Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

HID - Pseudo Xenon z allegro


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1614 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 grudnia 2007 - 00:54

No to HID u Norberta właśnie założony :mrgreen: Zdjęcia tylko 3 bo późno było i strasznie zimno. Założenie około 2 godziny z wyjęciem lamp, montaż, regulacja. Przetwornice jak w oryginale pod lampami, kable uporządkowane, trochę pierniczenia przy mocowaniu żarnika. Podstawa żarówki jest cieńsza niż podstawa żarnika i trzeba było trochę powalczyć z drucikami do mocowania (niewykonalne bez zdjęcia lamp). Generalnie warto wydać te parę złotych, bo efekt w porównaniu do zwykłej żarówki kosmiczny. Nie jest to oryginał z jednego powodu, kształt odbłyśników jest trochę skopany, ale za te pieniądze WARTO. DEPO + HID + przesyłki = 760 zł.

DEPO + HID 6000K
Dodany obrazek

HELLA Ksenon 4300K
Dodany obrazek

4300K vs. 6000K
Dodany obrazek

#42 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 grudnia 2007 - 09:49

Heh i chyba sam się skuszę w końcu.
Chodź dalej zastanawia mnie sprawa przeglądów i ewentualnego spotkania z misiaczkami.

#43 OFFLINE   Zet_radom

Zet_radom

    Karol

  • 186 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 28 grudnia 2007 - 15:00

Ja też się bawiłem zeby żarnik przymocowac, ale jakoś poszło. Co do misiaczków, to poprostu mam ze sobą zwykłe żarówki i jak by co bede wymieniał na poboczu. Przecież nie zabiorą dowodu jak usuniesz "usterkę". Nie raz widziałem jak ktoś na poboczu zrywał folię z przednich szyb. Tyca też w końcu udało mi się ustawić. Jest dobrze, polecam.
Spójrz w lusterka, sprawdź dwa razy
!!! MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !!!

www.axel-pc.pl

#44 OFFLINE   Hrabia

Hrabia
  • 387 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 grudnia 2007 - 15:12

Albo jestem slepy, albo mi sie wydaje ale lampy u SYPUSa świecą gorzej na ksenonie niz na zwyklych ??

#45 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 28 grudnia 2007 - 15:17

Albo jestem slepy, albo mi sie wydaje ale lampy u SYPUSa świecą gorzej na ksenonie niz na zwyklych ??

Hrabia wydaje Ci się.

Bardzo dobrze wyszło :looz:
Choć zobaczymy po jakimś czasie jak to będzie świecić.
Bo Norbert'a lampy mają jakieś 2msc, HID dwa dni, a Sypus'a lampy mają lat :p

Ja tam jest za zapakowaniem takiego zestawiku do lampek + założenie spryskiwaczy.
I nic tylko świecić :mrgreen:

Tak więc Lord, bierz się chopie do roboty :p


Pozdro !

#46 OFFLINE   Hrabia

Hrabia
  • 387 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 grudnia 2007 - 16:01

Ale zobacz zdjęcie w nocy Thina i Sypusa mają tyle samo klevinow a jakos słabo u Sypusa to wygląda

#47 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 28 grudnia 2007 - 17:00

Ale zobacz zdjęcie w nocy Thina i Sypusa mają tyle samo klevinow a jakos słabo u Sypusa to wygląda

Słaba jakoś cyfrówki :lol:

#48 OFFLINE   V6

V6
  • 429 postów
  • Dołączył: 03-07-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 28 grudnia 2007 - 17:09

Czy dobrze rozumiem, jak mam zamontowane spryskiwacze i założe DEPO + HID 6000K ,to policja nie będzie sie czepiac i nie będzie problemów z przeglądem? Szczerze troche sie wtym pogubiłem :oops: :?:

#49 OFFLINE   THIN

THIN
  • 1 365 postów
  • Dołączył: 31-08-2007
  • Skąd: Konstancin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 28 grudnia 2007 - 18:07

Czy dobrze rozumiem, jak mam zamontowane spryskiwacze i założe DEPO + HID 6000K ,to policja nie będzie sie czepiac i nie będzie problemów z przeglądem? Szczerze troche sie wtym pogubiłem :oops: :?:



Chyba nie powinno być problemów :driver: Ja nie mam sprysków i narazie jeżdżę - pojadę za pół roku na przegląd i jak się czepnie to żarówki będę zmieniał :lol:

 


#50 OFFLINE   V6

V6
  • 429 postów
  • Dołączył: 03-07-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 28 grudnia 2007 - 18:28

