Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zaproszenie na Ślub Macieja i Iwony 20.06.2015 Woźniaków - ok. Kutna woj Łódzkie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
16 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 maj 2015 - 11:12

No to już tak oficjalnie. Miło będzie zobaczyć chociaż z jedną osobę z forum:)

Dodany obrazek



 


#2 OFFLINE   omega ele

omega ele

    Tylko omega! :D

  • 334 postów
  • Dołączył: 13-11-2013
  • Skąd: Besiekiery
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 10 maj 2015 - 12:51

Jak mi nic nie wypadnie w weekend 20 czerwca( bo rozkręcam mały interes i różnie to będzie bywać w weekendy) to napewno się zjawię i myślę że nie tylko ja :)

#3 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 maj 2015 - 12:54

:)


 


#4 OFFLINE   BialyOmega

BialyOmega
  • 98 postów
  • Dołączył: 08-04-2015
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 10 czerwiec 2015 - 20:52

Myślę, że i ja bym mógł być ;)
Tylko bym nie był sam jak u Premiera :sad:

#5 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 czerwiec 2015 - 21:29

Myślę, że i ja bym mógł być ;)
Tylko bym nie był sam jak u Premiera :sad:


myślę że nie będziesz sam bo misiek12 będzie, omega ele (tak mi się obiło) będzie i paru ziomków z mazowieckiego. Zapraszam tu

http://forum.omegakl...ad.php?t=103796

Będzie nam bardzo miło widzieć kolejną osobę


 


#6 OFFLINE   BialyOmega

BialyOmega
  • 98 postów
  • Dołączył: 08-04-2015
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 czerwiec 2015 - 15:09

I jak? Jedzie kto od Łodzi strony?

#7 OFFLINE   vervesen

vervesen
  • 245 postów
  • Dołączył: 22-02-2013
  • Skąd: Niemcy.- SüW AL13
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 czerwiec 2015 - 20:16

Ja bede lecial od strony tomaszowa mazowieckiego

A tu link do trasy tora bede lecial wiec moze ktos sie przyczepic :-)

https://www.google.p...f8af3!3e0?hl=pl


 

 


#8 OFFLINE   digi

digi

    Cateromega Irmscher

  • 1892 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 1.8 E18NVR gaźnik

Napisany 19 czerwiec 2015 - 21:34

Koledzy,Panowie!!
Nie jadę jutro bo ma padać a naprawdę bez słonecznej pogody ślepy zauważy ze mam reflektor zrypany od str.kierowcy!!
Naprawdę chciałem jutro sie przejechać, reasumujac miałem nadzieję ze forumowy kolega pomoże mi w problemie-stety :nie:
Nie pojadę bo laweta będzie kosztować.
Naprawdę miałem i mam szczere chęci!!
:placzacy:
Przepraszam choć to moze głupio brzmi!!

#9 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 19 czerwiec 2015 - 21:44

Przejedz przez Dziulomin naprawimy i polecisz dalej ;)

#10 OFFLINE   BialyOmega

BialyOmega
  • 98 postów
  • Dołączył: 08-04-2015
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 czerwiec 2015 - 21:57

Koledzy,Panowie!!
Nie jadę jutro bo ma padać a naprawdę bez słonecznej pogody ślepy zauważy ze mam reflektor zrypany od str.kierowcy!!
Naprawdę chciałem jutro sie przejechać, reasumujac miałem nadzieję ze forumowy kolega pomoże mi w problemie-stety :nie:
Nie pojadę bo laweta będzie kosztować.
Naprawdę miałem i mam szczere chęci!!
:placzacy:
Przepraszam choć to moze głupio brzmi!!


No szkoda. A już myślałem, że oglądnie się na żywo tę Twoją torpedę.

#11 OFFLINE   digi

digi

    Cateromega Irmscher

  • 1892 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 1.8 E18NVR gaźnik

Napisany 19 czerwiec 2015 - 22:06

No szkoda. A już myślałem, że oglądnie się na żywo tę Twoją torpedę.


Naprawdę chciałem zrobić Mackowi niespodziankę!!
Nie znam Go ale to mało ważne,liczy sie fakt.
Ale w moim zyciu jak w kalejdoskopie :D
Chciałbym tam być!!
Sorki!!

#12 OFFLINE   BialyOmega

BialyOmega
  • 98 postów
  • Dołączył: 08-04-2015
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 czerwiec 2015 - 22:10

Naprawdę chciałem zrobić Mackowi niespodziankę!!
Nie znam Go ale to mało ważne,liczy sie fakt.
Ale w moim zyciu jak w kalejdoskopie :D
Chciałbym tam być!!
Sorki!!


Tak czy siak jeszcze będzie czas :)

#13 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 20 czerwiec 2015 - 04:21

Digi tam nie wal frana tylko przyznaj się że dupska nie mogłeś zmieścić w gajer hehe :)
a tak serio to rozumiem... nadrobimy na jesiennym zloci o ile się wybierasz.
Strzała ziom ! :)


 


#14 OFFLINE   BialyOmega

BialyOmega
  • 98 postów
  • Dołączył: 08-04-2015
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 20 czerwiec 2015 - 23:20

a tymczasem zdrowie młodej pary
:w_morde:
Dodany obrazek[/URL]
Dodany obrazek[/URL]
Dodany obrazek[/URL]

#15 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 21 czerwiec 2015 - 02:27

A taki dobry chłopak był... :(

#16 OFFLINE   Skit

Skit
  • 882 postów
  • Dołączył: 31-10-2010
  • Skąd: Karpin
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 21 czerwiec 2015 - 08:43

A taki dobry chłopak był...


...teraz będzie dużo pił....;)

#17 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 21 czerwiec 2015 - 11:09

...teraz będzie dużo pił....


... w ukryciu :F...