Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaki rozmiar dysz do 2.6

dysze

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
205 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   pb923

pb923
  • 404 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Piaseczno

Napisany 10 czerwiec 2010 - 10:26

witam.mam pytanie jaka instalcje gazowa polecacie do omegi B FL z silnikiem 2.6 V6.Dzieki



#2 OFFLINE   painkiller

painkiller
  • 734 postów
  • Dołączył: 19-12-2008
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 czerwiec 2010 - 10:41

witam.mam pytanie jaka instalcje gazowa polecacie do omegi B FL z silnikiem 2.6 V6.Dzieki


Tu masz podobny temat: http://forum.omegakl...ead.php?t=38243
Poczytaj sobie, myślę, że trochę Ci się wątpliwości wyjaśni.

#3 OFFLINE   bestia

bestia
  • 102 postów
  • Dołączył: 30-07-2009
  • Skąd: Brzękowice Górne
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 czerwiec 2010 - 23:47

witam.mam pytanie jaka instalcje gazowa polecacie do omegi B FL z silnikiem 2.6 V6.Dzieki


Ja mam zamontowanego staga 300+ na wtryskiwaczach MagicJet i reduktorze Magic Jet III. Butla 80 litrów choć w tym aspekcie to indywidualna sprawa. Zrobiłem już jakieś 5000 tyś na gazie chodzi rewelacyjnie. Średnio spalam ok 12 litrów w jeździe mieszanej głównie miasto i autostrada. Chciałem montować BRC ale gazownik stwierdził że taka jaką mam w zupełności wystarczy a przy okzaji zaoszczędzisz BRC są droższe.

#4 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 11 czerwiec 2010 - 10:51

Zgodzę sie z kolegą wyżej, jednak jeśli chodzi o reduktor brał bym Scorpiona ST. Testowaliśmy poprawionego Magica III ale to jeszcze brakuje do ideału. Tak czy siak opcja którą podał Bestia jest bardzo dobra.

#5 OFFLINE   kaszpir83

kaszpir83
  • 7 postów
  • Dołączył: 20-06-2010

Napisany 22 czerwiec 2010 - 10:35

Rozmawiałem z dwoma najlepszymi gazownikami we Wrześni (DOM GAZ i "Rybka") oboje polecają BRC. Największym minusem w STAGU jest to, że producent nie daję gwarancji na listwę ale z kolei jest to spora różnica w cenie za BRC wołają 3800 a STAG kosztuje jakieś 2500. Też chcę założyć gaz do omki 2.6 V6.

#6 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 czerwiec 2010 - 14:08

Rozmawiałem z dwoma najlepszymi gazownikami we Wrześni (DOM GAZ i "Rybka") oboje polecają BRC. Największym minusem w STAGU jest to, że producent nie daję gwarancji na listwę ale z kolei jest to spora różnica w cenie za BRC wołają 3800 a STAG kosztuje jakieś 2500. Też chcę założyć gaz do omki 2.6 V6.

Kazdy swoje chwali, szczegolnie, ze na serwisie tez pozniej zarabiaja bo sam nic niezrobisz przy brc.

POzatym to zle porownanie bo stag za 2500tys to z jakimis badziewnymi wtryskami i red. Jak sie wczytasz w temat to dojdziesz do wniosku, ze trzeba dolozyc do lepszych wtryskow, moze do red i tez wyjdzie ok 3tys za staga.

Niechce mi sie wierzyc, ze producent moze niedawac gwarancji na listwy!!! przeciez na kazdy towar jest gwarancja.

#7 OFFLINE   kaszpir83

kaszpir83
  • 7 postów
  • Dołączył: 20-06-2010

Napisany 22 czerwiec 2010 - 19:55

Niechce mi sie wierzyc, ze producent moze niedawac na listwy!!! przeciez na kazdy towar jest .


No dla mnie też to jest dziwne, ale pytałem się dwa razy:) po za tym przy BRC gwarancja jest na całą instalację na dwa lata bez limitu kilometrów a przy stagu jest chyba do 50 albo 40 tys. km. Fakt faktem że to i tak sporo...jak na okres dwóch lat, oczywiście zależy to ile jeździ:)
muszę jeszcze porozmawiać z tymi mechanikami odnośnie wtrysków i red. do staga, zobaczymy co powiedzą.

#8 OFFLINE   painkiller

painkiller
  • 734 postów
  • Dołączył: 19-12-2008
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 czerwiec 2010 - 20:57

Rozmawiałem z dwoma najlepszymi gazownikami we Wrześni (DOM GAZ i "Rybka") oboje polecają BRC. Największym minusem w STAGU jest to, że producent nie daję gwarancji na listwę ale z kolei jest to spora różnica w cenie za BRC wołają 3800 a STAG kosztuje jakieś 2500. Też chcę założyć gaz do omki 2.6 V6.


