Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaki rozmiar dysz do 2.6

dysze

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
205 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 28 czerwca 2010 - 14:42

No wiesz, do Staga wrzucasz co chcesz. Zamiast MJ możesz włożyc Valteka typ34 czy Matrixa już z wyższej półki a to drugie to już wtryski porównywalne z BRC. Co do reduktorów to jest podobnie, masz wiele możliwości, wiec nie masz co się bać.
W moim Grande Punto mam BRC Sequent zakładaną w serwisie i wymieniłem już 3cie wtryski i 3ci reduktor przy przebiegu 250 000km a to rzecz bardzo kosztowna więc wiesz, nic nie jest idealne i bezawaryjne, ale to już każdego wybór. Grunt to dbanie o instalke i dobre LPG.

#22 OFFLINE   sirbecks

sirbecks

    *********

  • 38 postów
  • Dołączył: 03-07-2008
  • Skąd: Świedziebnia

Napisany 22 kwietnia 2012 - 20:35

Witam
Co myślicie o takiej instalacji do 2.6 V6:
- Stag 300 Premium
- Reduktor KME Silver FZ6, lub FZ8, lub GOLD
- Wtryskiwacze Magic Jet lub AC W01 BFC
Albo dajcie mi swoje jakieś opinie i pomysły
Dzięki za wszystko


kolega sirbecks następnym razem przed założeniem nowego tematu , sprawdzi czy takowy już nie istnieje na forum !!!! , przeniosłem ,;kocyk
Kocham omegi !!!

#23 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 kwietnia 2012 - 20:38

stag premium - szkoda pieniędzy, nie jestem pewien czy w ogóle dogada się z komputerem omegi - załóż stag plus
wtryskiwacze - załóż Hana
reduktor - silver będzie za słaby, lepiej gold, albo jakiś scorpion gt

#24 OFFLINE   OmciaMV6

OmciaMV6
  • 27 postów
  • Dołączył: 15-02-2012

Napisany 23 kwietnia 2012 - 08:32

premium jest dobry ale do tego silnika to zbedne, bierz Stag 300 ISA2

wtryskiwacze Hana H2000 czerwone lub te AC W01 ale poczytaj o nich bo to nowosc raczej.

reduktor AC R01 czerwony 250KM , KME Gold lub Gurtner

#25 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 kwietnia 2012 - 10:40

BRC P&D lub starszy ("z nazwy") Sequent56 i nie masz już problemów więcej. Wszystko jednej firmy.

#26 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 kwietnia 2012 - 10:42

Tyle, że P&D kosztuje koło 4k zł, a mało kto będzie do 14 letniego auta pchał instalację za 1/2 wartości auta.

#27 OFFLINE   koles43

koles43

    została babcia i C5

  • 470 postów
  • Dołączył: 11-10-2008
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 23 kwietnia 2012 - 11:32

Ja mam u siebie
elektronika KME Diego
wtryski HANA 2000 czerwone
reduktor KME gold
chodzi wszystko jak w zegarku

#28 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 kwietnia 2012 - 11:36

Tyle, że P&D kosztuje koło 4k zł, a mało kto będzie do 14 letniego auta pchał instalację za 1/2 wartości auta.


Np. ja pcham , i nie muszę szukać porad na forum :).

#29 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 kwietnia 2012 - 11:41

Ja też mam P&D i nie mam z tym żadnych problemów.

#30 OFFLINE   OmciaMV6

OmciaMV6
  • 27 postów
  • Dołączył: 15-02-2012

Napisany 23 kwietnia 2012 - 11:55

z tym ze stag bedzie tanszy i równie dobry jak i nie lepszy na dobrych gratach

#31 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 kwietnia 2012 - 11:56

Odważne stwierdzenie :)

