Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Trudne rozstanie z t-mobile


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
13 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   slawko76

slawko76

    NIECH ŻYJE BAL!!!!!!!!!!!

  • 406 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 02 marca 2015 - 23:10

Muszę opowiedzieć o mojej próbie rozstania z operatorem t-mobile.

29.11.2014 moja umowa na czas określony dobiegła końca i przekształciła się w umowę na czas nieoznaczony.

23.12.2014 ogarnąłem się i złożyłem wypowiedzenie w/w umowy. Zrobiłem to u autoryzowanego przedstawiciela t-mobile przy e-leclerc ul. Inflancka 45 w Łodzi. Wypowiedzenie wydrukowałem w dwóch egzemplarzach i na moim otrzymałem potwierdzenie złożenia pisma. Jak Bóg przykazał- data, imienna pieczątka i podpis. 30dni wypowiedzenia + do końca okresu rozliczeniowego. W tym wypadku umowa miała wygasnąć 16.02.2015.

19.02.2015 otrzymuję fakturę za abonament 17.02 - 16.03.2015 :o
Telefon w łapę i dzwonię. Usłyszałem, że wypowiedzenie nie dotarło.Pani ze słuchawki prosi o skan wypowiedzenia i zapewnia,że faktura zostanie anulowana. Pędem do skanera i kopa @ coby temobilowi zaniosła skan.

02.03.2015 W skrzynce list od t-mobile. Informują, że 19.02 otrzymali wymówienie i umowa ulegnie rozwiązaniu z końcem okresu rozliczeniowego, w którym upływa okres wypowiedzenia, czyli moja przygoda z "erą" ma się zakończyć 16.04.2015 :bad:
Telefon w łapę i znowu opowiadam całą historię :masakra: Mila Pani sprawdza, szuka, klepie coś i informuje, że wypowiedzenie liczy od 19.02. I na nic tłumaczenia, że umowę wypowiedziałem w grudniu... liczy się kiedy do nich wpłynęło... Po 19 minutach tłumaczenia i bicia piany zapytałem czy rozwiążą umowę zgodnie z moim wypowiedzeniem 23.12.2014 na co mam potwierdzenie, czy od razu mam szukać wsparcia w UOKiK... Na to miła pani bez słowa się rozłączyła. :o Nastepny telefon. Znowu mila, ale inna Pani w sluchawce. Nerwowym głosem opowiadam znowu to samo. Pani klepie, sprawdza i... Nie rozumie co się stało, bo umowa powinna zakończyc się po mojemu :) Przekazuje sprawę do działu rezygnacji, który już dziś nie pracuje i prosi czekać na telefon od nich... Narazie to tyle...

#2 OFFLINE   benek12344321

benek12344321
  • 184 postów
  • Dołączył: 08-06-2013
  • Skąd: Turek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 03 marca 2015 - 00:45

Z tymi miłymi paniami trzeba odrazu ostro zacząć bo inaczej będą tak nabijały umowę coraz dłużej i dłużej i ... Aż wpadną na pomysł żeby dać jakąś niby super ofertę żeby nie stracić klienta.

#3 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 marca 2015 - 01:09

Z paniami to ja nigdy nie dyskutuje. Co prawda nie siec komorkowa ale cyfra + jeszcze wtedy to jak cos probowalem zalatwic to z paniami nigdy nie szlo sie dogadac. Jak dzwonili do mnie w sprawie rezygnacji to nawet jedna mi powiedziala ze jak chce polsat to zebym sobie zalozyl antene zwykla..... :masakra: za***iste podejscie do klienta....

#4 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 marca 2015 - 08:24

Nic na gębę nie załatwisz. Wszystko listem poleconym za potwierdzeniem. Takie przypadki to standard i nie ważne u jakich operatorów i czy przy wypowiadaniu czy przedłużaniu umowy przez telefon - zamawiasz jedno wcisną co innego. Reklamuj, wyślij kopie potwierdzenia wypowiedzenia - uznają. A to co się na wku.... to Twoje.

#5 OFFLINE   slawko76

slawko76

    NIECH ŻYJE BAL!!!!!!!!!!!

  • 406 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 03 marca 2015 - 08:39

Nic na gębę nie załatwisz.


23.12.2014 ogarnąłem się i złożyłem wypowiedzenie w/w umowy. Zrobiłem to u autoryzowanego przedstawiciela t-mobile przy e-leclerc ul. Inflancka 45 w Łodzi. Wypowiedzenie wydrukowałem w dwóch egzemplarzach i na moim otrzymałem potwierdzenie złożenia pisma. Jak Bóg przykazał- data, imienna pieczątka i podpis.


Reklamuj, wyślij kopie potwierdzenia wypowiedzenia - uznają.


19.02.2015 otrzymuję fakturę za abonament 17.02 - 16.03.2015
Telefon w łapę i dzwonię. Usłyszałem, że wypowiedzenie nie dotarło.Pani ze słuchawki prosi o skan wypowiedzenia i zapewnia,że faktura zostanie anulowana. Pędem do skanera i kopa @ coby temobilowi zaniosła skan.


To ostatnie zdanie znaczy, że wysłałem skan potwierdzonego wypowiedzenia mailem. :D
Ale wyszło na to, że nikt nie czytał tego maila.... Na razie czekam

#6 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 marca 2015 - 08:59

Nigdy nie załatwiam takich spraw mailowo. Wyśiij poleconym i wtedy czekaj.

#7 OFFLINE   slawko76

slawko76

    NIECH ŻYJE BAL!!!!!!!!!!!

