Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[omega A] 2.6 dual ram kolektor ssący\wydechowy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   wnuczas

wnuczas
  • 8 postów
  • Dołączył: 09-05-2012
  • Skąd: kocudza
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 lutego 2015 - 16:48

Witam zostałem szczęśliwym nabywcą omegi A z silnikiem 2.6 dual ram po kilku dniach padło serce i wziąłem się za wstawianie drugiego słupka i natrafiłem na problem z mocowanie kolektora wydechowego i ssącego mianowicie drugi silnik był goły a przy starym szpilki był dorabiane i z całkiem innym gwintem po wykręceniu nadają się na złom próbowałem dopasować ale nie mogę dobrać odpowiednich pytałem też po sklepach motoryzacyjnych i nigdzie nie ma takiego czegoś szukałem wszędzie nic nie ma na temat choćby rozmiar czy skoku gwintu miał ktoś podobny problem lub może ktoś wie dokładniej jakie powinny być te szpilki

#2 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 lutego 2015 - 16:51

Wykręć jedną szpilkę i jedź do tokarza. Swoją drogą, szpilki i nakrętki na nie, powinny być dostępne w hurtowni motoryzacyjnej

#3 OFFLINE   wnuczas

wnuczas
  • 8 postów
  • Dołączył: 09-05-2012
  • Skąd: kocudza
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 lutego 2015 - 16:57

właśnie chodzi o to że z tego co widzę przy nowym to tam nie powinny być chyba szpilek tylko po prostu śruba i to wszystko a przy stary ktoś wkręcił na chama szpilkę dokręcił nakrętką i miał z głowy

#4 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 lutego 2015 - 17:03

No nie byłby tego taki pewien, rozbierałem kilkanaście silników(również z epoki omegi a) i zawsze były szpilki ;)

#5 OFFLINE   wnuczas

wnuczas
  • 8 postów
  • Dołączył: 09-05-2012
  • Skąd: kocudza
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 lutego 2015 - 17:06

to są tylko moje przypuszczenia tylko z tych szpilek z starego silnika nic nie da się wywnioskować ponieważ gwint w na niej i w bloku jest zruszony a do drugiego po prostu wkręcają się przez siłę

#6 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 lutego 2015 - 17:14

Bo ktoś je albo źle nagwintował albo zerwał gwint przez złe nakrętki.

#7 OFFLINE   wnuczas

wnuczas
  • 8 postów
  • Dołączył: 09-05-2012
  • Skąd: kocudza
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 lutego 2015 - 01:17

jak ktoś by na szpilkę zastosował złe nakrętki to w jaki sposób by ********** gwint w bloku nie rozumiem twojego myślenia jak jest szpilka to albo wchodzi w blok kiepsko a z drugiej strony daje się to co powinno być

#8 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 lutego 2015 - 19:33

Przeczytaj początek mojej wypowiedzi. Jeżeli ktoś gwintował te otwory i zrobił to nieumiejętnie to gwint będzie zrywany przy wkręcaniu szpilki w blok.