Totalny rozjazd po "poprawnym" ustawieniu geometrii ??!?
#1 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2015 - 20:17
Mam nie lada problem z moja kluska. Ostatnio rozwalila mi sie przednia lewa opona, po czym wyszlo ze mialem zle ustawiona geometrie (zjechanie opony glownie od wewnetrznej strony). Musialem zakupic dwie nowe oponki na przod. W innym warsztacie "fachmistrz" ustawil mi geometrie , ale po wyjezdzie od niego doznalem szoku... autko bylo nie do jazdy, rzucalo nim na lewo i prawo przy lekkim skrecaniu kierwonicy. Na prostej znosilo go na lewo a przy hamowaniu rzucalo na lewo/prawo. Od razu wrocilem do warsztatu i sprzedzilem z gosciem jeszcze 2-3h ustawiajac geometrie jeszcze ze 2 razy. Mechanik powiedzial ze nigdy sie z czyms takim nie spotkal , ze nie ma pojecia co to moze byc gdyz ustawial na tym samym uzadzeniu jeszcze 3 geometrie wczesniej i bylo ok. Zwalal na zakupione przeze mnie nowe opony. Dziwi mnie fakt ze przed ustawieniem geometrii bylo OK , owszem lekko go znoscilo ale bylo to minimalne i nie przeszkadzalo w jezdzie. Teraz jest masarka i nie da rady jezdzic... Mechanik mowil ze zadnych luzow nie ma i rozklada rece...
Mieliscie kiedys podobne doswiadczenia?. Co byscie radzili abym sprawdzil w pierwszej kolejnosci.
Dzieki
#2 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2015 - 20:29
Jak tuleje wahaczy - są ok ??
To wygląda na uszkodzenie ( zbyt miękkie ) tuleje poziome wahaczy
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#3 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2015 - 20:34
Ale czemu wczesniej bylo ok a po poprawnym ustawieniu geometrii sie zducpylo...?
#5 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2015 - 21:18
dopiero ją kupiłeś ??Nic nie bylo grzebane raczej , zreszta tak naprawde to tego nie wiem.
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#6 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2015 - 21:51
Mozliwe ze tj pisal Marek czyli zbyt miekkie tuleje poziome wahaczy tyle ze dziwi mnie (nie tylko mnie) fakt ze przed bylo OK a po regulacji jest kaplica. Geometria ustawiana i poprawiana 2 razy na sprzecie , na ktorym ustawial innym autom tego samego dnia...
#7 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2015 - 21:52
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#8 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2015 - 22:24
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2015 - 09:53
Skoro ścięło opony to nie było ok, poza tym kupiłeś inne opony, być może są z innego materiału, przerobiłem to z miesiąc temu, chcesz zobaczyć różnicę ? kup sobie tuleje poliuretanowe, nawet na tych oponach zacznie normalnie jeździć.fakt ze przed bylo OK a po regulacji jest kaplica.
#11 OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2015 - 17:09
#12 OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2015 - 19:07
#13 OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2015 - 20:16
Dzieki panowie za sugestie i wielie dzieki dla fachowcow z pomorskiej w lodzi:)
#14 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2015 - 20:58
Pewnie ze nie:) , mam ja 4 lata. Tuleje byly wymieniane juz 2 razy , ostatni raz niecale 2 lata temu, wtedy tez inny "fachmistrz" wymienil mi cale wahacze.
Mozliwe ze tj pisal Marek czyli zbyt miekkie tuleje poziome wahaczy tyle ze dziwi mnie (nie tylko mnie) fakt ze przed bylo OK a po regulacji jest kaplica. Geometria ustawiana i poprawiana 2 razy na sprzecie , na ktorym ustawial innym autom tego samego dnia...
Witam
Proponuję po własnych przebojach udać się na geometrię do ASO
Walczyłem z moją omcią,chodziła po trasie na boki jak łódka,"fachowcy" od geometrii zarzekali się że jest idealnie jak nóweczka....facet w aso po ustawieniu geometrii zadał mi tylko jedno pytanie...kto to panu tak roz.....lił
Od tamtego czasu jest miodek...koszt dwie stówki
Pozdrawiam