Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

grubsza uszczelka, odprężanie silnika td


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 21 sierpnia 2015 - 13:16

pytanie do znawców silnikow diesla,
co da odprezenie czyli zmniejszenie stopnia sprezania w silniku z komorą wirową?
silnik bmw 2.5td, 1.9td vag,
naczytałem się na necie ale nikt nie pisze o ile dac grubszą uszczelkę pod głowice, a mam namyśli czy poprzez odpręzenie silnika można uzyskać dodatkowe Nm i KM oczywiście gdy inne warunki zostaną spełnione, więcej paliwa i powietrza,
jesli ktoś coś wie lub miał do czynienia to przyda się



#2 OFFLINE   exequtor

exequtor
  • 296 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 września 2015 - 21:25

silnik bmw 2.5td

To chyba chodzi o 2,5 dti?
Lepiej wsadzić 3.0 w najmocniejszej wersji maiał 280 km

#3 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 21 września 2015 - 22:51

To chyba chodzi o 2,5 dti?
Lepiej wsadzić 3.0 w najmocniejszej wersji maiał 280 km

chodziło mi o 2.5td 131KM, mało brakło a miałbym blisko 180-200KM, czyli zostało założyć grubszą uszczelkę, bo turbo od 3.0d było, mocny program to były grubsze zmiany i pare drobnych, ale trafiło sie 2.5dti 150KM ale jutro usłysze 3.0d, właśnie zamontowałem dziś.
naprawde fajnie ten silniczek tds pchał ta bude, jest to jeden z lepszych starych diesli

Edytowany przez bsje27, 21 września 2015 - 22:54.