tuleja wspornika drążka kierowniczego - wymiana
#41 OFFLINE
Napisany 06 marca 2008 - 12:51
widiząłm jak zdejmują drążek środkowy z podporami...
normalnie targedia...
- podpory złom totalny... do wymiany
- drążek środkowy(końcówki) - tragedia.... do wymiany...
- drążki końcowe z końcówkami.... powiedział tak... nie ma tragedi... ale lepiej wymienić całość......
podpor 115x2=230zł
drążek środkowy około 200zł
robocizna = ?
końcówki drążka końcowego szt4 = TU PROSZE NAPISAĆ ILE TO MOŻE KOSZTOWAĆ...
#42 OFFLINE
Napisany 06 marca 2008 - 13:56
końcówki drążka końcowego szt4 = TU PROSZE NAPISAĆ ILE TO MOŻE KOSZTOWAĆ...
ja placilem kolo 60 pln za strone. chyba Meyle.
#43 OFFLINE
Napisany 06 marca 2008 - 16:30
stan wiedzy na godzine 16.29
podpory drążka kierowniczego - 115zł x2 = 230zł
drążek środkowy - = 220zł
robocizna = ?
#44 OFFLINE
Napisany 07 marca 2008 - 15:48
- drążek środkowy + podpora prawa = 359 zł
- wymiana.... tu jest problem.... :hehe: bo się strasznie wytargowałem...
teraz już nie . tylko coś jeszcze puka po prawej stronie...
diagnoza...
drążki OBOWIĄZKOWO DO WYMIANY i zbieżność ...
nie ma rady trza robic ale to w przyszłym tygodniu...
SŁUCHAJCIE
do tej pory myślałem ze wszysto jest OK w układzie kierowniczym... ale po wymianie drazka środkowego i tej podpory... kierownica nie drży podczas hamowania... nie telepie samochodem na prawo i lewo, jest sztywniejszy a cąły układ kierwoniczy lepiej pracuej, elasycznie... w pierwzej chwili myślałem że nie mam wspomagania... ale to tyko złudzeniepoprostu wszystko pracuje nie ma żadnych luzów oprócz tego pukania(końcówki szt 4.)
miłego czytania
pozdr
P.S.
zastanawiam się nad tym czo to nie przypadkiem sworzeń na wachaczu.... bo luzów w kierownicy nie ma... ruszam delikatnie kierwonica w prawo w lewo nic nie puka... koła od razu ragują na najmnieszy ruch...
#45 OFFLINE
Napisany 07 marca 2008 - 16:11
#46 OFFLINE
Napisany 07 marca 2008 - 18:55
ja kupiłem kompletne drążki po ok 60 zł teknorot (od kolegi kczech) a puka mi dalej bo nie zmieniłem jedynie gum na stabilizatorze(końcówki szt 4.)
#47 OFFLINE
Napisany 07 marca 2008 - 20:29
bo nie zmieniłem jedynie gum na stabilizatorze
chodzi ci o te gumy które podtrzymuja stabilizator??
#48 OFFLINE
Napisany 07 marca 2008 - 20:38
tak te co mocuja go do przedniego wózkaGachu napisał/a:
bo nie zmieniłem jedynie gum na stabilizatorze
chodzi ci o te gumy które podtrzymuja stabilizator??
#49 OFFLINE
Napisany 07 marca 2008 - 20:42
ale stuka w kole jak się jedzie to słychac bardzo po prawej na dole....
ale czamai wydaj misię że i nagórze.... tak na wysokości schowka...
#50 OFFLINE
Napisany 07 marca 2008 - 20:45
u mnie tez był problem z ustaleniem miejsca pukania bo zmieniłem drążki, tuleje i sworznie a pukało dalejo tym nie pomyślałem....
ale stuka w kole jak się jedzie to słychac bardzo po prawej na dole....
ale czamai wydaj misię że i nagórze.... tak na wysokości schowka...
#51 OFFLINE
#52 OFFLINE
Napisany 07 marca 2008 - 21:46
#53 OFFLINE
#54 OFFLINE
Napisany 27 maja 2008 - 21:35
tracam do tematu
do dzisaj wymeiniłem...
drązek środkowy... i lewa podpora drązka kierowniczego...
sdamochodzik lepiej utrzymywał prosty tor jazdy... nie latał na boki...
stukało dalej...
dalej wymieniłem tuleje na wachaczu... bo jedna byłą cąłkowicie zerwana...
samochodizk leiej się tzrymał na zakrecie w lewo...
dalej stukało o prawej stronie...
diagnoza mechanika.. końcówki drazków i łącznik stabilizatora...
okazało się że...
górne mocowanie amortyzatora... było prktycznie rozsypane.... wszystko powycierane...
po wymainie zero stuków z prawej strony... z lewej jeszcze nie stuka na szczescie pozdro
#55 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2008 - 18:11
#56 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2008 - 18:32
URL mi nie działa więc musze tak wklejać
#57 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2008 - 19:59
#58 OFFLINE
Napisany 12 września 2008 - 21:40
#59 OFFLINE
Napisany 13 września 2008 - 08:58
Nie oszczędzaj na tym elemencie. Ja kupiłem polskiej produkcji za 50zł (innego nie mieli) i jest gorzej niż przed zmianą.
#60 OFFLINE
Napisany 15 września 2008 - 10:25