Witam, od kilku dni mam problem z moją omegą. Auto najpierw przerywało w dolnym zakresie obrotów, po dodaniu gazu było ok, teraz po rozgrzaniu przerywa w całym zakresie. Co najdziwniejsze jak włącze tempomat wszystko jest ok. Mam trafiony nastawnik, co jakiś czas odcina podczas zmiany biegów ale tak jest od 3 lat. Nauczyłem się z tym żyć i wydaje mi sie że nie tutaj należy szukać przyczyny. Paliwo tankuje zawsze na tej samej stacji. Uważacie że wymiana filtra paliwa i przeczyszczenie układu może pomóc? Boje się myśleć że to moze byc wina wtryskiwaczy. Biore pod uwagę filtr paliwa świece i moze akumulator. Mam dodatkowy zawór zwrotny na przewodach paliwowych żeby paliwo się nie cofało. Jak to z omegą grzeje czasami świece po 2 razy więc może one są zuzyte. Najbardziej mnie zastanawia dlaczego na tempomacie nie ma tego problemu
0
Omega 2.5 td 96r przerywa
Rozpoczęte przez
stoye
, 18 lip 2015, 16:12
6 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2015 - 21:23
Znajomy powiedział że jeżeli na tempomacie idzie dobrze to winy trzeba szukac w czujniku\sterowniku od pedału gazu
#3 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2015 - 22:39
spróbuj przyspieszyc tempomatem..jak bedzie ok to tak jak kolega mówi pedał gazu do sprawdzenia albo jego wiązka
Edytowany przez Dawido89, 18 lipca 2015 - 22:39.
#4 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2015 - 09:37
Przyspiesza na tempomacie bez problemu, problem zaczyna się dopiero jak silnik się rozgrzeje. Do 92.5 stopnia jest ok na pedale gazu dopiero po jakiś 15-20 minutach jazdy zaczyna przerywać. Zastanawia mnie to że gdyby to byl sterownik lub wiązka to chyba od razu po odpaleniu ten problem by występywał? A powiedzcie mi czy zawór erg moze mieć wpływ na "przerywanie" auta?
Edytowany przez stoye, 19 lipca 2015 - 10:31.
#5 OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2015 - 17:49
Wymieniony potencjometr gazu, pompa z natwanikiem i nic. Powiedzcie mi jaka jest różnica na jeździe z tempomatem a jaka bez. Co wtedy dawkuje paliwo? W obu przypadkach nastawnik? Czy na te przerywanie może mieć wpływ wtrysk sterujący?
#6 OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2015 - 19:49
wiązka do przejrzenia na tempomacie wiązka od gazu jest nie uzywana
#7 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2015 - 19:17
Niestety to nie to sprawdzałem. A powiedzcie mi co jest odpowiedzialne za obroty na liczniku? Obrotomierz też mi wariuje nawet jak stoi odpalona po dłuższym czasie gdy nie naciskam gazu. Po naciśnięciu też... Jak jest z tym wtryskiem sterującym? Może nawalać jak mam noge na gazie a na tempomacie pracuje ok?