Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wentylator chłodnicy nie wyłącza się

wentylator chłodnicy

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   danceagent

danceagent

    DaBass

  • 48 postów
  • Dołączył: 27-02-2014
  • Skąd: Łódź - Retkinia
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 05 lipca 2015 - 17:56

Jak w temacie - wentylator chłodnicy nie chce się wyłączyć. Silnik ostygł, a o przekręceniu zapłonu chodzi cały czas na najwyższych obrotach.
Pytanie co za ile ? ;)



#2 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 05 lipca 2015 - 18:10

Przekaźnik albo czujnik. Jaki silnik?

#3 OFFLINE   danceagent

danceagent

    DaBass

  • 48 postów
  • Dołączył: 27-02-2014
  • Skąd: Łódź - Retkinia
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 05 lipca 2015 - 18:47

Potwór straszliwy - 8V :smiech:
Jeżeli przekaźnik to roboty zero, a jeżeli czujnik to gdzie jest i jak się go wymienia ? Bo podejrzewam, że jego koszty zabiją... :d

#4 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 05 lipca 2015 - 18:55

jak 2litrówka to raczej przekaźnik, no chyba że zwarcie. Działa tylko went. chłodnicy czy razem z klimą ?

Edytowany przez siuAda, 05 lipca 2015 - 18:56.


#5 OFFLINE   danceagent

danceagent

    DaBass

  • 48 postów
  • Dołączył: 27-02-2014
  • Skąd: Łódź - Retkinia
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 05 lipca 2015 - 19:19

Byłem teraz na dole przy aucie. Cisza.
Ale prawie jestem pewny, że nie wyłączał się tylko ten od chłodnicy płynu.

#6 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 05 lipca 2015 - 19:28

To musiał kręcić się na 2 biegu jeśli tylko ten

#7 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 lipca 2015 - 09:49

W moim przypadku objawy były identyczne, wymiana czujników nie przyniosła zakładanych rezultatów. Wymiana chłodnicy problem rozwiązała. Chłodnica była w środku tak zamulona, że pompka elektryczna nie była w stanie przetłoczyć płynu.

#8 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 07 lipca 2015 - 18:39

W 2.0 nie ma pompki elektrycznej ;)

#9 OFFLINE   danceagent

danceagent

    DaBass

  • 48 postów
  • Dołączył: 27-02-2014
  • Skąd: Łódź - Retkinia
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 11 lipca 2015 - 13:03

Problem ustał sam.
Na razie więc nic nie ruszam.





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: wentylator, chłodnicy