  • 406 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 03 marca 2015 - 09:09

Wypowiedzenie złożyłem pisemnie i z potwierdzeniem. Później oni chcieli maila. Na pocztę mi się nie chce chodzić :hihi: Jak już będę musiał gdzieś iść to do UOKiK :monster:

#8 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 marca 2015 - 10:35

Przeciez to lichwiarze tylko po roznymi nazwami.
Oj,teraz masz nerwów nie zazdroszczę.Dlatego miedzy innymi z tego powodu mam na karte bo mnie tez oszukali i zrobili w trąbe.
Dziwi mnie taki stan rzeczy w naszym pieknym kraju

#9 OFFLINE   ozeh2

ozeh2
  • 56 postów
  • Dołączył: 27-09-2013
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 03 marca 2015 - 20:49

Jeżeli w dalszym ciągu będziesz miał problemy, to polecam złożyć wniosek o interwencję, lub wniosek o przeprowadzenie postępowania mediacyjnego do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Delegatura UKE w Łodzi
ul. Nawrot 85
90-039 Łódź,
Tel. 42 633 94 54
Fax 42 636 80 39
e-mail: lodz@uke.gov.pl

Jednakże, aby złożyć jeden z ww. wniosków musisz mieć wyczerpaną drogę postępowania reklamacyjnego (czyli odp. negatywną lub pozytywną, ale niesatysfakcjonującą od operatora na złożoną reklamację)

Ogólnie napiszę, że w przypadku jakichkolwiek nieścisłości z wszelakiego rodzaju operatorami polecam sprawę wyjaśniać w formie reklamacji albo na piśmie albo emailowo, gdzie operatorzy mają 30 dni na udzielenie odpowiedzi. W następnej kolejności bardzo pomocniczym jest ww. Urząd, który jest regulatorem rynku telekomunikacyjnego i pocztowego i pomaga w sprawach, gdzie my zwykli abonenci czasami jesteśmy wręcz bezsilni. Polecam także zapoznać się z informacjami w linku: http://www.cik.uke.gov.pl/reklamacje, a już wyjaśnianie różnorakich problemów z operatorami telekomunikacyjnymi jak i pocztowymi będzie łatwiejsze. Mam nadzieję że pomogłem:)

#10 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 05 marca 2015 - 21:16

Mi do dziś ciągnie się temat ubezpieczenia OC w firmie HDI - obecnie Warta :) Miałem tam ubezpieczenie na Peugeota, ale po zakupie postanowiłem nie kontynuować i wypowiedziałem umowę zgodnie z jej warunkami i podpisałem umowę na OC w innej firmie :) Po około roku przyszło mi przedsądowe wezwanie do zapłaty zaległej składki OC za okres który był już po wypowiedzeniu które potwierdzili że zostało rozwiązane. Temat wyjaśniłem minęły 2 lata i wczoraj dostałem list aby uregulować należności od tej polisy tyle że już nie od HDI ale od ubezpieczenia Warta. Powiem szczerze że mam ich dosyć bo ta walka chyba nigdy się nie skończy. Mają tam widać niesamowity burdel.




 


#11 OFFLINE   slawko76

slawko76

    NIECH ŻYJE BAL!!!!!!!!!!!

  • 406 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 12 marca 2015 - 21:54

C.D.

Dostałem dziś sms od t-mobile:

T-Mobile: Uprzejmie informujemy, ze pismo dotyczace Państwa sprawy zgloszonej w dniu 02.03.2015 wyslalismy poczta - S. Reklamacji


Teraz oczekuje listonosza. Zdam relację :D

#12 OFFLINE   slawko76

slawko76

    NIECH ŻYJE BAL!!!!!!!!!!!

  • 406 postów
  • Dołączył: 16-06-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 19 marca 2015 - 21:18

Sprawa zakończona. Wyszło po mojemu... :D

Jak składałem to wymówienie Pan w punkcie T-mobile twierdził, że zaraz wysyła faksem i nie ma potrzeby potwierdzania.Na szczęście nalegałem na potwierdzenie mojego egzemplarza. Gdyby nie to byłbym dwa miesiące w plecy. Jak dla mnie wyraźnie szukają jeleni :D

#13 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 marca 2015 - 21:36

ja po wypowiedzeniu umowy na firmę z w.w operatorem dostałem fakturę za następny miesiąc w kwocie 27gr :D

poszedłem z tym do ich przedstawicielstwa... to powiedzieli, że mam nie płacić... bo nie wiedzą co to jest... ze zdziwieniem powiedziałem dziękuję i nie do zobaczenia...


..zapłaciłem, bo nie mam czasu się z nimi szarpać... i do dziś cisza... zwrotu nie dostałem...
gdybym nie zapłacił to już pewnie z odsetkami było by dużo więcej i komornik...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#14 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 marca 2015 - 16:28

Hehe nie takie rzeczy sie dzieją :D

Ja 2.5 roku temu wzialem abonament w Orange z Szajsungiem S3. Przyjechał kurier telefon dał umowa niby już obowiązuje...
No to jak mam takiego wypasionego smarkfona to w necie i testowanie telefonu. Za kilka tygodni rachunek na prawie 900zł za internet :o
Okazuje się , że owszem telefon dostałem a jeszcze wcześniej podpisałem aneks do umowy - nowe warunki, ale ona fizycznie obowiązywała od chwili dostarczenia umowy do jakiegoś tam punktu Orange hehe
W sumie 1000zł prawie do zapłacenia. Wiele telefonów listów i do urzedów które tu wymieniliście. Ale od razu powiem ze kazdy z tych urzędów nic zupełnie nie może zrobić to sztuczne twory które nie mają mocy prawnej do czegokolwiek poza pisaniem listów :)

Doszliśmy d kompromisu że zapłacę 200iles tam złoty. Lepsze to niz szarpanie sie i sądy.
Ale wiem, że nie jestem odosobnionym przypadkiem i robią tak tez inne sieci...

taki kraj...........