Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

350.000 tysięcy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   blondyn2001

blondyn2001
  • 54 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: SWIDNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 26 lipca 2015 - 18:51

<p>witam wszystkich
mam Omegę 2.2 od 6lat, zaraz po zakupie założyłem instalacjeę BRC, przebieg przy zakupie 190.000 teraz 350.000 tysięcy, auto mi pasuję i ciężko się z nim roztać to moja 3 omega, wymieniłem niedawno dwumase,sprzęgło,i skrzynię ,listwę zaplonowa,wcześniej zawieszenie,chłodnice,nowe opony
bierze olej od zakupu ale teraz coraz więcej,znika w niedużych ilościach płyn do chłodnicy, poci się pod uszczelką głowicy,
auto jezdzi dobrze jest jak wino z wiekiem coraz lepiej ,ale czy juz nadzszedł ten czas?
mam na myśli przebieg 350.000 ile jeszce da rade?
ktoś z was miałpodobne przebiegi lub wyższe?
pozdrawiam

Edytowany przez dawtow, 27 lipca 2015 - 03:41.
wyczyściłem z ogłoszenia




#2 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 26 lipca 2015 - 21:18

Wsadz z 1500zl i zapomnisz o zamianie na kolejne 100 kkm

#3 OFFLINE   VeRay

VeRay

    Polar Sea Blue

  • 670 postów
  • Dołączył: 26-07-2009
  • Skąd: KaLIfornia

Napisany 26 lipca 2015 - 23:02

mam na myśli przebieg 350.000

Tyle to ona miała przejechane jak ja kupowałeś ;)

#4 OFFLINE   blondyn2001

blondyn2001
  • 54 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: SWIDNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 27 lipca 2015 - 18:20

TECHNIX masz na mysli wymiane uszczeli pod głowica? a co ze znikający płynem od chłodnicy ? dodam że klepią zawory

#5 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 28 lipca 2015 - 18:02

Uszczelka pod glowica moze miec wplyw na znikajacy plyn rowniez, ja na twoim miejscu wlozyl bym jeszcze 1.500zl i zrobil glowice i zawory i dalej smigal nastepne 100kkm

#6 OFFLINE   Krisco

Krisco
  • 167 postów
  • Dołączył: 23-01-2015

Napisany 31 lipca 2015 - 09:01

Blondyn wrzuć w samochód 2000 2500 zł i zapomnisz o wymianie auta jak mówią koledzy. Omega to jeden z ostatnich samochodów, który nie był gościem w wydziale planowania awarii. Ja sprzedałem insignię z 2010 roku i kupiłem Omegę. Jestem bardzo zadowolony. Ciężko będzie znaleźć coś pewnego i fajnego.

#7 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 lipca 2015 - 10:22

Ja sprzedałem insignię z 2010 roku i kupiłem Omegę.

ja planuje odworotną zamianę :)


 


#8 OFFLINE   pawel80

pawel80
  • 1 004 postów
  • Dołączył: 23-05-2009
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 31 lipca 2015 - 20:34

nie straszcie chłopaka, ja swój xev wyremontowałem kapitalnie w cenie 700zł .
przed remontem brała 3,5\100 po remoncie ok 0,04\1tys. więc nikt mi nie powie , że jest źle.
części kupić u np. "kczecha" i to nie tylko uszczelka pod głowicą i jedziesz następne tys km.
:d*pa: :milosc: :cycki: :vampire: :sex_klasyk: :smiley_emoticons_kings_aufsmaul

#9 OFFLINE   blondyn2001

blondyn2001
  • 54 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: SWIDNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 02 sierpnia 2015 - 12:59

dziękuje wszystkim za odpowiedzi

mam jeszce pytanie do wszystkich
co przy takim remoncie wymienić ?

ktoś zna dobrego mechanika na Dolnym Śląsku?

#10 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 02 sierpnia 2015 - 13:55

Ja bym wymienił kpl. pierścieni tłokowych na nominał, panewki korbowodowe na nominał a głowicę do dobrego zakładu na wymianę prowadnic zaworowych + gumki oczywiście (uszczelniacze) do tego ładnie doszlifowac zawory i nowe WSZYSTKIE uszczelki i zimmeringi silnika i spokój na długo.Tak zrobiłem u siebie, niedługo po zakupie (jak silnik umarł, dziura w tłoku, to przed naprawą oliwy palił 2 litry na 1000km, teraz po wszystkim po dotarciu i zmianie oleju na styntetyk 5W40 Liqui Moli od 5 tys. km nie ubyło ani grama, nawet jak jeździ na wysokich obrotach.

Edytowany przez technix, 02 sierpnia 2015 - 14:00.