobacz stan zasyfienia.
lichy podnosniku,
co to za roznoca jak szklanka w v6 jest taka sama jak w er cztery?
#12 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 23:31
Olej tez na początek polecam 10W40 LM MoS2 a z czasem 5w. Jest też wyciszacz popychaczy z LM ale uwierz mi, jak zrobisz to co wyżej napisałem będziesz baaaardzo zadowolony
#13 OFFLINE
#14 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2015 - 08:39
ja miałem sycznosc............ ale z silikonem z beczki