Trudne rozstanie z t-mobile
#1 OFFLINE
Napisany 02 marca 2015 - 23:10
29.11.2014 moja umowa na czas określony dobiegła końca i przekształciła się w umowę na czas nieoznaczony.
23.12.2014 ogarnąłem się i złożyłem wypowiedzenie w/w umowy. Zrobiłem to u autoryzowanego przedstawiciela t-mobile przy e-leclerc ul. Inflancka 45 w Łodzi. Wypowiedzenie wydrukowałem w dwóch egzemplarzach i na moim otrzymałem potwierdzenie złożenia pisma. Jak Bóg przykazał- data, imienna pieczątka i podpis. 30dni wypowiedzenia + do końca okresu rozliczeniowego. W tym wypadku umowa miała wygasnąć 16.02.2015.
19.02.2015 otrzymuję fakturę za abonament 17.02 - 16.03.2015
Telefon w łapę i dzwonię. Usłyszałem, że wypowiedzenie nie dotarło.Pani ze słuchawki prosi o skan wypowiedzenia i zapewnia,że faktura zostanie anulowana. Pędem do skanera i kopa @ coby temobilowi zaniosła skan.
02.03.2015 W skrzynce list od t-mobile. Informują, że 19.02 otrzymali wymówienie i umowa ulegnie rozwiązaniu z końcem okresu rozliczeniowego, w którym upływa okres wypowiedzenia, czyli moja przygoda z "erą" ma się zakończyć 16.04.2015 :bad:
Telefon w łapę i znowu opowiadam całą historię Mila Pani sprawdza, szuka, klepie coś i informuje, że wypowiedzenie liczy od 19.02. I na nic tłumaczenia, że umowę wypowiedziałem w grudniu... liczy się kiedy do nich wpłynęło... Po 19 minutach tłumaczenia i bicia piany zapytałem czy rozwiążą umowę zgodnie z moim wypowiedzeniem 23.12.2014 na co mam potwierdzenie, czy od razu mam szukać wsparcia w UOKiK... Na to miła pani bez słowa się rozłączyła. Nastepny telefon. Znowu mila, ale inna Pani w sluchawce. Nerwowym głosem opowiadam znowu to samo. Pani klepie, sprawdza i... Nie rozumie co się stało, bo umowa powinna zakończyc się po mojemu Przekazuje sprawę do działu rezygnacji, który już dziś nie pracuje i prosi czekać na telefon od nich... Narazie to tyle...
#2 OFFLINE
Napisany 03 marca 2015 - 00:45
#3 OFFLINE
Napisany 03 marca 2015 - 01:09
#4 OFFLINE
Napisany 03 marca 2015 - 08:24
#5 OFFLINE
Napisany 03 marca 2015 - 08:39
Nic na gębę nie załatwisz.
23.12.2014 ogarnąłem się i złożyłem wypowiedzenie w/w umowy. Zrobiłem to u autoryzowanego przedstawiciela t-mobile przy e-leclerc ul. Inflancka 45 w Łodzi. Wypowiedzenie wydrukowałem w dwóch egzemplarzach i na moim otrzymałem potwierdzenie złożenia pisma. Jak Bóg przykazał- data, imienna pieczątka i podpis.
Reklamuj, wyślij kopie potwierdzenia wypowiedzenia - uznają.
19.02.2015 otrzymuję fakturę za abonament 17.02 - 16.03.2015
Telefon w łapę i dzwonię. Usłyszałem, że wypowiedzenie nie dotarło.Pani ze słuchawki prosi o skan wypowiedzenia i zapewnia,że faktura zostanie anulowana. Pędem do skanera i kopa @ coby temobilowi zaniosła skan.
To ostatnie zdanie znaczy, że wysłałem skan potwierdzonego wypowiedzenia mailem.
Ale wyszło na to, że nikt nie czytał tego maila.... Na razie czekam
#6 OFFLINE
Napisany 03 marca 2015 - 08:59
#7 OFFLINE
Napisany 03 marca 2015 - 09:09
#8 OFFLINE
Napisany 03 marca 2015 - 10:35
Oj,teraz masz nerwów nie zazdroszczę.Dlatego miedzy innymi z tego powodu mam na karte bo mnie tez oszukali i zrobili w trąbe.