No dobra tylko który zestaw wybrać, bo w H1 i w H7 jest 6000k
Towar dostepny od reki !!!!!!!!!!!!!!!!!
H1 5000K,6000K,8000K
H3 5000K,6000k,8000K
H4 ,8000K
H7 5000K,6000K ,8000K
:cry: :oops: :roll:

#51 OFFLINE   Zet_radom

Zet_radom

    Karol

  • 186 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 28 grudnia 2007 - 19:33

Ja kupiłem H1 5000K, a jak by był 4300 to bym kupił taki im mniejsza temp komloru tym więcej Lumenów czyli mocniejsze światło.
Spójrz w lusterka, sprawdź dwa razy
!!! MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !!!

www.axel-pc.pl

#52 OFFLINE   V6

V6
  • 429 postów
  • Dołączył: 03-07-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 28 grudnia 2007 - 19:44

Orginalnych xenonów nie kupie bo drogie jak diabli :censored: :bad:
Te lampy które mam swiecą jak w kombajnie :mrgreen:
Dlatego chyba się skusze na depo lub tyc + własnie ten pseudo xenon z allegro.
Musze coś zrobić z tymi światłami bo naprawde jest tragedia, w passacie mijania świeciły jak tu długie , ciemno i jeszcze raz ciemno :shock: :shock: :shock:

W niedziele przejade się na giełde do Słomczyna lub na Żerań :mrgreen: :wink:, zobacze jak się ceny kształtuja w porównaniu z allegro.

#53 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 grudnia 2007 - 19:42

Wątek wyczyściłem. Każdy post niezwiązany z tematem usunę i dam warna.

EOT

#54 OFFLINE   Sitas

Sitas

    kombinator

  • 429 postów
  • Dołączył: 21-03-2007
  • Skąd: Morąg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 grudnia 2007 - 20:42

Czy dobrze rozumiem, jak mam zamontowane spryskiwacze i założe DEPO + HID 6000K ,to policja nie będzie sie czepiac i nie będzie problemów z przeglądem? Szczerze troche sie wtym pogubiłem :oops: :?:


A co z "samopoziomowaniem" ??

#55 OFFLINE   dlotiv

dlotiv

    Wujek Samo Zło

  • 862 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: Zwierzyniec/Northampton
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 29 grudnia 2007 - 21:35

Jeśli mogę coś dodać, to zwróćcie uwagę na zbyt duże doświetlenie prawej strony (pobocze), na zdjęciu THIN widać plamę swiatła... która może oślepiać np. podczas wyprzedzania lub podczas jazdy lewym pasem drogą dwupasmową. Pamiętajcie, że soczewki ksenonów mają inny profil przesłony - konstruktorzy nie zrobili tego ot tak sobie, bo im się tak zamarzyło tylko wynika to z o wiele większego natężenia światła palnika lampy wyładowczej. Zresztą dobre lampy Helli nie są takie tragiczne jeśli chodzi o oświetlenie drogi - pod warunkiem, że są czyste i ich klosze nie są zmatowiałe.
Więc nie patrzcie tylko na swoje autko i to czy Wy dobrze widzicie, tylko pomyślcie ile możecie szkody wyrządzić takimi pseudoksenonami. Poza tym jaka różnica, czy Wy w coś uderzycie czy ktoś oślepiony Waszymi lampkami w Was palnie?

#56 OFFLINE   THIN

THIN
  • 1 365 postów
  • Dołączył: 31-08-2007
  • Skąd: Konstancin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 grudnia 2007 - 22:22

Na moich fotach może nie być dokładnie odzwierciedlone to co powinno być bo mnie się lampy rozregulowały i trza pojechać ustawić - obydwie świecą za ostro na prawo niestety :evil:

 


#57 OFFLINE   slawekradosz

slawekradosz
  • 89 postów
  • Dołączył: 02-06-2007

Napisany 29 grudnia 2007 - 22:33

U mnie problemik jest taki, że po poprzednim ołnerze została mi lewa(oryginalna)lampa H1/H7 Hella wręcz nowiutka niematowa błyszcząca (igła) natomiast prawa to też Hella, ale D2S/H7 i nie taka igła. I teraz zastanawiam sie co zrobić, czy poszukać Helli H1/H7 i wywalić tego D2Sa dołożyć potem HID z allegro, czy może zakupić komplet TYC/DEPO i tam zakładać tego HIDa. Mam też możliwość zamiany tego D2Sa na H1/H7 ale jest połamana regulacja w środku - trzeba odczepić szkło od obudowy i kleić. Ciekawe też czy może lepiej kupić TYCe/Depo, ale z ryflowaniem pod ksenony i tam montować HID. Nie wiem co zrobić - za konstruktywne porady dziekuję z góry - oraz troszke OT na temat tych szpar pomiędzy blachą a relektorem - jak je zlikwidować. Na zdjęciu jest lampa ksenonowa D2S a w kółku zaznaczona jest różnica pomiędzy lampą ksenonową a zwykłą Dodany obrazek

