Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Raz falują obroty a raz nie OMEGA B 2.0 16V

silnik krokowy omega falujące obroty 2.0 16v nierówna praca gaśnie nie spada z obrotów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
42 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 września 2015 - 08:32

No co Ty :o nie po to wydawał gruby hajs na auto z wypasionym gazem, żeby teraz na benzynie jeździć :smiech:


Zapłaci 500 za kasowanie ecu i pokręcenie śrubką. Na koniec gazmen powie {do zobaczenia za dwa tygodnie}.

#42 OFFLINE   RedWood

RedWood
  • 5 postów
  • Dołączył: 22-08-2015
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 19 września 2015 - 21:50

No co Ty :o nie po to wydawał gruby hajs na auto z wypasionym gazem, żeby teraz na benzynie jeździć :smiech:

Daruj sobie kolego takie teksty, nie po to zapytałem o pomoc żebyś sobie drwił a po to żeby ktoś podpowiedział coś "MĄDREGO" jak rozwiązać mój problem.
Zawsze myślałem że forum internetowe (nie tylko Omegi) jest dla ludzi którzy mają do niego coś do wniesienia a nie do robienia sobie jaj z innych.
Chcesz się pośmiać to masz do tego oddzielne tematy...

Pozdrawiam...


Zakręcić gaz na parę set kilometrów i wymienić sondę.Taka instalacja lpg w 16 zaworowym silniku to ....... szkoda słów.

Niestety z takim gazem ją kupiłem, skoro jest w aucie już od 6 lat to nie może być aż tak źle jak się wydaje (choć nie ukrywam że również uważam że to nieporozumienie).

Edytowany przez RedWood, 19 września 2015 - 21:52.


#43 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 września 2015 - 13:39

Daruj sobie kolego takie teksty, nie po to zapytałem o pomoc żebyś sobie drwił a po to żeby ktoś podpowiedział coś "MĄDREGO" jak rozwiązać mój problem.
Zawsze myślałem że forum internetowe (nie tylko Omegi) jest dla ludzi którzy mają do niego coś do wniesienia a nie do robienia sobie jaj z innych.
Chcesz się pośmiać to masz do tego oddzielne tematy...

Pozdrawiam...


Niestety z takim gazem ją kupiłem, skoro jest w aucie już od 6 lat to nie może być aż tak źle jak się wydaje (choć nie ukrywam że również uważam że to nieporozumienie).


Jeżeli od 6 lat to powinien być wymieniony : reduktor ,[ zawór krokowy aktuator jeżeli występuje] emulator wtrysków ,emulator sondy, lub sonda na nową lub sprawną używkę. Ale zasada jest jedna i niepodważalna ,,,,każdy silnik zanim powącha lpg musi być sprawny i poprawnie działać na pb. Większość tych instalacji działa na zasadzie partyzantki i wykręconej żarówki pokazującej usterkę silnika. Dlatego instalacja taka działa najlepiej gdy silnik jest pozbawiony regulacji bieżącej wykonywanej przez ecu i najlepiej wymontować przepływkę i sondę bo ta instalacja została stworzona do takich silników.

Edytowany przez manro, 20 września 2015 - 13:46.






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: silnik krokowy, omega, falujące obroty, 2.0 16v, nierówna praca, gaśnie, nie spada z obrotów