#32 OFFLINE   OmciaMV6

OmciaMV6
  • 27 postów
  • Dołączył: 15-02-2012

Napisany 23 kwietnia 2012 - 12:31

STAG ma taka zalete że praktycznie każdy gazownik umie go wyregulować , jest prosty w obsłudze i ma dużo opcji. Przy hana i wydajnym reduktorze bedzie taka instalka długo i bezproblemowo działała. A i koszt takiej instalki to ok 3k. Wiec po co wydawac wiecej na brc

#33 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 kwietnia 2012 - 14:09

STAG ma taka zalete że praktycznie każdy gazownik umie go wyregulować , jest prosty w obsłudze i ma dużo opcji. Przy hana i wydajnym reduktorze bedzie taka instalka długo i bezproblemowo działała. A i koszt takiej instalki to ok 3k. Wiec po co wydawac wiecej na brc


Dlatego, że tu gazownik nie musi umieć jej wyregulować. To raz, a dwa że masz dobrze zestrojony cały system. Ponad to zdecydowanie długowieczne wtryskiwacze.

Ja osobiście Sequenta 56 2 lata temu zakładałem za 3400. i Jeżeli miął bym oszczędzić 1000zł baa...nawet niecałe ,żeby potem jeździć i płacić za regulację albo bawić się samodzielnie w ustawianie z kablem na podwórku darmowym softem, to jednak wolę sprawdzone zestawy dobrej firmy. I żeby była całkowita jasność, nie chodzi tutaj o samą centralkę gazową bo Stagowi nie można odebrać jakości, a o cały zestaw. Po prostu dobieranie poszczególnych elementów różnych producentów nie zawsze się udaje i z takimi właśnie zestawami są kłopoty najczęściej. Czytając choćby to forum z takimi przypadkami właśnie się spotykamy. Wynika to tylko i wyłącznie z oszczędności i chęci posiadania instalacji jak najtaniej.

#34 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 23 kwietnia 2012 - 20:05

Przykro mi bardzo Kolego Wars, ale pleciesz bzdury. Problemy wynikają głównie z niefachowego montażu instalacji, w większości przypadków posiadacz auta jedzie do fachowca - firmy specjalizującej się w alternatywnym zasilaniu silników pojazdów, i to na barkach tejże firmy jest skompletowanie, zamontowanie oraz zestrojenie instalacji LPG!!
Mało jest relatywnie klientów, którzy przychodzą i mówią chce to, to, to i jeszcze tamto. A jak się taki trafi to go zaraz "fachowcy" przekonują że w najlepszym razie się bzdur naczytał w internecie... Czemu tak robią?? Bo nie potrafią zmontować nic innego niż konkretny jeden zestaw ABC :D

A BRC to taka sama włoszczyzna jak i produkty grupy AEB. W niczym nie jest lepsza, zwłaszcza od Staga. ISA (czy ISA2) działa nawet lepiej niż system P&D, który żeby było śmieszniej w bardzo wielu autach jest nie podłączony, więc klient przepłacił za P&D, które nie jest wykorzystywane...

Każdy montuje taką instalację, jaką sobie wybierze. Moim jednak zdaniem należy zachować obiektywizm. Można, przy zachowaniu odpowiedniej dbałości, jeździć V6 Opla na Valtekach, potrzeba tylko odpowiedniego parownika... no i oczywiście zestrojenia tego. A front kit ISA2 + odpowiedni parownik + Valteki kosztuje ledwo 1200,- dla każdego klienta z ulicy :)

#35 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 kwietnia 2012 - 21:21

Przykro mi bardzo Kolego Wars, ale pleciesz bzdury. Problemy wynikają głównie z niefachowego montażu instalacji, w większości przypadków posiadacz auta jedzie do fachowca - firmy specjalizującej się w alternatywnym zasilaniu silników pojazdów, i to na barkach tejże firmy jest skompletowanie, zamontowanie oraz zestrojenie instalacji LPG!!
Mało jest relatywnie klientów, którzy przychodzą i mówią chce to, to, to i jeszcze tamto. A jak się taki trafi to go zaraz "fachowcy" przekonują że w najlepszym razie się bzdur naczytał w internecie... Czemu tak robią?? Bo nie potrafią zmontować nic innego niż konkretny jeden zestaw ABC :D

A BRC to taka sama włoszczyzna jak i produkty grupy AEB. W niczym nie jest lepsza, zwłaszcza od Staga. ISA (czy ISA2) działa nawet lepiej niż system P&D, który żeby było śmieszniej w bardzo wielu autach jest nie podłączony, więc klient przepłacił za P&D, które nie jest wykorzystywane...

