Hamulce, nie żyleta
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Napisany 27 maja 2016 - 13:35
Panowie, aby nie powielać, mój problem opisałem tu: http://forum.omegakl...tarcz-z-przodu/ a dopiero teraz zobaczyłem ten wątek,
ktoś może coś podpowiedzieć?
Dziękuję
#23 OFFLINE
Napisany 30 maja 2016 - 22:04
Jestem bardzo ciekaw co jest przyczyną ponieważ mam ten sam problem a jak ci chodzi kierownica ciężko?
#24 OFFLINE
Napisany 30 maja 2016 - 22:23
kierownica ok, moje tylnie tloczki w wiekszosci slabo idą a jeden wogole.
jestem na etapie oczekiwania na wysylke kpl po regeneracji - juz nie mam czasu bawic sie samemu w to.
mysle ze to pomoze...
#25 OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2016 - 11:14
rafja przeczytałem kilka tematów na różnych forach i myślę że pada nam pompa vacum nie dostarcza odpowiedniej ilości podciśnienia przez co my musimy to nadrabiać siłą czyli mocniej wciskać hamulec co o tym sądzisz?
#26 OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2016 - 23:37
proponuję zakup np http://allegro.pl/wa...6221074280.html
i będzie wiadomo jakie podciśnienie jest
a nie zgadywanki
#27 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2016 - 19:11
waku mam... sprawdzcie swoje zaciski, te z tyłu też.. czy równo klocki bierze i czy tłoczki pracują...
ja przygotowuje sie do wymiany, bede wiedzial za dłuższy czas...
#28 OFFLINE
#29 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2016 - 21:18
zaciski pozmieniane, jest duzo lepiej aczkolwiek poczatek hamowania tez jest delikatnie gumowaty... niestety to nie auta z ostatnich lat produkcji i tu żylety nie uświadczę. ale kazde mocniejsze wdepnięcie pedału powoduje silniejsze hamowanie a jak trzeba to i wiszę na "pasach" ogólnie jestem na 80% zadowolony.
nie wiem co by jeszcze mozna bylo poprawic.. inne serwo i zaciski.... ale nnie narzekam, prędzej teraz slizga sie na oponach w awaryjnej sytuacji niz puszcza hamulec...
polecam gorąco posprawdzać zaciski tył, właśnie te zaniedbywane.... jest naprawde lepiej
#30 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2016 - 12:58
Dzięki że podzieliłeś się tymi spostrzeżeniami dzięki temu wiem gdzie działać co do brzytwy trzeba by było zainstalować pewnie zaciski brembo ale to droższa zabawa.rafja a wymieniałeś te przewody elastyczne z przodu czy z tyłu?
#31 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2016 - 10:34
elastyczne zmienialem z przodu. mam nówka komplet na tył, nie zmieniałem bo nie miałem jak dojść z mojego podnośnika.
Jak coś to mogę odsprzedać. Już raczej nie będę znowu ruszał wszystkiego... zmieniłem za to stalowe na miedziane, idące do zacisku.
#32 OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2016 - 22:00
W drugim samochodzie u żony było dopiero tragicznie. Ze 100 do 0 150m brakło. Tam dodatkowo założyłem przewody w oplocie stalowym. I to dopiero różnica.
Omcie też pewnie to czeka...
Edytowany przez wojtekxxx9, 18 sierpnia 2016 - 22:01.
#33 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2016 - 15:54
Ja w następnym tygodniu jadę zrobić prowadnice bo prawdopodobnie się zapiekły i hamuje tylko klocek od strony tłoczka po naprawie napiszę co i jak
#34 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2016 - 16:26
#35 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2016 - 20:58
Wszystko zależy jakiej firmy założysz np.ate 140 zł a quick brake 52 zł a sama naprawa nie jest trudna
#36 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2016 - 05:27
#37 OFFLINE
Napisany 11 września 2016 - 15:59
Sprawa z hamulcami wygląda następująco wymieniłem tarcze+klocki ,zregenerowałem prowadnice ponieważ te kupione nie pasowały ,wymieniłem przewody elastyczne przód TRW hamulce się poprawiły ale nie ma tak zwanej żylety nie wiem już co jest nie tak .Gdy klocki się dotarły sprawdziłem heble zahamowałem z 4 razy gdy dojechałem do domu hamulce były gorące i lekki smród przez chwilę czułem co mnie zaniepokoiło gdzie dalej szukać ?