Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2,5 td. Czy ten silnik posiada zalety?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Lary

Lary
  • 76 postów
  • Dołączył: 14-06-2014
  • Skąd: Świętochłowice

Napisany 15 stycznia 2015 - 20:26

No właśnie tak jak o temacie . Czy ten silnik posiada jakieś zalety? Mam ten silnik i zastanawiam się po co ktoś go wymyślił. Spalanie 8 -8.5 trasa ( 110-130 kmlh) , miasto ok 10 litrĂłw . 0siągów brak, przyśpieszenie w zasadzie nie istnieje, dynamika jazdy przeciętna. O elastyczności na 5 biegu nawet nie martwię .
Tak,mam lekkiego doła jeśli chodzi o ten silnik . Przyznam się że coraz częściej myślę o tym aby wsadzić do Omegi silnik z A8 V8 4.2 TDI wraz z napędem albo to co miałem czyli jednostkę z Lexusa LS 400 czyli V8 4,0 Pb
Jedyny plus i to co podoba mi się to fakt że na 5 tym biegu przy 3500 obr jest 160km/h .

A co wy sądzicie o tym silniku ?

Wysłane z mojego NOTE 3 przy użyciu Tapatalka

#2 Guest_DaroX25XE_*

Guest_DaroX25XE_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 15 stycznia 2015 - 20:30

Być może po prostu twój egzemplarz jest tak zajechany, że ani osiągów nie ma, ani kultury pracy, nie mówiąc już o wysokim spalaniu :p poza tym nie porównujmy 4 litrowego silnika, który generuje moment obrotowy jak w czołgu do skromnego 2.5 bo wszelkie prawidła wskazują na to, że będzie on zdecydowanie lepiej jechał;)

#3 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 stycznia 2015 - 21:02

coraz częściej myślę o tym aby wsadzić do Omegi silnik z A8 V8 4.2 TDI wraz z napędem albo to co miałem czyli jednostkę z Lexusa LS 400 czyli V8 4,0 Pb

Jak znam życie, to na tym się skończy :tak:

#4 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 stycznia 2015 - 21:10

Jak znam życie, to na tym się skończy :tak:


Kolejny projekt V8 :D:like_it:

#5 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 15 stycznia 2015 - 21:49

Ten silnik potrafi całkiem sporo, pod warunkiem, że jest zadbany i prawidłowo eksploatowany. No i oczywiście przydałby się jakiś chip, bo Opel dał ciała, jeśli chodzi o soft. Gdybyś był przypadkiem w Łodzi, to możesz odezwać się i zobaczysz, że potrafi fajnie jechać.
Na pewno nie jest to ekonomiczny silnik, ma swoje słabe strony, ale jest całkiem solidną konstrukcją, którą można kręcić spore przebiegi. A po "drobnych" modyfikacjach można sporo z niego wycisnąć :). Napraw swoje auto i ciesz się jazdą, albo snuj dalej fantazje :)

#6 OFFLINE   slipkn0t

slipkn0t

    vectromega

  • 315 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Gubin
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 15 stycznia 2015 - 23:26

No właśnie tak jak o temacie . Czy ten silnik posiada jakieś zalety? Mam ten silnik i zastanawiam się po co ktoś go wymyślił. Spalanie 8 -8.5 trasa ( 110-130 kmlh) , miasto ok 10 litrĂłw . 0siągĂłw brak, przyśpieszenie w zasadzie nie istnieje, dynamika jazdy przeciętna. O elastyczności na 5 biegu nawet nie mĂłwię .
Tak,mam lekkiego doła jeśli chodzi o ten silnik . Przyznam się że coraz częściej myślę o tym aby wsadzić do Omegi silnik z A8 V8 4.2 TDI wraz z napędem albo to co miałem czyli jednostkę z Lexusa LS 400 czyli V8 4,0 Pb
Jedyny plus i to co podoba mi się to fakt że na 5 tym biegu przy 3500 obr jest 160km/h .

A co wy sądzicie o tym silniku ?

