Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wtryski seryjne a bmw


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
21 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 września 2015 - 20:49

Czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy seryjne wtryski z 2.5 dti mają taki sam kąt ustawienia i są identyczne jak z bmw 2.5 diesla e60?



#2 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 września 2015 - 05:13

czy seryjne wtryski z 2.5 dti mają taki sam kąt ustawienia

co masz na myśli ? w E60 już są chyba wtryski pizo

#3 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 września 2015 - 06:24

Chodzi o to czy pasują P&P bo jak wkładalismy to było wszystko ok tylko wtyczki trzeba było zmienić bo oplowskie nie pasowały. Czy nie są dłuższe albo pod innym kątem w bmw montowane bo nie orientuje się czy głowice są takie same

#4 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 25 września 2015 - 10:30

chyba od 2007r są piezo

#5 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 września 2015 - 17:48

w E60 jest silnik M57N czyli CR III i wtryski fizycznie mogą pasować (ten sam rozmiar) ale nie będą pracowały inna generacja układu wtryskowego stąd inna wtyczka jak chcesz wtryski w bawary to z E39 z M57D25

#6 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 września 2015 - 19:29

Chodzi mi tylko o to czy pasują bo wiem ze kopci bardzo i jest inne dawkowanie. Generalnie mam z dobrych rąk te wtryski i jadę z nimi na strojenie tylko kwestia czy pasują... Wtyczki też nie pasują ale da się przełożyć

#7 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 września 2015 - 20:16

ale nie będą pracowały inna generacja układu wtryskowego

czytaj uważnie już zostało napisane

#8 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 września 2015 - 21:37

Mi z kilku źródeł potwierdzili że to jest do zrobienia... Tak czy tak je zakładam i jadę na strojenie i mam zamiar udowodnić że się da. Poza tym na tych wtryskach dużo lepiej idzie tylko od 2500 obrotów kopci konkretnie

#9 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 26 września 2015 - 07:29

mam zamiar udowodnić że się da


Też to przerabiałem i nie da się.

Poza tym na tych wtryskach dużo lepiej idzie


Stare miałeś rozregulowane, lejące itp, stąd różnica.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#10 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 września 2015 - 09:07

Ale nie aż tak... Ale wkładales je i stroiles?

#11 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 26 września 2015 - 10:24

stroiles


Możesz rozwinąć, co to "słowo" znaczy?

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#12 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 września 2015 - 10:46

Jedziesz z tymi wtryskami na hamownie tam robią program ustawiają dawkowanie itd generalnie jeżeli je wlozysz i chcesz na nich jeździć na serii to zapomnij

#13 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 26 września 2015 - 10:59

No to temat do działu "Tuning" :p Jeśli Ci zrobią odpowiedni soft do ECU... Tylko jak system CR1 będzie współpracował z kodowanymi wtryskami??

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#14 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 września 2015 - 11:29

No właśnie z tego co mi powiedzieli w kilku miejscach to jest do zrobienia bez problemu :) tylko kwestia czy te wtryski mają takie samo ustawienie w silniku i czy denko tłoka jest takie samo w bmw i omedze

#15 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 26 września 2015 - 11:56

czy te wtryski mają takie samo ustawienie w silniku


Tego nie wiem.

czy denko tłoka jest takie samo w bmw i omedze


Silnik M57D25 ma takie same tłoki, jak w Omedze Y25DT.
W silnikach M57N (jak wspomniał DamianSz) i CRIII tłoki mogą mieć inne dna (inne fazy wtrysku).

Edytowany przez czeladnik, 26 września 2015 - 13:41.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#16 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 września 2015 - 12:43

Nie znam się na bmw ale m57n to było 3 litry? Bo ja mam z e60 2.5

#17 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 września 2015 - 17:16

podstawowy problem to ciśnienia pracy omegowe czyli CR1 pracuje na 1350 barów a E60 czyli CR3 na 1800 i mogą być problemy z pracą pod dużym obciążeniem, omegowe pracują w 3 fazach bawarowe od 5 do 7, co do faz to można jeszcze ogarnąć, ale z ciśnieniami będzie problem bo możliwe że sama pompa nie wydoli a napewno czujnik ciśnienia w szynie może pokazywać błąd za wysokiego ciśnienia i zawór w pompie też może nie dać rady, co do denka to mogą być podobne

#18 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 października 2015 - 21:55

No i udało się udowodnić że się da :) auto zestrojone na wtryskach wczesniej wspomnianych, roznica jest taka ze wtryski od bmw dawaly jakies 30% wiecej paliwa wiec dym z tylu byl konkretny natomiast obecnie auto jest duzo zywsze spalanie mniejsze i tylko lekki dymek z tylu przy mocnym pedalowaniu wiec wszystko zestrojone optymalnie a same wtryski pasuja tylko wtyczki Trzeba przerabiac albo cala wiazke przelozyc

#19 OFFLINE   szarak

szarak
  • 225 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 08 października 2015 - 16:39

No i udało się udowodnić że się da :) auto zestrojone na wtryskach wczesniej wspomnianych, roznica jest taka ze wtryski od bmw dawaly jakies 30% wiecej paliwa wiec dym z tylu byl konkretny natomiast obecnie auto jest duzo zywsze spalanie mniejsze i tylko lekki dymek z tylu przy mocnym pedalowaniu wiec wszystko zestrojone optymalnie a same wtryski pasuja tylko wtyczki Trzeba przerabiac albo cala wiazke przelozyc

Hamowania?

#20 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 października 2015 - 17:42

Zapraszam do mojego tematu tam jest wszystko opisane:)