0
6 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2015 - 20:52
Jak w temacie. Puka mi coś z prawej strony zajrzałem i wydaje mi się ze czegoś tam nie ma. Zdjęcie w załączniku.
#2 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2015 - 21:05
Brakować nie brakuje, a wygląda własnie na wybita ta tuleje (wspornik drążka środkowego). Musisz sprawdzić czy jest wybita.
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2015 - 22:29
Załączam zdjęcie drugiej strony. I jeszcze jedno z tej strony gdzie guma juz nie spełnia swoich właściwości. To tak przy okazji... jaka to guma?
20150808_172432.jpg 58,3K
32 pobrań
20150808_172314.jpg 52,67K
31 pobrań
#5 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2015 - 07:48
to co puka z prawej strony to wspornik układu kierowniczego.Nic tam nie brakuje tylko jest pewnie juz zużyty.Z lewej strony tego nie ma tylko ramie przekładni kierowniczej.Uszkodzona guma to osłona gałki na drążku kierowniczym.
PS.
Zacznij od wymiany łącznika stabilizatora bo to on jest najczęściej przyczyną stuków.
PS.
Zacznij od wymiany łącznika stabilizatora bo to on jest najczęściej przyczyną stuków.
#6 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2015 - 13:10
Czyli nie wymieniać tej gumy tylko łącznik stabilizatora?
#7 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2015 - 13:43
nie ma co wymieniać w ciemno pół zawieszenia.
Jedziesz na SKP i za 15-20 pln sprawdź luzy w zawieszeniu i układzie kierowniczym.
Jedziesz na SKP i za 15-20 pln sprawdź luzy w zawieszeniu i układzie kierowniczym.