Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Mam problem z omegą 3,0

omega mv6 3.0

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
13 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   gzul

gzul

    gzul

  • 77 postów
  • Dołączył: 27-10-2008
  • Skąd: z PISZA
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 lipca 2015 - 17:59

Witam mam taki problem z omegą ....Tz idą dwie takie rurki aluminiowe chyba od egr łączą sie gumowym wezem no i ten wąz pali tz przepala po zalozeniu drugiego jest to samo po dodaniu gazu co moze być przyczyną ......



#2 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 20 lipca 2015 - 11:26

Chodzi Ci zapewne o te rurki od dogrzewania katów, skoro przepala gumę to po mojemu spaliny się cofają a nie powinny, nie śmierdzi z tamtych okolic spalinami?

Edytowany przez Aros, 20 lipca 2015 - 11:26.

Dodany obrazek


#3 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lipca 2015 - 17:48

po dodaniu gazu co moze być przyczyną

zapchany wydech

#4 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 21 lipca 2015 - 16:01

zapchany wydech

dokladnie wywal katy i po klopocie,mialem to samo,do 3 tys git powzyej gumki strzelaly

#5 OFFLINE   gzul

gzul

    gzul

  • 77 postów
  • Dołączył: 27-10-2008
  • Skąd: z PISZA
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 lipca 2015 - 17:16

Dzięki za informacje nie było mnie trochę ale zrobione katalizator wywalony wspawana rura i chodzi omega ale ......... Jest problem z wężykami podciśnienia chodzi oto ze wcale nie są podłączone jest sens podłączenia tak jak powinno być i czy ktoś by mógł pomóc dobrze by było jakieś fotki i krok po kroku jak z czym się jeee.....

#6 OFFLINE   Skit

Skit
  • 887 postów
  • Dołączył: 31-10-2010
  • Skąd: Karpin
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 31 lipca 2015 - 17:40

W sprawdzonych poradach jest schemat podcisnien cały do v6 :)

#7 OFFLINE   gzul

gzul

    gzul

  • 77 postów
  • Dołączył: 27-10-2008
  • Skąd: z PISZA
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 lipca 2015 - 18:06

Witam Skit lukałem na te silniki i nie mam pojęcia na jednym jest tak a na drugim jest co innego ......

#8 OFFLINE   Skit

Skit
  • 887 postów
  • Dołączył: 31-10-2010
  • Skąd: Karpin
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 02 sierpnia 2015 - 09:41

OD przewodu od serwa - dwa przewody - pierwszy do akumulatora podcisnien kolo filtra kabinowego w podszybiu(z akumulatora dalej wpada do kabiny na klimatronik i wraca na trójdrożny za silnikeim). Na drugim jest trójnik - z jednej strony do sterowania podciśnieniem odkurzacza przy lampie od kierowcy, Drugi leci do multiramu przy chłodnicy. Tam kolejny trójnik, jeden na zawór sterujący przepustnicą multiramu(od strony silnika), drugi na akumulator podciśnień na multiramie, skąd leci dalej na przepustnice z tyłu na dolocie. Akumulatory podciśnień nie są dwukierunkowe, wiec musisz zwrócić na to uwagę. Jesli masz rocznik ponizej 1997 to nie bedzie prawdopodobnie akumulatora na multiramie. Wtedy podciśnienie które z niego szło, leci bezposrednio z trójnika na zawór z tyłu dolotu :)

Tu masz schematy z omega owners, w wersji do z akumulatorem i bez. To są schematy od anglika wiec u ciebie serwo i filtra kabinowy bedą po przeciwnej stronie silnika :)

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Edytowany przez Skit, 02 sierpnia 2015 - 09:43.


#9 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 sierpnia 2015 - 18:14

Witam Skit lukałem na te silniki i nie mam pojęcia na jednym jest tak a na drugim jest co innego ......

weź się nie ośmieszaj :p

#10 OFFLINE   Skit

Skit
  • 887 postów
  • Dołączył: 31-10-2010
  • Skąd: Karpin
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 03 sierpnia 2015 - 12:13

weź się nie ośmieszaj :p


Spoko, spoko, niech pyta:) Po to jest forum :) Tylko nazwa tematu do zmiany zgodnie z regulaminem ;)

Edytowany przez Skit, 03 sierpnia 2015 - 12:37.


#11 OFFLINE   gzul

gzul

    gzul

  • 77 postów
  • Dołączył: 27-10-2008
  • Skąd: z PISZA
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 sierpnia 2015 - 15:24

Witam Skit a masz może jakieś fotki na silniku jak te podciśnienia są podłączone kolejno to bym poprosił a omegę mam 1999rok

#12 OFFLINE   Marcin2704

Marcin2704
  • 118 postów
  • Dołączył: 16-04-2015
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 sierpnia 2015 - 16:42

Jeśli chodzi Ci o te dwie cienkie rureczki to masz tu moje robocze filmiki, które kręciłem co by nie szukać potem tego:

https://www.dropbox.....49.40.mp4?dl=0
https://www.dropbox.....41.23.mp4?dl=0

I jeszcze taka fotka do tego:

https://www.dropbox.....33.15.jpg?dl=0

#13 OFFLINE   PiotrekGdynia

PiotrekGdynia
  • 18 postów
  • Dołączył: 15-09-2015
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 października 2016 - 10:52

Jak czytam ten opis to nie zgadza mi się to ze schematami, od serwa odchodzą dwa przewody podciśnienia, ale to ten z trójnikiem idzie do akumulatora podciśnień koło filtra kabinowego a ten pojedynczy do sterowania podciśnieniem odkurzacza?? Czy się mylę? 

OD przewodu od serwa - dwa przewody - pierwszy do akumulatora podcisnien kolo filtra kabinowego w podszybiu(z akumulatora dalej wpada do kabiny na klimatronik i wraca na trójdrożny za silnikeim). Na drugim jest trójnik - z jednej strony do sterowania podciśnieniem odkurzacza przy lampie od kierowcy, Drugi leci do multiramu przy chłodnicy. Tam kolejny trójnik, jeden na zawór sterujący przepustnicą multiramu(od strony silnika), drugi na akumulator podciśnień na multiramie, skąd leci dalej na przepustnice z tyłu na dolocie. Akumulatory podciśnień nie są dwukierunkowe, wiec musisz zwrócić na to uwagę. Jesli masz rocznik ponizej 1997 to nie bedzie prawdopodobnie akumulatora na multiramie. Wtedy podciśnienie które z niego szło, leci bezposrednio z trójnika na zawór z tyłu dolotu :)

Tu masz schematy z omega owners, w wersji do z akumulatorem i bez. To są schematy od anglika wiec u ciebie serwo i filtra kabinowy bedą po przeciwnej stronie silnika :)

Vacpipes.jpg

Vacpipesold.jpg


Edytowany przez PiotrekGdynia, 25 października 2016 - 11:00.


#14 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 października 2016 - 14:52

Jak czytam ten opis to nie zgadza mi się to ze schematami, od serwa odchodzą dwa przewody podciśnienia, ale to ten z trójnikiem idzie do akumulatora podciśnień koło filtra kabinowego a ten pojedynczy do sterowania podciśnieniem odkurzacza?? Czy się mylę? 
 

dobrze gadasz :)

http://forum.omegakl...6/#entry1010068


Edytowany przez robert514, 25 października 2016 - 14:54.