Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2,0 16V Obroty jałowe 1000obr/min


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Brylos

Brylos
  • 17 postów
  • Dołączył: 25-09-2012
  • Skąd: Legnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 31 października 2015 - 19:02

Witam. 

Moja omega odkąd pamiętam zawsze trzymała obroty jałowe w okolicy 1000. Niedawno spotkałem kolegę u którego silnik równiej pracował na jałowych, obroty ok.600.

W mojej karierze wymieniałem już wszystkie możliwe czujniki, sondy, krokowca itd. Ale zawsze obroty stały tak wysoko. Jak je zmienić? Można przełożyć inny komputer?

 





#2 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 31 października 2015 - 20:09

Opel scanner lub tech i zmień obroty.

Wymiana eku silnika też ale wtedy trza pętlę immo i pastylkę.

Nieraz jak źle chodzil bieg jałowy to się podnosiło właśnie obroty jako doraźnie rozwiązanie

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#3 OFFLINE   Brylos

Brylos
  • 17 postów
  • Dołączył: 25-09-2012
  • Skąd: Legnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 31 października 2015 - 20:18

czyli w pętli też jest elektronika wrażliwa na kod? zawsze myślałem że tylko pastylkę i komp. dzięki za info ;) 



#4 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 października 2015 - 20:33

ja kiedys 2.0 xev podpiołem do techa kolegi ,zeby skasowac błedy i chodziła na 600obr/min

za chiny nie wiem dlaczego ?kolega miał to samo takze po podłaczeniu ,na forum go nie ma ale miał nicka ''smyk''



#5 OFFLINE   Brylos

Brylos
  • 17 postów
  • Dołączył: 25-09-2012
  • Skąd: Legnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 01 listopada 2015 - 03:50

A wyczytalem gdzieś ze starsze silniki, bez jakiegoś walka wyrownującego zawsze chodzą na 900 1000 obr. Ktoś zna temat?

#6 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 01 listopada 2015 - 08:24

Ja mam wałki i na zegarach pokazuje 900 obr a jak podpiąłem pod kompa to było napisane ze ma 860

#7 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 01 listopada 2015 - 10:51

No i co w tym dziwnego ?

Wiele osób myśli że ma 500obr/min a tak naprawdę ma 600obr/min. Bo opel tak podzielił wskaźnik że pierwsza kreska oznacza 600 a nie 500 :F

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365