Śwajcary są tera passe ale ten mi się widzi, przynajmniej z wyglądu, jasny środek w srebrnej budzie :ok: po zdjęciach nie ma się do czego przyczepić (uszczelka w bagaju urwana i coś lewy halogen zaparowany ostro, parktronic jakaś samoróba). Ciekawe co pod maską. Poproś o więcej zdjęć, też tylnego nadkola przy otwartych drzwiach. Przebieg - jedyny właściwy Dr. Watson podpowiada mi, że malowana ale i tak fajna.Co powiecie o tym egzemplarzu? http://otomoto.pl/op....C36242814.html
Omega BFL 3.0 V6 Manual
#21 OFFLINE
Napisany 15 marca 2015 - 21:24
#22 OFFLINE
Napisany 15 marca 2015 - 21:40
Moim zdaniem do gruntownego prześwietlenia.
Szkoda że automat. Chyba że lubisz
#23 OFFLINE
Napisany 15 marca 2015 - 23:05
Moim zdaniem do gruntownego prześwietlenia.
I to do bardzo gruntownego prześwietlenia
Zapewne to autko jest od jednego z dwóch braci handlarzy
#24 OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 13:42
I to do bardzo gruntownego prześwietlenia
Zapewne to autko jest od jednego z dwóch braci handlarzy
Zawsze miałem auta z manualną skrzynią biegów, raz kolega oddał do naprawy Mondeo z automatyczną skrzynią biegów - tak mi się świetnie jeździło, że spodobał się i codziennie myślałem gdzie by tu pojechać jeszcze a w mieście bajka tylko 136 koni nie robiło szału, nie wiem jak jest w Omedze 3.0 V6 Większość jazdy u mnie odbywa się na trasie krajowej, autostradzie. Narazie używam Hyundai Coupe 2.0 ale brakuje wygody i mocy dla tego od dłuższego czasu myślę nad Omegą
Myślę że taka omega 3.0 V6 nawet w automacie o wiele lepiej przyśpiesza niż Moje Coupe, raz tylko miałem przyjemność jeździć MV6 w manualu z boxem Mantzel i uśmiech nie schodził z twarzy
#25 OFFLINE
Napisany 16 marca 2015 - 20:41
W manualu to sekunda mniej do setki. Takie wartości dawno nie robią wrażenia bo byle miejskie wozidło ma podobne a nawet lepsze osiągi. Ale tu moc + moment + pojemność itd robi swoje...
#26 OFFLINE
#27 OFFLINE
Napisany 17 marca 2015 - 19:58
Za to w manualu, to rakietaMV6 w automacie to mół. Miałem to wiem
#28 OFFLINE
Napisany 17 marca 2015 - 20:28
MV6 w automacie to mół. Miałem to wiem
chyba na 1/4 z audi rs6
#29 OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 17:22
Gdyby znalazł zadbaną w automacie 3.0, 3.2 V6 decydować się?
W razie w poszłaby przekładka z automata na manual tylko czy w 1000zł się zmieszczę za taką przyjemność?
Kalkulator online wylicza mi, że przykładowy koszt sprowadzenia Omegi 3.0-3.2 wyszedłby ok 2500zł czy to prawda?
Nie ukrywam, że wolę dać 14 000zł za zadbaną Omegę aby pojeździła jeszcze i ruda jej nie zżerała, tak czy inaczej na wstępie poszła by konserwacja podwozia aby mieć spokój
#30 OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 18:39
dolicz ,oplate recykligowa w PL + rejestracja .Ja placilem kompletne przerejstrowanie z Niemiec 2500 ,wlacznie z Oc .Kalkulator online wylicza mi, że przykładowy koszt sprowadzenia Omegi 3.0-3.2 wyszedłby ok 2500zł czy to prawda?
Znasz jezyk ,pewnie ze jedz jak masz na to czas i checi.Sam bedziesz dla siebie szukac wiec napewno kupisz cos dobrego .No Omegi za 1000zl to nie kupisz ,chyba ze jakies padlo .
