Blok x20xev a blok x22xe. Różnice?
#1 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2015 - 10:35
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2015 - 10:50
Edytowany przez Conrado22nd, 06 sierpnia 2015 - 10:54.
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2015 - 11:01
#6 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2015 - 12:46
#7 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2015 - 09:44
Jest różnica w szerokosci korbowodów. Czy gdybym przełożył korbowody do tłoków z x22xe będzie to chodziło? Zwiększy się komora spalania,gdyż skok tłoka będzie wynosił 96 mm. Czy taki składak będzie chodził na seryjnych podzespołach (głowica, kolektor ssący i wydechowy, sterownik)? Zależy mi bardzo na Waszej pomocy drodzy forumowicze.
Nie piszemy posta pod pstem - używamy przycisku "Edytuj"
Edytowany przez marek_kloss, 04 września 2015 - 16:28.
#8 OFFLINE
Napisany 04 września 2015 - 10:56
#9 OFFLINE
Napisany 07 września 2015 - 17:22
Blok 2.2 jest wyzszy.Ja zakladalem blok od 2.2 do reszty podzespolow 2.0. Tylko zakladasz pasek rozrzadu od 2.2 bo jest dluzszy o 2 zabki o ile dobrze pamietam.
A czy po takiej zmianie jest jakaś różnica w mocy?
#10 OFFLINE
Napisany 08 września 2015 - 07:47