Jestem na etapie podpinania instalacji lpg i zwracam sie do bardziej doswiadczonych o pomoc w kwestii doprecyzowania kilku szczegolow.
Po remoncie auto i tak przez jakis czas bedzie jezdzilo wylacznie na benzynie ale zeby tak bylo instalacja musi byc przynajmniej podpieta - bo rozumiem, ze dodatkowych czynnosci aby jezdzil na PB nie wymaga? Wtryski mam już poprzepinane wiec instalka jak sadze musi być "online" inaczej nie odpali...
MV6, Stag 300 ISA2:
1. wtyczka ECU pod maska trojkatna skrzynka - podpiecie pod pin 21 żeby uzyskac sygnal obrotow przy sprawdzeniu omomierzem pokazywalo przejścia na wielu innych pinach - rozumiem ze jet to prawidłowe zjawisko?
2. wtyczka ECU pod maska trojkatna skrzynka - sygnaly sond lambda dla komputera lpg wzialem z pinow 28 oraz 47
3. przelacznik B/G w kabinie - pozostal mi przewod oznaczony na schemacie Staga jako stacyjka - gdzie dokładnie w kabinie go podpiac, w jaki przewod, w którym miejscu?
4. pozostal samotny kabel wychodzący z okolic podluznicy pod prawa lampa (pasażera) - nie mam pojęcia gdzie był wpięty - jutro podam kolory wtedy będzie latwiej, na dlugosc siega ledwo co do EGR (dolot popodpinany)
5. zbiornik plynu do spryskiwaczy - czym skleic? cieknie mi od dolu... chyba ze ktos ma takowy wolny?