Czytałem dużo postów poprzez szukajkę, ale nie wiele z nich wynika, niestety...
Edytowany przez technix, 27 sierpnia 2015 - 11:12.
Napisany 27 sierpnia 2015 - 11:11
Edytowany przez technix, 27 sierpnia 2015 - 11:12.
Napisany 27 sierpnia 2015 - 11:31
Edytowany przez dawtow, 27 sierpnia 2015 - 11:57.
Napisany 27 sierpnia 2015 - 12:24
Napisany 27 sierpnia 2015 - 21:52
Napisany 27 sierpnia 2015 - 22:02
Napisany 14 września 2015 - 11:18
Napisany 21 września 2015 - 18:16
Da sięczy w podszybiu da się ułożyć kabelek z lewej strony na prawą
Napisany 21 października 2015 - 08:54
Czy mogły ktoś na przykładzie mojej skrzynki zaznaczyć która to kostka/złącze do tej pompki pod zbiornikiem płynu? W BFL to podobno złącze x30 ale nie wiem które bo opis z pokrywy trójkątnej coś nie pokrywa się z rozmieszczeniem przekaźników.
Napisany 21 października 2015 - 09:18
Czy mogły ktoś na przykładzie mojej skrzynki zaznaczyć która to kostka/złącze do tej pompki pod zbiornikiem płynu? W BFL to podobno złącze x30 ale nie wiem które bo opis z pokrywy trójkątnej coś nie pokrywa się z rozmieszczeniem przekaźników
z ADCDA2 wychodzi mi że jest to trzeci przekaźnik od dołu (ten biały)
Napisany 01 grudnia 2015 - 19:58
Cześć, odświerzę troche temat.
Gdzie pod maską znajdę "plus", który pojawia się po stacycjce, zanika przy zapłonie (rozruch) i ponownie pojawia się po zapłonie. Czy w ogóle jest takie miejsce? Chodzi mi o to by nie migały diody dziennych przy kręceniu silnikiem.
Moja Omcia to X20XEV.
Pozdrawiam!
Napisany 01 grudnia 2015 - 20:15
Napisany 01 grudnia 2015 - 20:18
nie zajmie to dłużej niż 10 minut.
hm no może może
Napisany 01 grudnia 2015 - 20:29
Cześć, odświerzę troche temat.
Gdzie pod maską znajdę "plus", który pojawia się po stacycjce, zanika przy zapłonie (rozruch) i ponownie pojawia się po zapłonie. Czy w ogóle jest takie miejsce? Chodzi mi o to by nie migały diody dziennych przy kręceniu silnikiem.
Moja Omcia to X20XEV.
Pozdrawiam!
Nie wiem czy znajdziesz taki przewód.
Ja miałem dzienne podłaczone pod przekaźnik K59 czyli pod moduł świateł skandynawskich.Znajduje się na prawym przednim słupku.Włączał światła dopiero kiedy zgasła kontrolka ciśnienia oleju i wyłaczał ledy kiedy właczyłem postojowe.Wszystko co potrzeba jest w jednej wtyczce.
Napisany 02 grudnia 2015 - 18:13
Dzięki za odpowiedź!
Prawdę mówiąc zależy mi na takim miejscu gdzie plus nie zaniknie bo skonstruowałem przekaźnik, który przyciemnia ledy o ok 70% po popzycji tak by świeciły się razem ze swiatłami mijania.
Ps. siuAda i dawtow - szukałem z miernikiem ale nie znalazłem.
Pozdrawiam
Napisany 02 grudnia 2015 - 19:31
Ps. siuAda
Wiem o tym bardzo dobrze