Cytuje z książki gwarancyjnej instalacji STAG:
"Gwarancja na:
- elektronikę STAG w okresie 24 m-cy od daty instalacji bez limitu kilometrów, lecz nie dłużej niż 36 m-cy od daty produkcji;
- części mechaniczne (reduktor, wtryski itp) kupionych od AC S.A. wraz z elektroniką STAG w okresie 12 m-cy lub 20000 km (dla reduktora AC typ R01 12 m-cy lub 50000 km), nie dłużej jednak niż 24 m-ce od daty produkcji."
Czyli jest gwarancja na kompletny mini-kit kupiony w AC S.A. (producent STAG-a).
Polecam lekturę strony internetowej AC S.A.:
http://www.ac.com.pl/
Znajdziesz tu wiele cennych informacji, które mogą pomóc w podjęciu trafnej decyzji.

#9 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 czerwiec 2010 - 21:05

Czyli jest gwarancja na kompletny mini-kit kupiony w AC S.A. (producent STAG-a).
Polecam lekturę strony internetowej AC S.A.:

Problem w tym, ze wiekszosc niebierze kompletnego kita a nawet wybierajac inne wtryski naszym gwarantem jest gazownik (ale skoro niekupil ich od AC to teoretycznie moga byc inne warunki gwarancji)

#10 OFFLINE   painkiller

painkiller
  • 734 postów
  • Dołączył: 19-12-2008
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 czerwiec 2010 - 21:20

Problem w tym, ze wiekszosc niebierze kompletnego kita


Ale teraz oni mają tyle kitów, że naprawdę większość znajdzie dla siebie coś odpowiedniego. A po 2 czy 3 latach można sobie zmienić na lepsze wtryski czy reduktor.

#11 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 23 czerwiec 2010 - 10:14

tak czy siak 2.5tyś zł za dobrą instalke na 6 garów to lekko podpada.

#12 OFFLINE   rychoadria

rychoadria

    V6 - I love this sound :)

  • 194 postów
  • Dołączył: 22-07-2009
  • Skąd: Mogadish

Napisany 25 czerwiec 2010 - 15:38

Witam, mam też do was pytanie, a reczej chodzi mi o udzielenie rady. Czy taki zestaw jest dobry do silnika 2.5V6:
-instalacja=stag300+
-reduktor tłokowy=Magic Jet
-wtryskiwacze=też Magic Jet
Czytałem też, że lepiej jest montować wtryskiwacze pojedyńczo-czy jest to prawda??

#13 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 czerwiec 2010 - 16:08

-instalacja=stag300+
-reduktor tłokowy=Magic Jet
-wtryskiwacze=też Magic Jet
Czytałem też, że lepiej jest montować wtryskiwacze pojedyńczo-czy jest to prawda

Dobry zestaw choc ja bym dolozyl do wtryskow 1) matrix lu 2) hana (przekonalem sie, ze niewarto tu oszczedzac a przy montazu to niebedzie duza roznica)

Pojedynczo mozna wtryskiwacz dac blizej kolektora tak, zeby wezyki byly jak najkrotsze.
Jednak w omedze mysle, ze niemasensu kombinowac i po zalozoeniu listwy wezyki niesa wcale dlugie a przynajmniej wtryski sa latwo dostepne.

#14 OFFLINE   rychoadria

rychoadria

    V6 - I love this sound :)

  • 194 postów
  • Dołączył: 22-07-2009
  • Skąd: Mogadish

Napisany 25 czerwiec 2010 - 16:59

Dobry zestaw choc ja bym dolozyl do wtryskow 1) matrix lu 2) hana (przekonalem sie, ze niewarto tu oszczedzac a przy montazu to niebedzie duza roznica)

Pojedynczo mozna wtryskiwacz dac blizej kolektora tak, zeby wezyki byly jak najkrotsze.
Jednak w omedze mysle, ze niemasensu kombinowac i po zalozoeniu listwy wezyki niesa wcale dlugie a przynajmniej wtryski sa latwo dostepne.


A jaki dokładny model tych wtryskiwaczy matrix?? A co to za firma HANA.Szukałem na internecie mało jest danych o nich??

#15 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 czerwiec 2010 - 21:42

A jaki dokładny model tych wtryskiwaczy matrix?? A co to za firma HANA.Szukałem na internecie mało jest danych o nich??


