Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Hamulce, nie żyleta


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
36 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kardi16

kardi16
  • 18 postów
  • Dołączył: 20-05-2014
  • Skąd: Radomsko
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 10 października 2015 - 05:22

Witam mam taki problem w omedze bfl zemusze nacisnąć z zporą sila hamulec zeby autu sie zatrzymalo w miejscu. W innych autach lekko sie nacisnie na pedal hamulcai juz ostro hamuja a u mnie tak nie jest czym to mozebyc spowodowane? Płyn hamulcowy do wymiaeny? pompa? Klocki hamulcowe są nowe i układ był oopowietrzany.



#2 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 października 2015 - 07:20

Zerknij no kolego na serwo hamulcowe

#3 OFFLINE   slawko76

slawko76

    NIECH ŻYJE BAL!!!!!!!!!!!

  • 406 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 10 października 2015 - 09:17

Jak nowe klocki to parę hamowań będą slabsze. Muszą się dotrzeć do tarcz. :d

#4 OFFLINE   norbi1974

norbi1974
  • 44 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 10 października 2015 - 09:32

Witam.U mnie po przejechaniu około 200 km pedał twardniał a ze trzy dni temu pedał wpada w podłoge.Hamulce są słabe i jakby łapał tylko przód.Może ktoś miał taki przypadek?

#5 OFFLINE   kardi16

kardi16
  • 18 postów
  • Dołączył: 20-05-2014
  • Skąd: Radomsko
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 10 października 2015 - 14:09

na klockach mam juz zrobione 2 tys km pedal hamulca zachowuje sie normalnie tylko ze slabo hamuje tzeba urzyc wiecej sily nogi zeby lepiej auto zachamowalo niz normalnie

#6 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 października 2015 - 16:59

trzeba by się przyjrzeć przewodom elastycznym :)

#7 OFFLINE   kardi16

kardi16
  • 18 postów
  • Dołączył: 20-05-2014
  • Skąd: Radomsko
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 10 października 2015 - 18:56

Przewody raczej sa dobre nie sa spekane a jak by byly uszkodzone wewnatrz to raczej by nie odbijak ktorys zacisk lub by sie grzalo kolo ale wszystkie kola hamuja jednakowo. i nie mam pomyslow co moze jeszcze byc ;/

#8 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 października 2015 - 19:49

czasem się zapychają , co ci szkodzi sprawdzić :p
serwo obejrzyj czy nie syczy czasem po naciśnięciu hamulca, podciśnienia czy są sprawne

Edytowany przez robert514, 10 października 2015 - 19:50.


#9 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 października 2015 - 21:34

skorodowane prowadnice, uszkodzone przewody elastyczne (wystarczy 1 z 4), brak podciśnienia- po wyłączeniu silnika poczekaj z 10min i odepnij dowolny przewód od podciśnienia, jak syknie to dobrze jak nie to trzeba szukać

#10 OFFLINE   pers58

pers58
  • 419 postów
  • Dołączył: 04-04-2009
  • Skąd: TYCHY
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 października 2015 - 21:57

Wcisnij silnie kilkakrotnie pedał hamulca przy wyłączonym siniku,następnie przytrzymaj wciśnięty pedał i uruchom silnik.Pedał powinien wyczuwalnie iść w dół,jest to znak,że serwo działa.Wykluczysz serwo albo znajdziesz przyczynę.

#11 OFFLINE   kardi16

kardi16
  • 18 postów
  • Dołączył: 20-05-2014
  • Skąd: Radomsko
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 13 października 2015 - 18:42

Jak pers58 mowił tak zrobilem i proba powiodla sie i w takim razie serwo jest oki i nie mam pomyslow juz co moze byc ;/ moze ten typ tak ma ?



#12 OFFLINE   Brylos

Brylos
  • 17 postów
  • Dołączył: 25-09-2012
  • Skąd: Legnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 29 października 2015 - 00:07

Juz kilka omeg objeździłem, i nawet automaty nie mają takich żylet jak np Alfy czy VW. Wiec obawiam sie ze ten typ tak ma. Hamume dobrze, ale trzeba depnąć. Taki urok. A co sądzicie o elektrycznej pompie podciśnienia co by wzmocnic hamulce?

#13 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 30 października 2015 - 17:50

Kardi16 u mnie jest identycznie to samo i nie wiem co może być tego przyczyną ale mam pewne podjrzenia do tych przewodów elastycznych i dodam że to nie jest normalne w poprzedniej omedze b hamulce były żyleta wystarczyło dotknąć  i już hamowało a w bfl (którą teraz posiadam) tak jak mówisz trzeba się wysilnić.Wie ktoś może co jest tego przyczyną ?



#14 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 30 października 2015 - 19:46

Chłopaki a kiedy ostatnio był wymieniany płyn hamulcowy?

Edytowany przez Marcin1989sc, 30 października 2015 - 19:46.


#15 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 października 2015 - 22:05

u mnie są żylety w jednej i drugiej  abs non stop ma robotę jak potrzeba

zmieńcie przewody elastyczne na nowe i doprowadźcie zaciski do porządku



#16 OFFLINE   Brylos

Brylos
  • 17 postów
  • Dołączył: 25-09-2012
  • Skąd: Legnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 31 października 2015 - 19:04

Jaki koszt wymiany przewodów elastycznych? Czy serwo od automata jest mocniejsze?



#17 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 31 października 2015 - 20:13

Serwo manual automat jest takie samo.

Przewód elastyczny ok 30zł sztuka. Robota 50-80zł za koło

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#18 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 01 listopada 2015 - 00:28

Płyn hamulcowy zmieniany 3 miesiące temu (ATE)



#19 OFFLINE   norbi1974

norbi1974
  • 44 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 10 listopada 2015 - 19:16

Witam.Poszukuje pompy hamulcowej do omegi.Miałby może ktoś taką pompe na sprzedaż?

#20 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 listopada 2015 - 19:33

Witam.Poszukuje pompy hamulcowej do omegi.Miałby może ktoś taką pompe na sprzedaż?

Daj ogłoszenie w dziale KUPIĘ.

To nie jest miejsce na zamieszczanie ogłoszeń.