Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Potrzebuje pomocy w ustawieniu lpg 2.6 v6

2.6 pomoc lpg

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
161 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 27 sierpień 2015 - 20:44

ustawienia

oto mapa po ustawieniu gazownika

czasy wtrysku (ustawienia gazownika)

ustawienia gazownika na pierwszych 5 fotach

mnożnik po autokalibracji i mapa po kilku km

Załączone pliki


Edytowany przez karls, 27 sierpień 2015 - 20:27.


#22 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 sierpień 2015 - 21:19

zmień gazownika jak autokalibracja sobie lepiej poradziła
czas przełączania min 5 sek, najlepiej zrobić 15-20s, rpm na 7tys, przy 6tys będzie przełączenie na pb, "wyłącz przy pierwszym" odhaczyć

Edytowany przez barteklodz, 27 sierpień 2015 - 23:20.


#23 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4038 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 27 sierpień 2015 - 21:33

a te sondy nigdy nie wstają?
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#24 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 28 sierpień 2015 - 04:57

Lambdy maja male wachania jak widac.Ale te czasy wtrysku chyba ubogo na jalowym.Co pierwsze zrobic

#25 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 sierpień 2015 - 06:56

"wyłącz przy pierwszym" odhaczyć


Wtedy zabraknie 1 sekundy podczas wyprzedzania , a sterownik pozostanie na gazie podczas błędu.

czas przełączania min 5 sek, najlepiej zrobić 15-20s

jaja sobie robisz prawda? Takie ustawienie to tylko w 12 cylindrowcach przy 2 sterownikach lpg

#26 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 28 sierpień 2015 - 07:01

No dobra do rzeczy co najpierw zrobic.Rano po przelaczeniu na lpg nierowno pracowal.Jak sie rozgrzal niby bylo ok

#27 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 28 sierpień 2015 - 11:48

Mam nie podlaczone sondy?

#28 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 sierpień 2015 - 13:39

Mam nie podlaczone sondy?

Jak je podłączysz będziesz wiedział więcej i będziesz pewny ze silnik dostaje odpowiednią dawkę gazu. Co do jałowych to proponuje ustawić na czas wtrysków benzyny. Podczas pracy na benzynie przełączasz na gaz i tak zmieniasz mnożnik w danym zakresie aby czasy wtrysku benzyny pozostały takie jakby silnik pracował na benzynie , jeżeli czasy pb rosną to kropkę na mnożniku ciągniesz do góry , gdy maleją do dołu, kropkę odpowiedzialną za bieg jałowy możesz przesunąć w wybrany punkt , natomiast dla zapewnienia lepszej regulacji możesz dodać więcej kropek. Jeżeli mimo wszystko silnik będzie przebierał napisz i wstaw zakładkę z korekt oraz odchyłki.

Edytowany przez manro, 28 sierpień 2015 - 13:41.


#29 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 28 sierpień 2015 - 14:56

Jak sie dodaje kropki?szukalem i nie moge znalesc jak podlaczyc te sondy

#30 OFFLINE   Pabloo

Pabloo
  • 342 postów
  • Dołączył: 29-09-2008
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 28 sierpień 2015 - 15:06

Jeśli szarpanie na wolnych obrotach nie ustanie po zrównaniu czasu wtrysku Pb podczas pracy silnika na Pb i LPG, sugerowałbym sprawdzenie, czy któryś z wężyków łączących wtryskiwacze z kolektorem nie został przygnieciony kolektorem do pokrywy zaworów. Magicy robią różne rzeczy. Pzdr.

#31 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 sierpień 2015 - 15:31

Jak sie dodaje kropki?szukalem i nie moge znalesc jak podlaczyc te sondy



Prawa mysz. Sondy już było na forum SZUKAJ

#32 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 28 sierpień 2015 - 17:09

kabelki od sond znalazłem.Byly ładnie ukryte.Czy listwy wtryskowe mają być ze sobą połączone wężem od przodu?Kiedyś podłączałem sonde przy 2.0 16v do pinu przy ecu benzyny. Czy tu też mogę tak zrobić? Tylko pod które?

Załączone pliki



#33 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 28 sierpień 2015 - 20:05

Czy dobrze znalazlem?ktore to piny?

Jest kilka do sond

Załączone pliki



#34 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 28 sierpień 2015 - 20:48

Wtedy zabraknie 1 sekundy podczas wyprzedzania , a sterownik pozostanie na gazie podczas błędu. jaja sobie robisz prawda? Takie ustawienie to tylko w 12 cylindrowcach przy 2 sterownikach lpg


nawet nie będziesz wiedział kiedy przełączy na pb o ile praca na pb jest prawidłowa, w krytycznym momencie i tak przełączy na pb a nie podczas skoku napięcia np przy włączeniu podgrzewania szyby, nie oszukujmy się to nie są nowe samochody
a więcej niż 5 sek na przełączanie bo to jest 2.6, musi mieć chwilkę na wyrównanie obrotów, z perspektywy kilkunastu tysięcy km jednak warto poświęcić te kilka litrów pb

#35 OFFLINE   krulik1

krulik1
  • 332 postów
  • Dołączył: 02-04-2013
  • Skąd: Wiązów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 29 sierpień 2015 - 06:00

sugerowałbym sprawdzenie, czy któryś z wężyków łączących wtryskiwacze z kolektorem nie został przygnieciony kolektorem do pokrywy zaworów. Magicy robią różne rzeczy. Pzdr.

Ja miałem taki przypadek puścili wężyki od wtryskiwaczy gazu między listwą wtryskową i przycisneli je wiązką wtyczek do wtryskiwaczy benzyny tym plastikiem jak był zimny to wmiarę jechał na benzynie ale jak się rozgrzał to tragedia przy przyspieszaniu szarpało silnikiem chodził na trzy cylindry.

#36 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 29 sierpień 2015 - 10:40

U mnie juz chodzi lepiej.Tylko jak zimny to delikatnie faluje.Musze te sondy podlaczyc.Pomoze ktos?Potem regulacja z wami

#37 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3152 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 sierpień 2015 - 11:42

ale faluje tylko na LPG czy na Pb też?

#38 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 29 sierpień 2015 - 13:19

Tylko na lpg

#39 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 29 sierpień 2015 - 22:52

Zauwazylem szarpanie w granicy wolnych obrotow jak jade na 3 biegu.

#40 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 31 sierpień 2015 - 19:07

No i cewka poszla.Czekam za inna cewką.

No i cewka poszla.Czekam za inna cewką.