Każdy montuje taką instalację, jaką sobie wybierze. Moim jednak zdaniem należy zachować obiektywizm. Można, przy zachowaniu odpowiedniej dbałości, jeździć V6 Opla na Valtekach, potrzeba tylko odpowiedniego parownika... no i oczywiście zestrojenia tego. A front kit ISA2 + odpowiedni parownik + Valteki kosztuje ledwo 1200,- dla każdego klienta z ulicy :)


Nie musisz mnie obrażać pisząc o mojej wypowiedzi ,że to bzdury. Nie pozostaje nic innego jak zakładać instalacje za 1200zł polecane przez kolegę top...., stroić i jeździć.

#36 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 23 kwietnia 2012 - 21:24

Nie musisz mnie obrażać pisząc o mojej wypowiedzi ,że to bzdury. Nie pozostaje nic innego jak zakładać instalacje za 1200zł polecane przez kolegę top...., stroić i jeździć.


Przepraszam jeśli Cię obraziłem, nie miałem takiego zamiaru. Chciałem jednak stanowczo zaprotestować przeciwko temu co napisałeś.
A co do instalacji za 1200 to proponuję doczytać jednak całość wypowiedzi - 1200 kosztuje front-kit, który spokojnie obrobi X30XE (i Y32SE również IMHO). Jeśli ktoś znalazł się w trudnej sytuacji finansowej a jakoś jeździć musi to jest to dla niego z pewnością lepsze rozwiązanie, niż wydawać nie wiadomo ile za znaczek BRC.

#37 OFFLINE   tomekMV6

tomekMV6
  • 412 postów
  • Dołączył: 01-04-2008
  • Skąd: Wejherowo

Napisany 23 kwietnia 2012 - 21:57

wtrace sie do ognistej wymiany postow, nieco rozluzniajac atmosphere i dodam swoje 3grosze...:D

po weekendzie majowym umowilem sie na montaz gazu do y32

tez decyduje sie na:

- Staga isa2
- golda
-no i od razu gazownik wybil mi z glowy magicjety i zaproponowal hana

pytalem ile przygotowac... powiedzial kolo 3tys.:) lubie go:D cenka super, zwroci mi sie w 7mscy:D

mam tak na szybkiego pytanie,zeby juz nie wertowac

*jaki kolor tych "hanów" ma byc?;>
*no i ... czy tylko mi nadkole zostaje na reduktor skoro mam webasto:/ ?? szczerze to gdzie indziej tego nie widze:/

#38 OFFLINE   OmciaMV6

OmciaMV6
  • 27 postów
  • Dołączył: 15-02-2012

Napisany 24 kwietnia 2012 - 08:26

do tego silnika to zielone hany ,

wiekszosc narzekań ludzi na instalacje jest spowodowana tylko i wyłacznie przez nich samych , znam kolesia gdzie do silnika 2.5l wsadzili mu valteki czerwone i alaske bo przyszedł i powiedział ze chce jak najtaniej , ten reduktor w ogole nie wyrabia i sa teraz problemy z autem , chciał jak najtaniej to niech teraz płacze i płaci..

#39 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 25 kwietnia 2012 - 16:09

da sie w omedze bfl zamontowac wlew od gazu obok wlewu paliwa,czy trzeba cos rzezbic.

#40 OFFLINE   tomekMV6

tomekMV6
  • 412 postów
  • Dołączył: 01-04-2008
  • Skąd: Wejherowo

Napisany 25 kwietnia 2012 - 20:34

no... trzeba rzezbic...jak w kazdym aucie przy wlewie paliwa...150zl