Wysłane z mojego NOTE 3 przy użyciu Tapatalka


Uwielbiam takie tematy. :masakra: Tak to jest jak kupuje się trupa za grosze albo co gorsza za spore pieniądze.Poszukaj sobie zdrowej omegi z 2,5 TD w okolicy i się przejedź,bo na moje oko to ktoś dzięki tobie pozbył się problemu.Porównywanie 4l jednostek do 2,5 to tak jakbyś do omegi 2,5 v6 matiza porównywał.

#7 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 stycznia 2015 - 01:52

miasto ok 10 litrĂłw

To nie jest 1.9 tdi które w miescie lyka podobno 7... tylko silnik o polowe dluzszy :p

po co ktoś go wymyślił

Pierwotnie miał być wsadzany do jakiejś maszyny budowlanej ale Steyer sprzedal licencje oplowi i bmw.

#8 OFFLINE   Lary

Lary
  • 76 postów
  • Dołączył: 14-06-2014
  • Skąd: Świętochłowice

Napisany 16 stycznia 2015 - 06:26

Nie wiem czy mam zajechany silnik. Ogólnie nie mam z nim problemów. Pali i jeździ. Faktycznie problem może być z pompą i dawkami paliwa. Nie mam tego jak sprawdzić bo mam ubogą wersję wyposażenia i na wyświetlaczu tego nie odczytam. Muszę do kogoś podjechać i podłączyć pod kompa.
Nie porównuję jednostki 4.0 do 2.5 a jedynie zastanawiałem się o zmianie silnika.

Wysłane z mojego NOTE 3 przy użyciu Tapatalka

#9 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 stycznia 2015 - 07:27

:masakra: ten silnik jest beznadziejny wywal go, sprzedaj, spal i rób co chcesz ale się pozbądź :masakra:

#10 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 stycznia 2015 - 09:25

:masakra: ten silnik jest beznadziejny wywal go, sprzedaj, spal i rób co chcesz ale się pozbądź :masakra:


Popieram :p

#11 OFFLINE   Lary

Lary
  • 76 postów
  • Dołączył: 14-06-2014
  • Skąd: Świętochłowice

Napisany 16 stycznia 2015 - 20:16

DamianieSz. Człowieku ignorancie. Wykaż się logiką sprytem i inteligencją. Zamiast pisać posty jak napisałeś wyżej, daj mi przykład i wymień mi zalety tego silnika. Udowodnij słowem pisanym że to dobra jednostka napędowa.
Nie twierdzę że jest to zły silnik bo zapewne jest trwały i nie boi się pracy, jednak BMW nie wsadził go z mocą 130 KM i nie bez powodu zapewne. Niestety Panowie prawda jest taka że silnik osiągami d*py nie urywa. I tyle

Wysłane z mojego NOTE 3 przy użyciu Tapatalka

#12 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 stycznia 2015 - 20:59

Nie kminie wpisu moderatora ''fonty'' to raz!!
Dwa, dlaczego masz doła??
Trzy- jak wsadzisz taki silnik to bedziesz pionierem,ale temat juz umarł,bo zapaleńców jest masa.Dynamike owego silnika 2.5 td da sie ''dobrze'' poprawić.
Osiem-prosze nie usuwać kolejnych moich wypowiedzi
:ksiadz:

#13 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 stycznia 2015 - 21:45

DamianieSz. Człowieku ignorancie. Wykaż się logiką sprytem i inteligencją. Zamiast pisać posty jak napisałeś wyżej, daj mi przykład i wymień mi zalety tego silnika. Udowodnij słowem pisanym że to dobra jednostka napędowa.
Nie twierdzę że jest to zły silnik bo zapewne jest trwały i nie boi się pracy, jednak BMW nie wsadził go z mocą 130 KM i nie bez powodu zapewne. Niestety Panowie prawda jest taka że silnik osiągami d*py nie urywa. I tyle

Ignorantem to Ty jesteś bo o tym silniku już jest może na tym forum wystarczy POSZUKAĆ proszę bardzo słowem pisanym na temat jednostki http://www.auto-swia...lo-milion/9n7p3