Niemiec jak ma dobre, to tanio nie odda ,nawet starego gruchota.Zobacz sobie jak cenia Omegi wypasione z silnikami 3.0/3.2 .Najlepiej obgadaj temat z PL i jedz w 2,3,4,5,6 miejsc i zdecydujesz .Ja bylem szukac to ,gazet milion i wrocilem PKS-em ,ale to byly inne lata ,jakies 2003 rok.
#31 OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 19:22
dolicz ,oplate recykligowa w PL + rejestracja .Ja placilem kompletne przerejstrowanie z Niemiec 2500 ,wlacznie z Oc .
Znasz jezyk ,pewnie ze jedz jak masz na to czas i checi.Sam bedziesz dla siebie szukac wiec napewno kupisz cos dobrego .No Omegi za 1000zl to nie kupisz ,chyba ze jakies padlo .
Niemiec jak ma dobre, to tanio nie odda ,nawet starego gruchota.Zobacz sobie jak cenia Omegi wypasione z silnikami 3.0/3.2 .Najlepiej obgadaj temat z PL i jedz w 2,3,4,5,6 miejsc i zdecydujesz .Ja bylem szukac to ,gazet milion i wrocilem PKS-em ,ale to byly inne lata ,jakies 2003 rok.
Zgadza się, w Niemczech cenią sobie Omegi, w przyzwoitym stanie trzeba ponad 10 000zł mieć przygotowane bez opłat ale wolę dołożyć więcej za lepszy stan. Na omegę przygotowane mam 15 000zł może coś się trafi tylko przewaga 3.0, 3.2 to niestety automat
#32 OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 20:16
#33 OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 20:36
#34 OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 20:37
3.2 bardzo fajnie jeździ w automacie i nie jest aż taki muł, 0-100 obrabia w 8s
Nie bijmy piany o 1 sekundę, ale 8 sekund nie jest realne.
Tak samo jak 12,8 w 8V
Smutne, ale faktycznie większość Omeg objedzie byle nie podstawowy kompakt w dieslu
#35 OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 20:47
Nie bijmy piany o 1 sekundę, ale 8 sekund nie jest realne.
Tak samo jak 12,8 w 8V
Smutne, ale faktycznie większość Omeg objedzie byle nie podstawowy kompakt w dieslu
Za to na autostradzie gdzie żywot podstawowego kompaktu w dieslu się kończy tam V6 w Omedze idzie dalej
Można pokusić się o boxa mantzel do V6 i osiągi odczuwalne - bynajmniej tak było w Omedze znajomego.
Do zabawy będzie Hyundai Coupe a do komfortowej jazdy Omega - z takiego założenia wychodzę
#36 OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 21:15
Do zabawy będzie Hyundai Coupe a do komfortowej jazdy Omega - z takiego założenia wychodzę
I tutaj się rozumiemy :hihi:
Jedno auto do komfortowego poruszania się, drugie do zabawy
Możemy przebić piątkę :like_it:
#37 OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 21:51
Nie bijmy piany o 1 sekundę, ale 8 sekund nie jest realne.
Jest całkiem możliwe, mi udało się taki wynik bez problemu osiągnąć na prostej drodze
Widzę jednak, że bazujesz tylko na informacjach z wikipedii. Podejrzewam, że większość klubowiczy z zadbanym 3.2 osiąga taki sam wynik.
#38 OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 22:30
#39 OFFLINE
Napisany 18 marca 2015 - 23:06
co w tym huyindaju do zabawy? nawet w wersji 2.7 ledwo jedzie
Ja mam starszą wersję Tiburon I.
Silnik:
- Porting głowicy
- Usunięty katalizator
- Dolot CAI Pipercross Viper Induction Kit
Ale nie będziemy robić offtopa
#40 OFFLINE
Napisany 19 marca 2015 - 18:18
Jedynka do 80km/h. Wóz waży około 1700 kg.
Porównanie manual kontra automat wybacz.
Samo zmieniacz zbiera łomot i to napradę duży. Klawis S nie poratuje go wiele.
Jeżeli chcesz możemy się ustawić. W przedziale 0-100 i 100 200 z rolki.