wentylator chłodnicy
#1 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2015 - 11:30
#2 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2015 - 12:36
Skoro:
✓Wiatrak jest Ok ✓
✓Po złączeniu wtyku 1-3 i 2-3 cyka Ci przekaźnik ✓
✓Wszystkie bezpieczniki są OK✓
To proponuje wziąć miernik w dłoń i sprawdzić połączenie kabli- obstawiam, że gdzieś się coś przetarło i do przekaźnika dochodzi prąd ale już od niego nie idzie do wiatraka.
Wymień jeszcze przekaźnik.
Edytowany przez Marcin2704, 13 sierpnia 2015 - 12:38.
#3 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2015 - 18:29
#4 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2015 - 18:37
Może by tak opis uzupełnić! Będzie łatwiej. Z klimą czy bez,jak bez to jestwidac ze kazdy sie zna na tym
Jak z to nie mapod akumulatorem jest rezystor wentylatorów
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2015 - 19:20
i 2,53.2
Jak klimy nie ma to w każdym.
Tylko pełni trochę inną funkcję.nawet w 3.2 jest
#7 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2015 - 13:48
#8 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2015 - 18:21
Masz dwa wentylatory? to rezystora nie ma.a tego rezystora nigdzie niema
#9 OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2015 - 13:25
#10 OFFLINE
Napisany 02 września 2015 - 19:51
Ja tak kiedys miałem,ze jakby na krótko ,dlatego ciągle pracowały.Naprawiłem kostke i cacy.
Zobacz bo z tego co piszesz ''to'' przychodzi mi na myśl.
#11 OFFLINE
Napisany 29 lutego 2016 - 17:04
Siema, Parch osiąga temperaturę 90○C i włącza się wentylator, ale 1 prawy z przodu , czyli od klimy. Kloss dzisiaj rzeźbił ale przekaźniki są okej. Stałe napięcie na wentylator chlodnicy jest, ale brak impulsu odpalenia, bo jakoś błędnie coś odpala wentylatory. Czy to może być zacytowany wpis rozwiązaniem? Help me !pod akumulatorem jest rezystor wentylatorów.Warto styki tam wyczyścić.
Aha. . . . dlaczego odpala wentylatory przy 90 stopniach??
#12 OFFLINE
Napisany 29 lutego 2016 - 19:44
90 na zegarach czy 90 na chłodnicy
czujniki mają tendencję do psucia się i pewnie ten prostokątny się wykończył, multimetr w czujnik i termometr w chłodnice i się wyjaśni
pamiętaj żeby była aluminiowa podkładka pod nowym czujnikiem
#13 OFFLINE
Napisany 29 lutego 2016 - 19:58
#14 OFFLINE
Napisany 29 lutego 2016 - 20:03
Żeby uzyskać dobrą odpowiedź wypełnij właściwie podpis,bo na podstawie obecnego nie ma takiej możliwości.
Edytowany przez siuAda, 29 lutego 2016 - 20:03.
#15 OFFLINE
Napisany 29 lutego 2016 - 21:29
multimetr w czujnik i termometr w chłodnice i się wyjaśni
nie prościej podpiąć np OSa? xd , przy okazji sprawdzić "całe auto".
#16 OFFLINE
Napisany 29 lutego 2016 - 22:36
skanerem sprawdzisz czujnik na mostku a nie w chłodnicy, są trochę inne temperatury
#17 OFFLINE
Napisany 28 marca 2016 - 22:34
Pozwólcie, że dołączę się do tematu
Witam
mam następujący problem mianowicie niedawno kupiłem OPLA Omege 2.0.16V z 1999 r. z klimatyzacją automatyczną. Włączając klimatyzacje (wyła czając przycisk ECO na panelu) po okresie 3 s. załanczją się na 1 bieg dwa wentylatory:jeden z przodu - od strony chłodnicy klimy a drugi z tyłu - od chłodnicy silnika pracując równocześnie co powoduje, że silnik nie może osiągnąć temperatury swej pracy a jeżeli jest temperatura ok.90 stopni Celcjusza to silnik szybko stygnie. Proszę o poradę.
1. Czy jak silnik jest chłodny do 95 stopni Celcjusza to po włączeniu klimatyzacji powinien chodzić wiatrak z przodu samochodu od strony chłodnicy klimatyzacji na pierwszym lub drugim biegu - chłodząc klimatyzacje czy też powinny włączać się obydwa wentylatory Jeżeli powinien chodzić tylko jeden wentylator od strony chłodnicy klimatyzacji to proszę o pomoc i podanie przyczyny dlaczego załączają i chodzą obydwa wentylatory.Jeżeli nie jest włączona klimatyzacja to wentylatory się nie załączają a następuje to dopiero po osiągnięciu przez silnik temperatury ok 95 stopni.
Pozdrawiam
#18 OFFLINE
Napisany 29 marca 2016 - 20:54
Pozwólcie, że dołączę się do tematu
Witam
mam następujący problem mianowicie niedawno kupiłem OPLA Omege 2.0.16V z 1999 r. z klimatyzacją automatyczną. Włączając klimatyzacje (wyła czając przycisk ECO na panelu) po okresie 3 s. załanczją się na 1 bieg dwa wentylatory:jeden z przodu - od strony chłodnicy klimy a drugi z tyłu - od chłodnicy silnika pracując równocześnie co powoduje, że silnik nie może osiągnąć temperatury swej pracy a jeżeli jest temperatura ok.90 stopni Celcjusza to silnik szybko stygnie. Proszę o poradę.
1. Czy jak silnik jest chłodny do 95 stopni Celcjusza to po włączeniu klimatyzacji powinien chodzić wiatrak z przodu samochodu od strony chłodnicy klimatyzacji na pierwszym lub drugim biegu - chłodząc klimatyzacje czy też powinny włączać się obydwa wentylatory Jeżeli powinien chodzić tylko jeden wentylator od strony chłodnicy klimatyzacji to proszę o pomoc i podanie przyczyny dlaczego załączają i chodzą obydwa wentylatory.Jeżeli nie jest włączona klimatyzacja to wentylatory się nie załączają a następuje to dopiero po osiągnięciu przez silnik temperatury ok 95 stopni.
Pozdrawiam
wymień termostat