Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5 dti dlugo kreci zanim odpali


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
13 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Dexter241

Dexter241
  • 12 postów
  • Dołączył: 12-05-2014
  • Skąd: pikus
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 września 2015 - 21:08

witam! mam pewien denerwujący problem z moja omega 2.5 dti. otoz problem polega na długim kręceniu rozrusznikiem zanim silnik zapali. na zimnym trwa to trochę krócej ale za to na cieplym to cale wieki. natomiast jeśli temperatura przekracza 90 stopni można tak długo krecic az akumulator się rozladuje a oma nie odpali. po podlaczeniu pod kompa bledow brak. oma jeździ, przyspiesza bez zadnych problemów, pracuje równo bez jakichkolwiek szarpniec oraz zamulania. bardzo proszę o pomoc.
nie wiem czy to pomoze ale ostatnio naprawiane: wymiana filtra paliwa, nabicie klimy, wycięcie katow.
problem z odpalaniem pojawil się w trasie podczas ktoregos z postojow



#2 OFFLINE   PiTeR1975

PiTeR1975
  • 120 postów
  • Dołączył: 09-08-2014
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i 24v C30XEI wersja specjalna

Napisany 04 września 2015 - 21:18

Wymień czujnik położenia wału na początek. U mnie było to samo na trasie jak było gorąco po postoju musiałem czekac az silnik przestygnie poniżej 80*. Czujnik ten znajduje się z tyłu silnika gdzie pędzi całe ciepłe powietrze z wentylatorów.

Edytowany przez PiTeR1975, 04 września 2015 - 21:21.


#3 OFFLINE   Dexter241

Dexter241
  • 12 postów
  • Dołączył: 12-05-2014
  • Skąd: pikus
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 września 2015 - 21:20

wymieniony. efektow brak

#4 OFFLINE   PiTeR1975

PiTeR1975
  • 120 postów
  • Dołączył: 09-08-2014
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i 24v C30XEI wersja specjalna

Napisany 04 września 2015 - 21:24

No to stary wtryski do sprawdzenia radzę się udać do dobrego faachury żeby póżniej nie miec problemów.

#5 OFFLINE   Dexter241

Dexter241
  • 12 postów
  • Dołączył: 12-05-2014
  • Skąd: pikus
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 września 2015 - 21:33

ale w czasie jazdy nie ma zadnych problemów, to co mogloby być nie tak z tymi wtryskami?
może sa jeszcze jakies czujniki które powinienem sprawdzić? podmieniany był ten na gorze walka rozrządu ale na nowym wcale nie chciała odpalic

#6 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 września 2015 - 22:36

podmieniany był ten na gorze walka rozrządu ale na nowym wcale nie chciała odpalic


Czujnik położenia wału korbowego wymieniałeś (jest w bloku k/o rozrusznika)

ale w czasie jazdy nie ma zadnych problemów, to co mogloby być nie tak z tymi wtryskami?


Mogą lać w przelewy.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#7 OFFLINE   Dexter241

Dexter241
  • 12 postów
  • Dołączył: 12-05-2014
  • Skąd: pikus
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 05 września 2015 - 06:47

a tak dokładniej. nie jestem dobry w mechanice :) a chce się z tym zmierzyć bo może to jakas pier**la

#8 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 września 2015 - 08:40

a tak dokładniej. nie jestem dobry w mechanice :) a chce się z tym zmierzyć bo może to jakas pier**la

to nie jest pierdoła i sam tego nie zrobisz bo potrzebna jest specjalistyczna maszyna, po prostu wtrysk po stronie przelewu juz za dużo przepuszcza i pompa nie potrafi wytworzyć odpowiedniego ciśnienia do uruchomienia silnika

#9 OFFLINE   Dexter241

Dexter241
  • 12 postów
  • Dołączył: 12-05-2014
  • Skąd: pikus
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 05 września 2015 - 08:51

a miałem nadzieje ze to tylko jakiś czujnik.

#10 OFFLINE   Dexter241

Dexter241
  • 12 postów
  • Dołączył: 12-05-2014
  • Skąd: pikus
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 września 2015 - 20:35

a czy na wyżej wymieniony problem może mieć wpływ akumulator? ogolnie problemy się zaczely jak mechanik zostawil auto na zapłonie na cala noc az akumulator padl i po dwóch dniach już ciężko jej się odpala. zbieg okoliczności?
moglbym prosić o informacje gdzie i jaki czujnik się znajduje bo musze szukac dalej
wtryski okazaly się ok

#11 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 września 2015 - 04:36

moglbym prosić o informacje gdzie i jaki czujnik się znajduje bo musze szukac dalej

w sprawdzonych poradach jest rysunek, a jak wtryski zostały sprawdzone ?

#12 OFFLINE   Dexter241

Dexter241
  • 12 postów
  • Dołączył: 12-05-2014
  • Skąd: pikus
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 września 2015 - 17:38

tego nie wiem jak zostaly sprawdzone bo mnie przy tym nie było. został wymieniony akumulator i omega odpala za każdym razem ale nadal długo kreci. ktoś pomoze?

#13 OFFLINE   PiTeR1975

PiTeR1975
  • 120 postów
  • Dołączył: 09-08-2014
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0i 24v C30XEI wersja specjalna

Napisany 16 września 2015 - 19:01

Długo kręci tzn. jak długo podrzuć najlepiej jakieś nagranie.

#14 OFFLINE   Dexter241

Dexter241
  • 12 postów
  • Dołączył: 12-05-2014
  • Skąd: pikus
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 września 2015 - 19:34

jak było dobrze to dwa obroty i silnik chodzil. teraz: rano - 5-6 obrotow, rozgrzana z 10 obrotow ale zapali