Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

XIX Zlot OKP - Koszalin 2015 - kto jedzie z pomorskiego ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
77 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   GosiaAsia

GosiaAsia

    Szpieg Szoguna

  • 58 postów
  • Dołączył: 25-11-2012
  • Skąd: Gdańsk-Holandia
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 kwiecień 2015 - 09:43

Najłatwiej na zlocie u Pana gadżeta .

#22 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4915 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwiecień 2015 - 17:50

A gdzie można jakieś naklejki klubowe albo flagi dorwać ?



Mam jeden kpl. w garażu - został mi - mogę pożyczyć na przejazd - bo zapewne o to chodzi , żeby pojechać "oflagowany" na zlot a nie po zlocie :D
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

#23 OFFLINE   trapezoid

trapezoid
  • 160 postów
  • Dołączył: 29-10-2012
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 kwiecień 2015 - 17:58

Si. jestem chętny

#24 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4915 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwiecień 2015 - 18:02

Si. jestem chętny


Ok zapakuję do bagaży - ruszasz w czwartek czy w piątek ??


BTW - przekaże Ci na spocie w przyszłym tygodniu
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

#25 OFFLINE   trapezoid

trapezoid
  • 160 postów
  • Dołączył: 29-10-2012
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 kwiecień 2015 - 18:03

planuję w czwartek, ale życie pokaże :-)

#26 OFFLINE   kolec.pjb

kolec.pjb

    pierwsza szóstka okp

  • 294 postów
  • Dołączył: 25-04-2009
  • Skąd: NKE / GD
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwiecień 2015 - 19:32

planuję w czwartek, ale życie pokaże

to jeszcze nie wiesz........ :plask:


 


#27 OFFLINE   trapezoid

trapezoid
  • 160 postów
  • Dołączył: 29-10-2012
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 kwiecień 2015 - 19:43

w domu już ustalone, że czwartek,
ale nie wiem jak w pracy, bo u mnie to można planować na 2 godziny do przodu :D

#28 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 maj 2015 - 10:11

Parę dni temu jechałem "dołem" na koszalin i odradzam tą drogę :/
Koleiny koszmarne, dziury


Najlepsza opcja jechać normalnie Gdynia -> Lębork -> Słupsk -> koszalin

#29 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 14 maj 2015 - 11:18

Parę dni temu jechałem "dołem" na koszalin i odradzam tą drogę :/
Koleiny koszmarne, dziury


Najlepsza opcja jechać normalnie Gdynia -> Lębork -> Słupsk -> koszalin


sa plusy i minusy obu drog,co do koszmarnych dziur i kolein to sie nie zgodze,ale moze zbyt krotko jezdze zeby mi to ceniac jak droga jest koszmarna :D

gora ma swoje zalety bo duzo przejzadow jest przez miasto co liczy sie z korkamii :D uciazliwa jazda,plus dolu, ze jest przejazd praktycznie przez miasteczka,minus obu tras to fotoradarow nawalone i na gorze i na dole,ja osobiscie jezdze dolem,bo nie ma takiego ruchu jak na gorze,tam jazda jest uciazliwa,nawierzchnie nie sa zle i juz bez przesady,ze jakies koleiny i tragedia jest :p

#30 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 14 maj 2015 - 11:58

sa plusy i minusy obu drog,co do koszmarnych dziur i kolein to sie nie zgodze,ale moze zbyt krotko jezdze zeby mi to ceniac jak droga jest koszmarna :D

gora ma swoje zalety bo duzo przejzadow jest przez miasto co liczy sie z korkamii :D uciazliwa jazda,plus dolu, ze jest przejazd praktycznie przez miasteczka,minus obu tras to fotoradarow nawalone i na gorze i na dole,ja osobiscie jezdze dolem,bo nie ma takiego ruchu jak na gorze,tam jazda jest uciazliwa,nawierzchnie nie sa zle i juz bez przesady,ze jakies koleiny i tragedia jest :p


Cała prawda;) jestem za jechaniem dołem.

#31 OFFLINE   trapezoid

trapezoid
  • 160 postów
  • Dołączył: 29-10-2012
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 maj 2015 - 12:27

normalnie A6 ;-)
przecież tam jest kilka miejsc gdzie trzeba zwolnić a tak to się leci ile fabryka dala :-)
Poza tym godzina jest taka że korki to tylko na parkingu na którym się zbieramy będą :-)
druga trasa potrafi zmęczyć bo zamiast 3h jedzie się 4h.

#32 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 14 maj 2015 - 13:22

normalnie A6 ;-)

ta droga jet tylko pod szczecinem ,a autostrady do koszalina nie ma

#33 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 maj 2015 - 14:42

wymyślacie.
trasa górą jest normalna i najlepsza na koszalin niż przez jakies popidziawy jechać...
2.5h ostatnio i trasa zrobiona.
korki od 11-14 ? nie przesadzajmy to nie bedzie weekend gdy jedzie sie w sezonie na hel.

#34 OFFLINE   Nelka

Nelka
  • 243 postów
  • Dołączył: 09-12-2013
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 maj 2015 - 15:39

2.5h ostatnio i trasa zrobiona.


i tylko jedno foto :) :D

#35 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 maj 2015 - 15:52

heheh foto było w drodze na tor :D w mieście :]

#36 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1590 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Susz / Gdańsk
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 maj 2015 - 16:50

mi tam rybka :p

#37 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 maj 2015 - 18:29

ok to jak sie prezenci lista na chwile obecną...

ustawiamy się standart 10:30 Matarnia parking przy rondzie
o 11:00 ruszamy ?


Lista:
czwartek
1. wiolcia + jacagda + M_K
2. Rafke
3. Kolec.pjb + Ewelina
4. Dreed -
5. Adam10
6. Arnixx,
7.
8.
9.
10.
11.
12.


Jak reszta ??
określać się żeby było wiadomo na kogo mamy czekać

#38 OFFLINE   digi

digi

    Cateromega Irmscher

  • 1892 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 1.8 E18NVR gaźnik

Napisany 14 maj 2015 - 18:37

Z klossem rozmawiałem, to ze niby 10:00 na Matarni, jakiś :pet: zbieramy sie do kupy, bo to i tak wyjdzie 10:40 pewnie.Trzeba brać po uwagę ze ktos sie moze spóźnić.
Ja myślę 10:00 Matarnia. Jak zbierzemy sie wszyscy to dzida odrazu.
Najwyżej za miastem zrobimy sobie stop na :kawa:

#39 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7691 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 maj 2015 - 18:51

ja się nie wypowiadam, bo nie wiadomo czy pojadę we czwartek :masakra:

#40 OFFLINE   trapezoid

trapezoid
  • 160 postów
  • Dołączył: 29-10-2012
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 maj 2015 - 19:20

Mój szef wpadł na pomysł, że mam być w piątek rano w Szwajcarii po auto :-/
Ale jest duża szansa, że pojadę jednak po weekendzie, wiec na listę się nie pisze, a jeśli będę w kraju to się stawie na wyznaczonym parkingu :-)

ta droga jet tylko pod szczecinem ,a autostrady do koszalina nie ma


Nie wierzę., to może święty Mikołaj tez nie istnieje? :-p