Test Hana (niewiem jakiej sa produkcji)
http://lpg-forum.pl/...der=asc&start=0

Co do Matrixa to np Hd344 i tu masz taka ome jak twoja zagazowana:
http://lpg-forum.pl/...3abf0d858#68727 (sa do 4 cylindrowego dlatego maja 4 wyjscia, ale jednego sie nieuzywa i zostaje po 1 cewce na zapas w razie awari)

Ogolnie poczytaj i sam wybierz bo ja nie mowie, ze magicjety sa zle, choc po tym co poczytalem dolozylbym troche do lepszych (niechodzi o jakies roznice w mocy auta a o sama bezawaryjnosc)

Moze za duzo czytam, ale matrix jest moim zdaniem sprawdzony i mozna smialo zakladac (sa tez lepsze wtryksi, ale ceny z kosmosu)

#16 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 26 czerwiec 2010 - 12:24

No niestety Lendio dobre wtryski MJ skończyły się jakiś rok temu więc przychylam sie do twojej opinii. Mi MJ zaczął lać po 30 000km a naprawdę dbam o instalkę. Wymienili mi całą listwę na wrazie. Gwarancja jest więc poszło ok. I teraz Lendio rozkręć MJ i zobacz jak wygląda nowy a jak taki sprzed ponad roku. Nie wiem dlaczego zmieniono konstrukcję ale to nie działa jak powinno. Jak rozrkęcisz, wyjmiesz sprężynkę to widać gołym okiem że tam jest taki oring, w jednym jest na zewnątrz w drugich do wewnątrz. Troszke inaczej to wygląda a producent nikogo nie informował o takiej zmianie. Zresztą ja sie nie dziwie gazownikom bo nikt na dzień dobry wtrysków nie rozkręca. Fakt jest taki, że awaryjność tych wtrysków w tym momencie jest dużo większa.

#17 OFFLINE   kaszpir83

kaszpir83
  • 7 postów
  • Dołączył: 20-06-2010

Napisany 28 czerwiec 2010 - 10:14

To prawda co pisze Eliks z tą awaryjnością gazownik z którym ostatnio rozmawiałem powiedział, że co chwila mają teraz problemy ze stagami, praktycznie co drugi klient który brał staga wraca bo coś się dzieje z listwą, a AC często tych reklamacji nie uznaje i w dodatku serwis trwa ok 2 tygodni... dlatego jeszcze bardziej polecają brc z którymi praktycznie nie ma problemu, klienci jeżdżą ponad 50 tys i zmieniają tylko filtry a jeśli coś się dzieje to serwis jest załatwiany w ciągu 2 - 3 dni. Jedynym minusem pozostaje ta cena która odstrasza...:)

#18 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 28 czerwiec 2010 - 10:39

Ja ostatnio do 3.0 zakładalem Instalke z elektroniką V-tec( piewszy raz i nie słysze). Reduktos Gurtner(do 350KM) i wtryski Magic Jety. Jak mówił właściciel,instalka juz z najwyższej półki. Cena 3300. Butla 80l i wlew pod korkiem od paliwa. Właściciel mówił że Stagów nie montują juz,bo kiedyś montowali i problemy z nimi były. Teraz robią te V-teci i problemów podobno z nimi nie ma

#19 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 28 czerwiec 2010 - 10:48

To prawda co pisze Eliks z tą awaryjnością gazownik z którym ostatnio rozmawiałem powiedział, że co chwila mają teraz problemy ze stagami, praktycznie co drugi klient który brał staga wraca bo coś się dzieje z listwą, a AC często tych reklamacji nie uznaje i w dodatku serwis trwa ok 2 tygodni... dlatego jeszcze bardziej polecają brc z którymi praktycznie nie ma problemu, klienci jeżdżą ponad 50 tys i zmieniają tylko filtry a jeśli coś się dzieje to serwis jest załatwiany w ciągu 2 - 3 dni. Jedynym minusem pozostaje ta cena która odstrasza...:)

tylko że ja nie mówię o Stagu, tylko o wtryskach MJ. Stag to sterownik, który pod względem funkcji i możliwości konkurencji nie ma. Między BRC a Stagem jeśli chodzi o możliwości jest przepaść jak między starym kompem 386 a pierwszym Pentiumem.

#20 OFFLINE   kaszpir83

kaszpir83
  • 7 postów
  • Dołączył: 20-06-2010

Napisany 28 czerwiec 2010 - 14:20

Tak tak wiem że stag to elektronika i ona się de facto nie psuje tylko głównie wtryski między innymi MJ, i reduktory które pracują przy stagu i o to mi chodziło:)