#58 OFFLINE   Zet_radom

Zet_radom

    Karol

  • 186 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 30 grudnia 2007 - 01:27

Jeśli mogę coś dodać, to zwróćcie uwagę na zbyt duże doświetlenie prawej strony (pobocze), na zdjęciu THIN widać plamę swiatła... która może oślepiać np. podczas wyprzedzania lub podczas jazdy lewym pasem drogą dwupasmową. Pamiętajcie, że soczewki ksenonów mają inny profil przesłony - konstruktorzy nie zrobili tego ot tak sobie, bo im się tak zamarzyło tylko wynika to z o wiele większego natężenia światła palnika lampy wyładowczej. Zresztą dobre lampy Helli nie są takie tragiczne jeśli chodzi o oświetlenie drogi - pod warunkiem, że są czyste i ich klosze nie są zmatowiałe.
Więc nie patrzcie tylko na swoje autko i to czy Wy dobrze widzicie, tylko pomyślcie ile możecie szkody wyrządzić takimi pseudoksenonami. Poza tym jaka różnica, czy Wy w coś uderzycie czy ktoś oślepiony Waszymi lampkami w Was palnie?



Zgadza się, prawa strona jest mocniej doświetlona, dokładnie widzę linie światło-cienia na znakach drogowych. Z ciekawości wsiadłem w auto zony, a ona jechała lewym pasem, wyprzedzała mnie moją omegą, uwierz że to światło ma sie nijak do gościa, który jedzie za mną ze źle ustawionymi zwykłymi lampami. A takich jest niestety mnóswto. Wszystkie rozwiązania mają swoje wady i zalety. Wiadaomo, że najlepiej wsadzić oryginał, jednak nie mam zamiaru inwestować w samochód wart 10 czy 11 000 zł 2000 w same światła. Gdyby Opel zrobił oryginalne lampy, które świecą normalnie (poprzednio miałem vectre A i na światła nigdy nie nazekałem) to nawet przez chwile nie pomyslał bym o takiej zmianie. Zdecydowałem się na zakup po ostatnim wyjezdzie na Słowacje, lekka mrzawka, noc, a ja totalnie ślepy, światła myłem co 20 km bez skutku. Przez 80 Km po górach umęczyłem się jak bym przejechał conajmniej 600, normalnie tragedia. W tym przypadku trzeba wybrac "lepsze zło". Albo ja nic nie widzę, albo widzę ale moge czsami kogoś oślepić (świtała ustawiłem niżej niż być powinny) i jestem na bakier z przepisami. Ja wybrałem druga opcje. Każdy jest świadomy tego co zakłada, myśle że można w tym wątku ewentualnie polecić lub znegować dany zestaw HID.

Pozdrawiam
Spójrz w lusterka, sprawdź dwa razy
!!! MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !!!

www.axel-pc.pl

#59 OFFLINE   TomekSS

TomekSS
  • 167 postów
  • Dołączył: 27-06-2007
  • Skąd: Katowice

Napisany 30 grudnia 2007 - 23:46

THIN, - Czy mógłbyś wrzucić fotke jak zamontowałeś przetwornice ?.
Była: Omega B 2.5TD , Aktualnie: Skoda Felicja 1.3

#60 OFFLINE   junteczek

junteczek
  • 110 postów
  • Dołączył: 13-01-2007
  • Skąd: brwinów

Napisany 31 grudnia 2007 - 12:28

pozwolicie ze sie podepne pod temat jezeli chodzi o przeglad nie ma z tym zadnych problemów nie czepiaja sie gdy juz mialem podpity przeglad spytalem sie jak to jest z tymi xenonami dokladanymi i facet powiedzial ze nie ma w polskich przepisach drogowych ze xenon musi miec spryskiwacze na reflektory ani samo poziomowania jedyne co jest wymagane to zeby światło układało sie w tak zwanego "ptaszka"wiec nie ma z tym problemu dodam jeszcze że gość z przegladów jeździ omega i ma też taki zestaw
lalalalallalalalalala