Dziwi mnie taki stan rzeczy w naszym pieknym kraju
#9 OFFLINE
Napisany 03 marca 2015 - 20:49
Delegatura UKE w Łodzi
ul. Nawrot 85
90-039 Łódź,
Tel. 42 633 94 54
Fax 42 636 80 39
e-mail: lodz@uke.gov.pl
Jednakże, aby złożyć jeden z ww. wniosków musisz mieć wyczerpaną drogę postępowania reklamacyjnego (czyli odp. negatywną lub pozytywną, ale niesatysfakcjonującą od operatora na złożoną reklamację)
Ogólnie napiszę, że w przypadku jakichkolwiek nieścisłości z wszelakiego rodzaju operatorami polecam sprawę wyjaśniać w formie reklamacji albo na piśmie albo emailowo, gdzie operatorzy mają 30 dni na udzielenie odpowiedzi. W następnej kolejności bardzo pomocniczym jest ww. Urząd, który jest regulatorem rynku telekomunikacyjnego i pocztowego i pomaga w sprawach, gdzie my zwykli abonenci czasami jesteśmy wręcz bezsilni. Polecam także zapoznać się z informacjami w linku: http://www.cik.uke.gov.pl/reklamacje, a już wyjaśnianie różnorakich problemów z operatorami telekomunikacyjnymi jak i pocztowymi będzie łatwiejsze. Mam nadzieję że pomogłem:)
#10 OFFLINE
Napisany 05 marca 2015 - 21:16
#11 OFFLINE
Napisany 12 marca 2015 - 21:54
Dostałem dziś sms od t-mobile:
T-Mobile: Uprzejmie informujemy, ze pismo dotyczace Państwa sprawy zgloszonej w dniu 02.03.2015 wyslalismy poczta - S. Reklamacji
Teraz oczekuje listonosza. Zdam relację
#12 OFFLINE
Napisany 19 marca 2015 - 21:18
Jak składałem to wymówienie Pan w punkcie T-mobile twierdził, że zaraz wysyła faksem i nie ma potrzeby potwierdzania.Na szczęście nalegałem na potwierdzenie mojego egzemplarza. Gdyby nie to byłbym dwa miesiące w plecy. Jak dla mnie wyraźnie szukają jeleni
#13 OFFLINE
Napisany 19 marca 2015 - 21:36
poszedłem z tym do ich przedstawicielstwa... to powiedzieli, że mam nie płacić... bo nie wiedzą co to jest... ze zdziwieniem powiedziałem dziękuję i nie do zobaczenia...
..zapłaciłem, bo nie mam czasu się z nimi szarpać... i do dziś cisza... zwrotu nie dostałem...
gdybym nie zapłacił to już pewnie z odsetkami było by dużo więcej i komornik...
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#14 OFFLINE
Napisany 20 marca 2015 - 16:28
Ja 2.5 roku temu wzialem abonament w Orange z Szajsungiem S3. Przyjechał kurier telefon dał umowa niby już obowiązuje...
No to jak mam takiego wypasionego smarkfona to w necie i testowanie telefonu. Za kilka tygodni rachunek na prawie 900zł za internet
Okazuje się , że owszem telefon dostałem a jeszcze wcześniej podpisałem aneks do umowy - nowe warunki, ale ona fizycznie obowiązywała od chwili dostarczenia umowy do jakiegoś tam punktu Orange hehe
W sumie 1000zł prawie do zapłacenia. Wiele telefonów listów i do urzedów które tu wymieniliście. Ale od razu powiem ze kazdy z tych urzędów nic zupełnie nie może zrobić to sztuczne twory które nie mają mocy prawnej do czegokolwiek poza pisaniem listów
Doszliśmy d kompromisu że zapłacę 200iles tam złoty. Lepsze to niz szarpanie sie i sądy.
Ale wiem, że nie jestem odosobnionym przypadkiem i robią tak tez inne sieci...
taki kraj...........